Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JFiremanS
Založen: 09. 12. 2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 11:42:25 Předmět: Vyuziti 3D modelů, Engine |
|
|
Zdravim všechny omlouvma se těm kterým tento prispevek natolik ublizi ze me bude muset smazat. Ale jiz par dnu si pripominam jiz zapomenute schopnosti s grafikou... ovsem jsem od jakziva nezjistil a ani doposud se neda ,,srozumitelne a lajcky´´ vyhledat par pro mnozi z vas banalit... zda by me nekdo mohl jednoduse odpovedet na par malych veci. Delam dejme tomu 3D model v AC3D nebo 3Ds max nejake budovy a jednoduche plochy ... a chci jej importovat do nejakeho programu ve kterem uz budu dalo by se rici v aplikaci ve kterem mohu domem prochazet chodit kolem nej v nem a podobne. problem je ze nevim jaky program zvolit a jak to vlastne funguje.
respektive hledam program ktery funguje na bazy normalni nejake hry kam vlozim svuj objekt (model) a muzu kolem neho chodit .. dejme tomu ve meste (vytvorim pomoci modelu cele mesto) a chci v nem chodit (nechci praveze klasickej viewer) kuju moc
Naposledy upravil JFiremanS dne 9. prosinec 2009, 15:04:00, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 12:40:57 Předmět: |
|
|
Tohle není úplně jednoduchá záležitost. Doporučil bych použít nějaký standalone herní engine, neboli něco, co jde samostatně spustit a vkládat do toho grafiku. Například můžeš zkusit The Nebula Device anebo možná Unreal Engine ( viz http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=1902 ). Dál si můžeš najít na internetu nějaké seznamy herních enginů a projít si, který z nich něco takového podporuje. Když něco vhodného najdeš, určitě dej vědět. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 13:08:24 Předmět: |
|
|
Pokud se s tím nechceš moc dělat, tak si stáhni třeba Unity ( http://unity3d.com/unity/ ), se kterým dostaneš i exporter pro 3ds max, Mayu, Cinemu, Blender, Lightwave, XSI a další, a WYSIWIG world editor.
Takže to budeš mít v podstatě jednoduchý a pokud umíš anglicky, určitě to zvládneš rozchodit za jeden večer.
Takových enginů kde je všechno připraveno je samozřejmě víc.
Naposledy upravil Hunter dne 9. prosinec 2009, 17:00:49, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
JFiremanS
Založen: 09. 12. 2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 14:38:25 Předmět: |
|
|
Skvele dkeuji mnohokrat jak mile me cvaklo slovo engine spousta veci me dosla... vyzkousim vase rady ktere s pomoci me trpelivosti neco dokazou diky moc dam vedet dystak jste hodni |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 14:56:40 Předmět: |
|
|
Jeste jsem si vzpomnel na sauerbraten. Ten dum sice budes muset vymodelovat primo v nem, ne v maxu, ale dela se to velice jednoduse a primo ve hre.
Zmen taky prosim nadpis tohoto vlakna na neco smysluplneho. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
JFiremanS
Založen: 09. 12. 2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 9. prosinec 2009, 14:57:52 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
vhodného najdeš, určitě dej vědět. |
Prozatim chystam vytvorit ,,world´´ oblast, mesto,vesnici (neco v tom smyslu) v 3DWS (3D world studio)
svoje vlastni modely v AC3D nebot v nem jsem zvykly pracovat prozatim
a pokusim se to tedy vlozit do unreal enginu kde predpokladam ze se ocitnu jako , radoby postava v ,,oblasti,vesnici,meste´´
v podstate vyuziji toto schema
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|