Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 3. únor 2010, 17:47:49 Předmět: Blender + vlastní export script = špatný skeleton |
|
|
Zdravím, Blender mě zase zlobí
Mám totiž model člověka a v něm je kostra. Nicméně, pokud vyexportuji model pomocí svého skriptu http://nopaste.ceske-hry.cz/222883 , kosti nejsou tak, jak mají být. Místo nich se zobrazí toto http://img710.imageshack.us/i/badbones.png/ a už opravdu nevím co s tím . Myslím, že by se to mohlo týkat matic, nicméně jsem zkoušel asi 1000 možností a pořád jsem na to nekápnul  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 3. únor 2010, 21:01:00 Předmět: |
|
|
Mohlo by to být scalem, ale nevím, skript jsem moc nezkoumal. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 3. únor 2010, 21:11:09 Předmět: |
|
|
frca> vyscalováno tam nic nemám. I když, kdo ví, u Blenderu je vše možné  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 3. únor 2010, 22:51:09 Předmět: |
|
|
Pokud jsem rozšifroval, jak pak s těmi kostmi pracuješ a podle toho, že ta kostra vypadá ok až na pár posunutí, tak mě jen tak napadlo, jestli na 17. řádku nemáš blbě znaménko - přijde mi to nekonzistentní s řádkem 27, pokud ty kosti pak kreslíš od kořene sčítáním všech těch vektorů (ono by snad ten rozdíl na 17. řádku měl být nulový, ale čert ví jak to může být v blenderu, tam kde by nebyl nulový, mohl by způsobit ten efekt na obrázku).
Nedávno jsem si s tím taky trochu hrál, místo těch headů a tailů jsem exportoval armaturespace a bonespace matice kostí bez nějakého velkého hraní si na hierarchii a připadalo mi to ok i s animacemi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 4. únor 2010, 07:04:49 Předmět: |
|
|
igor> možná by to mohlo být tím. Vyzkouším a kdyžtak holt budu exportovat matice
EDIT: Ono to fakt funguje moc dík... _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|