Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. březen 2009, 13:59:19 Předmět: Project: Platform Game |
|
|
Opět Vás zdravím a chtěl bych Vám představit svůj nový projekt, který musím mimochodem za necelý měsíc odevzdat k maturitě (dlouhodobá maturita)...
Takže, příběh zatím nebudu uvádět, protože se znám...něco někde plácnu a pak to nedodělám...
Žánr: Plošinovka ve stylu CRASH BANDICOOT nebo JAK & DAXTER
Hra je kompletně ve 3D...
Jádro hry: cca 60 %
Příběh: mám, ale nepovím
Grafika: technologie renderování hotová, prostředí a postavy jsou stále ve vývoji (hlavní postava hotová)...
Screenshoty mám, ale myslím, že lépe hru vystihne video...
Video1
Video2
Během zbývajícího času mám v plánu udělat nepřátele, částicový systém, skybox a sun system...uvidíme...
PS: Replikátoři taky budou...
Edit:
_________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 18. duben 2009, 16:30:44, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 24. březen 2009, 20:56:27 Předmět: |
|
|
Takoveto hry mam rad. I ta grafika vypada slibne. Hlavne at se povede ovladani, protoze na nem takoveto hry vetsinou stoji, resp. zkrachuji. Treba styl ovladani crashe bandicoota je podle me idealni a prijemnejsi nez treba takova Legend of Zelda: Ocarina of Time (coz tva hra ovladanim, pokud se to da z videa vubec posoudit, pripomina vic). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 24. březen 2009, 21:15:19 Předmět: Re: Project: Platform Game |
|
|
VODA napsal: |
mám v plánu udělat nepřátele, částicový systém, skybox a sun system |
Udělal bych nepřátele a skybox, dál se s enginem nezdržuj. Bude třeba ještě udělat gui, herní logiku a hlavně levely... nepodceň game design. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 24. březen 2009, 22:20:59 Předmět: |
|
|
Jo, vypadá to pěkně, předpokládám, že používáš stejnou technologii. A můžu jen souhlasit s názory dvou lidí přede mnou. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
tom.drin
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 65
|
Zaslal: 25. březen 2009, 07:29:13 Předmět: |
|
|
No to je celkem otázka jestli se zajímat game designem.
Ono jestli je to jako dlouhodobá maturita na nějaký elektro/informatický škole - tak né vždy mají učitelé pro hry pochopení. A když už je něco zajímá tak technický featury. (vím z vlastní zkušenosti)
Každopádně už teď to vypadá docela pěkně. Hodně štěstí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 25. březen 2009, 08:49:57 Předmět: |
|
|
No mě přijde, že už teď je to na takový úrovni, že by to mohl rovnou odevzdat, takže už je celkem jedno, co dál zlepšovat. Ale možná mám nějaký zkreslený pohled a tohle by s prstem v nose naprogramoval každý středoškolák (to asi fakt ne ) _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. březen 2009, 09:15:41 Předmět: |
|
|
Děkuji za komentáře...
Ovládání...100 % totožné s CRASH BANDICOOT...jen s kamerou jsou stále problémy...ale už se to řeší...
Návrh systému nepřátel mám, jen to napsat...myslím, že to bude otázka 1-2 dnů...
Skybox musím sladit s mapou, protože se mění den a noc...(alá JAK and DAXTER)...jinak skoro hotové...
Na GUI se pracuje...
Používám podobnou technologii jako u replikátorů, jen bez shaderů, čístá fixed pipeline...
Na dlouhodobou maturitu mám v plánu pouze jeden plně funkční level (asi nejspíš vůbec ve výsledné hře nebude)...
Kromě programu jsem si napsal k GMAXu několik scriptů. Např. počítání osvětlení na vyšší úrovni než to umí modul maxe (vrhání stínů samo na sebe - to gmax neumí), export pro bone animace, mapa založená na geometry instancing (můžu díky tomu mít obrovské světy, vše se načte při prvním loadingu a pak už budu jen podle nějaké logiky přepínat mapy a úrovně LODu...)
PS: 1.dubna je kolo SOČky, což je poviná součást dlouhodobé maturity, takže tam už bych ctěl mít něco funkčnějšího...
Pak už mám čas jen do 15. dubna...
Výhodou je, že nemám doma momentálně INTERNET, takže mě nezdržuje nic od práce... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. březen 2009, 00:39:48 Předmět: |
|
|
K maturitě by možná stačil jen nějaký rotující 3D model s vysvětlením, jak ta lineární algebra byla složitá. K SOČ už bych doporučil něco pokročilýho... přecejenom některé práce tam hraničí s bakalářkou... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 26. březen 2009, 03:04:26 Předmět: |
|
|
Myslim, ze na pouhou maturitu je to ku*va prehnane. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. březen 2009, 13:45:49 Předmět: |
|
|
To se dalo čekat...
A co se dalo ještě čekat, že se objeví někdo, kdo to ihned zkritizuje...lidé asi nechápou, že to vše dělám ze svých peněz, svých znalostí...obětovávám tomu vlastně všechen volný čas... (viz. rejpal na hrej.cz)... rozhodně mě to nepřekvapuje...
U nás ve třídě je maník, kterej mi hned zkritizoval, že tam nemám mapování kláves a jiných buttonů, že si nemůže tu hru zahrát na svém joysticku na letecké simulátory...
Jinak, mám hotový systém změny denní doby...celý cyklus trvá 30 min...
Teď dělám GUI, mám ho i navržené... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 26. březen 2009, 14:09:26 Předmět: |
|
|
Nemá cenu se s takovými debily, kteří si nevidí dál, než na špičku vlastního nosu, vůbec dělat hlavu... Takoví se vždycky najdou. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 26. březen 2009, 15:55:17 Předmět: |
|
|
Co vás na tom článku tak popudilo? Mně přišel v pohodě informativní...
Jinak je důležité si uvědomit, že hráče zajímá výsledek - ne úsilí do vývoje vložené ani podmínky vzniku hry - zajímá vás snad, jak se sedřela nějaká Číňanka na vašich Adidasech? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 26. březen 2009, 16:07:51 Předmět: |
|
|
My vyvojari vidime v hernich novinarich nuly. Jenomze ty nuly jsou nejak moc sebevedome, a to nas na nich stve.
Akorat je jasne, ze bez nich by to jaksi nebylo ono. Nejak se okolni svet o nasich projektech dozvedet musi, a to tito novinari moc dobre vi, a prave to je mozna zdrojem jejich nezdraveho sebevedomi. A mam dojem, ze to plati o spouste jinych novinaru, nejenom hernich. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 26. březen 2009, 16:46:02 Předmět: |
|
|
Nečetl jsem ten článek, myslel jsem, že se mluví o nějakém diskusním blbečkovi (to se stávalo s jinými hrami). _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
|