.[ ČeskéHry.cz ].
Blender + vlastní export script = špatný skeleton

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 17:47:49    Předmět: Blender + vlastní export script = špatný skeleton Odpovědět s citátem

Zdravím, Blender mě zase zlobí Smile

Mám totiž model člověka a v něm je kostra. Nicméně, pokud vyexportuji model pomocí svého skriptu http://nopaste.ceske-hry.cz/222883 , kosti nejsou tak, jak mají být. Místo nich se zobrazí toto http://img710.imageshack.us/i/badbones.png/ a už opravdu nevím co s tím Embarassed . Myslím, že by se to mohlo týkat matic, nicméně jsem zkoušel asi 1000 možností a pořád jsem na to nekápnul Sad
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 21:01:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Mohlo by to být scalem, ale nevím, skript jsem moc nezkoumal.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 21:11:09    Předmět: Odpovědět s citátem

frca> vyscalováno tam nic nemám. I když, kdo ví, u Blenderu je vše možné Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 22:51:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud jsem rozšifroval, jak pak s těmi kostmi pracuješ a podle toho, že ta kostra vypadá ok až na pár posunutí, tak mě jen tak napadlo, jestli na 17. řádku nemáš blbě znaménko - přijde mi to nekonzistentní s řádkem 27, pokud ty kosti pak kreslíš od kořene sčítáním všech těch vektorů (ono by snad ten rozdíl na 17. řádku měl být nulový, ale čert ví jak to může být v blenderu, tam kde by nebyl nulový, mohl by způsobit ten efekt na obrázku).

Nedávno jsem si s tím taky trochu hrál, místo těch headů a tailů jsem exportoval armaturespace a bonespace matice kostí bez nějakého velkého hraní si na hierarchii a připadalo mi to ok i s animacemi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 4. únor 2010, 07:04:49    Předmět: Odpovědět s citátem

igor> možná by to mohlo být tím. Vyzkouším a kdyžtak holt budu exportovat matice Confused

EDIT: Ono to fakt funguje Very Happy moc dík...
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna