Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 11:44:59 Předmět: gl :: glu :: linker |
|
|
Zdravím,
dva roky jsem neměl problém, teď jsem se snažil updatovat glu na 1.3
a od té doby mi Eclipse píše...undefined reference to 'gluLookAt' a pěkně mě to se*e...
Snažil jsem se vše vrátit do původního stavu, ale jaksi bez úspěchu...
Pokud vás nic nenapadá, tak mi zbývá poslední možnost, až přijedu z koleje domů, nahodit zálohy...
Ale doprd*le, proč to celou tu dobu chodí a teď najednou ne...nechápu...
Díky za rady... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 11:54:01 Předmět: |
|
|
V cem mas zkompilovanou knihovnu, na GCC sem mnel prolem u GLEW s *.lib pro Visual Studio... nakonec sem si to musel zkompilovat pod GCC. Mohlo by to byt ono. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 12:02:13 Předmět: |
|
|
Víš že ani nevím...
Jsem to kdysi sebral z Dev-C++ když jsem přecházel na Eclipse...
Jinak, zajímavá věc...když jsem upravil jeden řádek, tak se vše zase v pohodě zkompilovalo...
na
což je docela divný...
A nejdivnější na tom bylo, že když jsem to vrátil zpátky na GL\glu.h tak to fungovalo najednou taky...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 12:04:48 Předmět: |
|
|
Kde jsi tu knihovnu updatoval?
MinGW ma totiz knihovnu i *.h v sobe, tak jestli to nahodou nepouziva tu puvodni misto ty tvoji. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 12:07:04 Předmět: |
|
|
No, když jsem se tam snažil dát to 1.3, tak jsem zkrátka do MinGW\lib nakopíroval potřebné LIBy, do include\GL glu.h, a do systemu32 jako obvykle glu32.dll....
Takhle jsem to přesně dělal při přechodu na eclipse...tak nevím kde je zakopán pes....asi jsem něco přehlédl nebo jsem zkrátka idiot...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 12:53:08 Předmět: |
|
|
[OT]Ak este nepouzivas, tak pouzivaj GLEE - http://www.opengl.org/sdk/libs/GLee/ alebo GLEW. Nebudes sa musiet srat s roznymi verziami GL. [/OT]
Skoda je, ze ani jedno, afaik, neobsahuje GLU, takze si mozes GLU (mimo ineho) stiahnut priamo z ftp://ftp.freedesktop.org/pub/mesa/ (link z mesa3d.org) a skompilovat na vsetkych systemoch. To su najnovsie verzie. Btw, MinGW ma tiez vlastne glu (libglu32.a), ale tvari sa dost staro  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 13:00:49 Předmět: |
|
|
a pouzivas z GLU aj nieco ine ako len gluPerspective() a gluLookAt()? ak nie tak si tie dve funkcie nakod (na 10 riadkov kodu obe) a zahod cele GLU _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 14:54:47 Předmět: |
|
|
Ještě gluBuild2DMipMaps...
No a právě proto jsem potřeboval to glu 1.3, páč tam je gluBuild2DMipmapLevels...která by se mi celkem hodila...
Ono jako, vytvořit jen určité verze mipmap z dat obrázku bych zvládnul, ale dělat se mi to nechce...
Možná to ale jednou nakodím (+gluPerspective, apod.) a glu úplně vypustím... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 16:18:33 Předmět: |
|
|
To zcela nahradíš:
kód: |
glTexParameteri (GL_TEXTURE_2D, GL_GENERATE_MIPMAP_SGIS, GL_TRUE);
|
Perspektivu dělám nějak takhle:
kód: |
double fH = tan (angle / 180.0 * M_PI) * znear / 2.0;
double fW = fH * aspect;
glFrustum (-fW, fW, -fH, fH, znear, zfar);
|
_________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 20:50:14 Předmět: |
|
|
JJ na ty stránky už jsem koukal a už je to nakóděné...
Jen vymyslet ty mipmapy a mohu se zbavit GLU...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 22:10:57 Předmět: |
|
|
ale ved to ti uz Tringi napisal.
kód: |
glTexParameteri (GL_TEXTURE_2D, GL_GENERATE_MIPMAP, GL_TRUE); |
zabezpeci ze sa ti budu automaticky generovat mip-mapy. a Levels ti zabezpeci toto volanie
kód: |
glTexParameteri (GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAX_LEVEL, 1000);
glTexParameteri (GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_BASE_LEVEL,0); |
_________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. prosinec 2009, 22:37:56 Předmět: |
|
|
JJ, už je to hotovo...
Jen by mě vážně zajímal ten linker...proč to jednou prostě nende a pak zase jo...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|