.[ ČeskéHry.cz ].
VIRTUAL
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 16:32:23    Předmět: VIRTUAL Odpovědět s citátem

Minulý týden jsem ze šuplíku vytáhl jeden ze starších zahozených projektů...
Nyní ho obnovuji...

Hra nese název Virtual, příběh hry se odehrává ve virtuální realitě...

Trochu o příběhu:
Zatím přesně nemám navrženou úvodní část hry, ale ve směs půjde o to, že nějaký systém používaný pro simulace bitev (virtuální realita) napadne virus, který převezme nad systémem kontrolu.
Proto vedení vyšle do světa hrdinu (hráče) aby odviroval virtuální svět.
Je to hodně podobné jako u Darwinie, ale já si kladu na svojí hru trochu větší nároky...

Inspirace:
Darwinia, Tron a hlavně trilogie UFO: After....

Narozdíl od UFO, chci vypustit strategickou část, vše bych nacpal do taktické části...během hry by se měl hlavnímu hrdinovi hlásit vědec a dle přání hrdiny programovat různé záplaty, upgrady a taky zkoumat co se vlastně tak úplně stalo...

Práce na hře pokračuje velice dobře, mám kompletně hotovou třídu herní mapy, musím říci, že se s ní dá dělat opravdu hodně... Wink

No a protože na projektu pracuji každý den (někdy i celý den) můžu vám předvést nějaké screenshoty (více jich potom naleznete na mých stránkách)
Obrázek01
Obrázek02
Obrázek03

Obrázky jsou den staré... Wink ....zkrátka každý den dělám úpravy.
(nyní vypadá jinak déšť, textury rostlin,...)

Jinak hra šlape na Aquacore 2.0, není to engine, ale takové shrnutí té nejzákladnější a nejpotřebnější matematiky, optimalizačních prvků, atd.

Nyní pracuji na entity manageru, který spravuje, jak už název napovídá, herní entity jako jsou Viry, Antiviry a samozřejmně našeho hrdinu...
Každá entita může své nepřátelé vidět a také slyšet.
Manager bude také vlastně řídit AI entit.

Tím jsem snad vyčerpal vše co jsem chtěl říci... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 16:36:42    Předmět: Odpovědět s citátem

to jsou replikátoři s jinou texturou podlahy Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 16:39:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne to opravdu ne... Wink
Vše je nyní rychlejší, lepší, hezčí a bez shaderů... Wink

Hm...možná jsem zapomněl napsat, že hra bude pozastavitelná (viz. UFO) pro naplánování akce...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 17:28:08    Předmět: Re: VIRTUAL Odpovědět s citátem

VODA napsal:

Je to hodně podobné jako u Darwinie, ale já si kladu na svojí hru trochu větší nároky...


Tohle myslíš jak? Neřekl bych, že Darwinia je nějaká jednoduchá hračička, kterou jde tak lehce "pokořit".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 19:40:41    Předmět: Odpovědět s citátem

V žádnem případě si nemyslím, že je to jednoduchá hříčka, ale od svých projektů (možná bohužel) vyžaduji mnohem, mnohem více.
Darwinia je moc zábavná (a teď ještě do toho Multiwinia)...
Takže jsem opravdu ničím nechtěl opovrhovat... Wink

...Dělejte jako bych to nenapsal Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2009, 19:53:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, já to nemyslel jako "nešahej mi na darwinii!", ale jestli si nedáváš nějaké přehnané cíle. To "mnohem mnohem více" tím tak trochu zavání, ale dělej jak chceš a přeju hodně štěstí Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 07:47:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Za idealnych podmienok (teda, ze si realne najdes patricne mnozstvo casu), kedy predpokladas nieco vypustitelne / spustitelne (nie nevyhnutne plne hratelne) ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 09:04:44    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR> Jsi přece analytik, mrkneš okem a musíš mít sám hned jasno Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 09:53:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Ved prave. Teraz su prazdniny, takze ak tomu venuje full-time 2 tyzdne casu (na doraz - kolko to da Smile ), tak urcite by zvladol spravit nieco hratelne za tu dobu (ak ten cas ma).

Motivaciu teraz ma, ta isty cas podrzi. Uz len ten cas...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 10:43:13    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR> Bylo by to fajn, ale to není Vodův styl, nezůstane dlouho u jednoho projektu a tento zastaví jakmile opadne nadšení, jak bylo patrné na Maryšce, Replikátorech i na Hate a prázdniny tomu nepomůžou - ostatně přes loňské prázdniny zmařil právě Replikátory, takže mne Virtual už ani nenadchnul, protože tuším, jak to dopadne :/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 14:56:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Crying or Very sad
No, něco na tom asi bude...
Balance warden jsem zakopal, to jo, ale v té době jsem měl strašně málo vědomostí a zkušeností...
Na Replikátorech se stále dělá (bohužel RTSko pořád přesahuje jednu část mých vědomostí...)...
No na té plošinovce se také dělá a vlastně je skoro hotová, jen se donutit udělat pár lvlů (no...víte jak to myslím) a vymodelovat novou postavičku...

Prázdniny si nechávám čistě na brigádu a na kódění pro Virtual...

Abych pravdu řekl, trochu jsem kritiku vůči mě čekal, takže mě to fakt nevzrušuje...
Ať si každý plácá, co chce... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tom.drin



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2009, 17:12:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Vůbec si z tý kritiky nic nedělej.
Za tu dobu co jsi tu přihlášenej jsi co do vývoje free her pomalu ten nejaktivnější a to se počítá.
Navíc 90% procent obyvatelstva tohohle fóra nedokončili ani jednu hru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2009, 10:26:25    Předmět: Odpovědět s citátem

je sice od teba pekne, ze ho chces trochu povzbudit, ale to nemeni nic na fakte, ze franz trafil kliniec (aka hrebik) po hlavicke.

Evidentne VODu bavi viac programovat engine, nez samotnu hru. Na tom nie je nic zle, len nechapem, preco sa nespoji s niekym, u koho by to bolo naopak. VODA by sa potom mohol venovat technologickej stranke hry a dalsi clovek (ludia) tomu ostatnemu...
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2009, 21:16:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak, nevím, zda-li vás to ještě zajímá...

Ale po dokončení nového pathfinderu (musím říci, že je fakt rychlej) jsem se rozhodl, že spojím dva projekty v jeden...
Takže zatím (pokud nepřijde nějaká krize) spojuji prostředí Virtual s koncepcí Replikátorů...
Myslím, že RTS bude...
A ten virtuální styl grafiky vůbec není k zahození...
Jestli je to konečné rozhodnutí, to netuším...stát se může všechno...

K Pathfinderu: Ten předhozí byl dost pomalej, takže kdybych chtěl generovat cesty naráz všem jednotkám, tak to mohu udělat jen pro 10 jednotek aby se nesnížilo FPS, nový pathfinder zvládne najednou 60 jednotek...což je o mnoho lepší...a pokud ještě jednotky pogroupuju a omezím počet generování cest per frame...
No ani jsem nečekal, že to dokážu vymyslet tak rychlé...
Nj, síla je v předpočítání grafu o málo nodech...a to se mi povedlo...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 24. září 2009, 17:31:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto video jsem měl připravené už dlouho, ale z důvodů pomalého připojení k internetu (CDMA...rádi bychom ADSL, ale o2 tvrdí, že nemají prostředky...omg) jsem to sem nemohl dát...
Na koleji máme net dost rychlej, takže proto to video až teď...
Jinak se toho dost změnilo...video bylo nahráno už někdy v červenci...

Video zde

Snad brzo ukáži více...zatím musím spíš držet krok na vejšce...ale až si to nějak sedne a budu mít čas...

PS: Ani vlastně nevím, jestli tam nemám chyby (v anglických tittulkách)... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. září 2009, 17:34:58, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna