Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 16:32:23 Předmět: VIRTUAL |
|
|
Minulý týden jsem ze šuplíku vytáhl jeden ze starších zahozených projektů...
Nyní ho obnovuji...
Hra nese název Virtual, příběh hry se odehrává ve virtuální realitě...
Trochu o příběhu:
Zatím přesně nemám navrženou úvodní část hry, ale ve směs půjde o to, že nějaký systém používaný pro simulace bitev (virtuální realita) napadne virus, který převezme nad systémem kontrolu.
Proto vedení vyšle do světa hrdinu (hráče) aby odviroval virtuální svět.
Je to hodně podobné jako u Darwinie, ale já si kladu na svojí hru trochu větší nároky...
Inspirace:
Darwinia, Tron a hlavně trilogie UFO: After....
Narozdíl od UFO, chci vypustit strategickou část, vše bych nacpal do taktické části...během hry by se měl hlavnímu hrdinovi hlásit vědec a dle přání hrdiny programovat různé záplaty, upgrady a taky zkoumat co se vlastně tak úplně stalo...
Práce na hře pokračuje velice dobře, mám kompletně hotovou třídu herní mapy, musím říci, že se s ní dá dělat opravdu hodně...
No a protože na projektu pracuji každý den (někdy i celý den) můžu vám předvést nějaké screenshoty (více jich potom naleznete na mých stránkách)
Obrázek01
Obrázek02
Obrázek03
Obrázky jsou den staré... ....zkrátka každý den dělám úpravy.
(nyní vypadá jinak déšť, textury rostlin,...)
Jinak hra šlape na Aquacore 2.0, není to engine, ale takové shrnutí té nejzákladnější a nejpotřebnější matematiky, optimalizačních prvků, atd.
Nyní pracuji na entity manageru, který spravuje, jak už název napovídá, herní entity jako jsou Viry, Antiviry a samozřejmně našeho hrdinu...
Každá entita může své nepřátelé vidět a také slyšet.
Manager bude také vlastně řídit AI entit.
Tím jsem snad vyčerpal vše co jsem chtěl říci...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 16:36:42 Předmět: |
|
|
to jsou replikátoři s jinou texturou podlahy  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 16:39:15 Předmět: |
|
|
Ne to opravdu ne...
Vše je nyní rychlejší, lepší, hezčí a bez shaderů...
Hm...možná jsem zapomněl napsat, že hra bude pozastavitelná (viz. UFO) pro naplánování akce... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 17:28:08 Předmět: Re: VIRTUAL |
|
|
VODA napsal: |
Je to hodně podobné jako u Darwinie, ale já si kladu na svojí hru trochu větší nároky...
|
Tohle myslíš jak? Neřekl bych, že Darwinia je nějaká jednoduchá hračička, kterou jde tak lehce "pokořit". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 19:40:41 Předmět: |
|
|
V žádnem případě si nemyslím, že je to jednoduchá hříčka, ale od svých projektů (možná bohužel) vyžaduji mnohem, mnohem více.
Darwinia je moc zábavná (a teď ještě do toho Multiwinia)...
Takže jsem opravdu ničím nechtěl opovrhovat...
...Dělejte jako bych to nenapsal  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 19:53:12 Předmět: |
|
|
Ok, já to nemyslel jako "nešahej mi na darwinii!", ale jestli si nedáváš nějaké přehnané cíle. To "mnohem mnohem více" tím tak trochu zavání, ale dělej jak chceš a přeju hodně štěstí  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 07:47:23 Předmět: |
|
|
Za idealnych podmienok (teda, ze si realne najdes patricne mnozstvo casu), kedy predpokladas nieco vypustitelne / spustitelne (nie nevyhnutne plne hratelne) ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 09:04:44 Předmět: |
|
|
VladR> Jsi přece analytik, mrkneš okem a musíš mít sám hned jasno  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 09:53:19 Předmět: |
|
|
Ved prave. Teraz su prazdniny, takze ak tomu venuje full-time 2 tyzdne casu (na doraz - kolko to da ), tak urcite by zvladol spravit nieco hratelne za tu dobu (ak ten cas ma).
Motivaciu teraz ma, ta isty cas podrzi. Uz len ten cas... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 10:43:13 Předmět: |
|
|
VladR> Bylo by to fajn, ale to není Vodův styl, nezůstane dlouho u jednoho projektu a tento zastaví jakmile opadne nadšení, jak bylo patrné na Maryšce, Replikátorech i na Hate a prázdniny tomu nepomůžou - ostatně přes loňské prázdniny zmařil právě Replikátory, takže mne Virtual už ani nenadchnul, protože tuším, jak to dopadne :/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 14:56:14 Předmět: |
|
|
No, něco na tom asi bude...
Balance warden jsem zakopal, to jo, ale v té době jsem měl strašně málo vědomostí a zkušeností...
Na Replikátorech se stále dělá (bohužel RTSko pořád přesahuje jednu část mých vědomostí...)...
No na té plošinovce se také dělá a vlastně je skoro hotová, jen se donutit udělat pár lvlů (no...víte jak to myslím) a vymodelovat novou postavičku...
Prázdniny si nechávám čistě na brigádu a na kódění pro Virtual...
Abych pravdu řekl, trochu jsem kritiku vůči mě čekal, takže mě to fakt nevzrušuje...
Ať si každý plácá, co chce...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tom.drin

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 65
|
Zaslal: 7. červenec 2009, 17:12:49 Předmět: |
|
|
Vůbec si z tý kritiky nic nedělej.
Za tu dobu co jsi tu přihlášenej jsi co do vývoje free her pomalu ten nejaktivnější a to se počítá.
Navíc 90% procent obyvatelstva tohohle fóra nedokončili ani jednu hru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 8. červenec 2009, 10:26:25 Předmět: |
|
|
je sice od teba pekne, ze ho chces trochu povzbudit, ale to nemeni nic na fakte, ze franz trafil kliniec (aka hrebik) po hlavicke.
Evidentne VODu bavi viac programovat engine, nez samotnu hru. Na tom nie je nic zle, len nechapem, preco sa nespoji s niekym, u koho by to bolo naopak. VODA by sa potom mohol venovat technologickej stranke hry a dalsi clovek (ludia) tomu ostatnemu... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 21:16:04 Předmět: |
|
|
Tak, nevím, zda-li vás to ještě zajímá...
Ale po dokončení nového pathfinderu (musím říci, že je fakt rychlej) jsem se rozhodl, že spojím dva projekty v jeden...
Takže zatím (pokud nepřijde nějaká krize) spojuji prostředí Virtual s koncepcí Replikátorů...
Myslím, že RTS bude...
A ten virtuální styl grafiky vůbec není k zahození...
Jestli je to konečné rozhodnutí, to netuším...stát se může všechno...
K Pathfinderu: Ten předhozí byl dost pomalej, takže kdybych chtěl generovat cesty naráz všem jednotkám, tak to mohu udělat jen pro 10 jednotek aby se nesnížilo FPS, nový pathfinder zvládne najednou 60 jednotek...což je o mnoho lepší...a pokud ještě jednotky pogroupuju a omezím počet generování cest per frame...
No ani jsem nečekal, že to dokážu vymyslet tak rychlé...
Nj, síla je v předpočítání grafu o málo nodech...a to se mi povedlo... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. září 2009, 17:31:48 Předmět: |
|
|
Toto video jsem měl připravené už dlouho, ale z důvodů pomalého připojení k internetu (CDMA...rádi bychom ADSL, ale o2 tvrdí, že nemají prostředky...omg) jsem to sem nemohl dát...
Na koleji máme net dost rychlej, takže proto to video až teď...
Jinak se toho dost změnilo...video bylo nahráno už někdy v červenci...
Video zde
Snad brzo ukáži více...zatím musím spíš držet krok na vejšce...ale až si to nějak sedne a budu mít čas...
PS: Ani vlastně nevím, jestli tam nemám chyby (v anglických tittulkách)...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. září 2009, 17:34:58, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|