Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 15. listopad 2009, 22:37:24 Předmět: |
|
|
a akym sposobom to vykreslujes. bud pouzi alfatest alebo pri blendingu vypni zapis do depth buffera. DX OGL? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 15. listopad 2009, 22:50:00 Předmět: |
|
|
pardon.. zabudol som poznamenat OpenGL
alphaTest nepomaha... a vypnutie toho druheho.. hmm neviem ako..
a pouzivam kniznicu.. a tam to je takto:
GL.BlendFunc(BlendingFactorSrc.SrcAlpha, BlendingFactorDest.OneMinusSrcAlpha); |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 15. listopad 2009, 23:38:36 Předmět: |
|
|
glDepthMask(GL_FALSE) vypne zapis do depth buffera. treba mat ale predtym vykreslene vsetky nepriehladne objekty. pre alfa test by si musel mat v texture alfa kanal.
zapnes alfa test. glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.5); toto sposobi ze vsetky fragmenty ktore budu mat alfu mensiu ako 0.5 sa nevykreslia. zapis do depth buffera moze byt povoleny.
pri shaderoch by sa zase dala vyuzit funkcia discard kedy sa pixel proste zahodi. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 16. listopad 2009, 10:19:25 Předmět: |
|
|
Dakujem velmi pekne..
Funguje aj glDepthMask(GL_FALSE) pred vykreslenim priehladneho objektu, aj to druhe glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.5).
Fungovalo aj, ked som priehladne objekty dal vykreslit az po vykresleni nepriehladnych..
vdaka |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna