Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hanz...SDL
Založen: 19. 11. 2009 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 26. prosinec 2009, 08:34:41 Předmět: Knihovna na tvorbu her |
|
|
Jakou by jste volili knihovnu na tvorbu her (C++)?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Yossarian
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. prosinec 2009, 11:50:54 Předmět: |
|
|
To rozhodne nebola dementna otazka, netusim preco si tak vybehol ?
Ja by som volil, tak ako stale, C++/DirectX co je sice low-level, ale mas to pekne pod kontrolou, a ked ti hra bezi len na 200-300 fps, tak to stale mas moznost zlepsit, co v dalsich knizniciach dost dobre nejde, resp. to za tu namahu nestoji
Inak, asi by som volil Ogreho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Slappy
Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 26. prosinec 2009, 20:32:46 Předmět: |
|
|
Jednoznacne Ogre3D - je to to najlepsie [podla mna] free co je na trhu pre C++
A napokon existuje aj Python, Java, C# atd verzia [co svedci o kvalite] a milion pluginov, doplnkov, je to portnute na vsetky mozne platformy [teda okrem Wii o ktory sa bezuspesne snazim uz niekolko mesiacov ]
proste jednoznacna volba |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna