.[ ČeskéHry.cz ].
Project: Platform Game
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 24. březen 2009, 13:59:19    Předmět: Project: Platform Game Odpovědět s citátem

Opět Vás zdravím a chtěl bych Vám představit svůj nový projekt, který musím mimochodem za necelý měsíc odevzdat k maturitě (dlouhodobá maturita)...

Takže, příběh zatím nebudu uvádět, protože se znám...něco někde plácnu a pak to nedodělám...

Žánr: Plošinovka ve stylu CRASH BANDICOOT nebo JAK & DAXTER
Hra je kompletně ve 3D...

Jádro hry: cca 60 %
Příběh: mám, ale nepovím
Grafika: technologie renderování hotová, prostředí a postavy jsou stále ve vývoji (hlavní postava hotová)...

Screenshoty mám, ale myslím, že lépe hru vystihne video...
Video1
Video2

Během zbývajícího času mám v plánu udělat nepřátele, částicový systém, skybox a sun system...uvidíme...

PS: Replikátoři taky budou...

Edit:



_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 18. duben 2009, 16:30:44, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 24. březen 2009, 20:56:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Takoveto hry mam rad. I ta grafika vypada slibne. Hlavne at se povede ovladani, protoze na nem takoveto hry vetsinou stoji, resp. zkrachuji. Treba styl ovladani crashe bandicoota je podle me idealni a prijemnejsi nez treba takova Legend of Zelda: Ocarina of Time (coz tva hra ovladanim, pokud se to da z videa vubec posoudit, pripomina vic).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 24. březen 2009, 21:15:19    Předmět: Re: Project: Platform Game Odpovědět s citátem

VODA napsal:
mám v plánu udělat nepřátele, částicový systém, skybox a sun system

Udělal bych nepřátele a skybox, dál se s enginem nezdržuj. Bude třeba ještě udělat gui, herní logiku a hlavně levely... nepodceň game design.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 24. březen 2009, 22:20:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, vypadá to pěkně, předpokládám, že používáš stejnou technologii. A můžu jen souhlasit s názory dvou lidí přede mnou.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
tom.drin



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 25. březen 2009, 07:29:13    Předmět: Odpovědět s citátem

No to je celkem otázka jestli se zajímat game designem.
Ono jestli je to jako dlouhodobá maturita na nějaký elektro/informatický škole - tak né vždy mají učitelé pro hry pochopení. A když už je něco zajímá tak technický featury. (vím z vlastní zkušenosti)

Každopádně už teď to vypadá docela pěkně. Hodně štěstí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 25. březen 2009, 08:49:57    Předmět: Odpovědět s citátem

No mě přijde, že už teď je to na takový úrovni, že by to mohl rovnou odevzdat, takže už je celkem jedno, co dál zlepšovat. Ale možná mám nějaký zkreslený pohled a tohle by s prstem v nose naprogramoval každý středoškolák (to asi fakt ne Smile)
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 25. březen 2009, 09:15:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Děkuji za komentáře...

Ovládání...100 % totožné s CRASH BANDICOOT...jen s kamerou jsou stále problémy...ale už se to řeší...

Návrh systému nepřátel mám, jen to napsat...myslím, že to bude otázka 1-2 dnů...

Skybox musím sladit s mapou, protože se mění den a noc...(alá JAK and DAXTER)...jinak skoro hotové...

Na GUI se pracuje...

Používám podobnou technologii jako u replikátorů, jen bez shaderů, čístá fixed pipeline...

Na dlouhodobou maturitu mám v plánu pouze jeden plně funkční level (asi nejspíš vůbec ve výsledné hře nebude)...

Kromě programu jsem si napsal k GMAXu několik scriptů. Např. počítání osvětlení na vyšší úrovni než to umí modul maxe (vrhání stínů samo na sebe - to gmax neumí), export pro bone animace, mapa založená na geometry instancing (můžu díky tomu mít obrovské světy, vše se načte při prvním loadingu a pak už budu jen podle nějaké logiky přepínat mapy a úrovně LODu...)

PS: 1.dubna je kolo SOČky, což je poviná součást dlouhodobé maturity, takže tam už bych ctěl mít něco funkčnějšího...
Pak už mám čas jen do 15. dubna...
Výhodou je, že nemám doma momentálně INTERNET, takže mě nezdržuje nic od práce... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 00:39:48    Předmět: Odpovědět s citátem

K maturitě by možná stačil jen nějaký rotující 3D model s vysvětlením, jak ta lineární algebra byla složitá. Wink K SOČ už bych doporučil něco pokročilýho... přecejenom některé práce tam hraničí s bakalářkou...
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 352
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 03:04:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslim, ze na pouhou maturitu je to ku*va prehnane.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 11:42:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Voda: ses slavnej Smile http://www.hrej.cz/novinky/2009/03/26/vodasoft-chysta-zatim-bezejmennou-3d-plosinovku/
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 13:45:49    Předmět: Odpovědět s citátem

To se dalo čekat... Wink

A co se dalo ještě čekat, že se objeví někdo, kdo to ihned zkritizuje...lidé asi nechápou, že to vše dělám ze svých peněz, svých znalostí...obětovávám tomu vlastně všechen volný čas... (viz. rejpal na hrej.cz)... rozhodně mě to nepřekvapuje...
U nás ve třídě je maník, kterej mi hned zkritizoval, že tam nemám mapování kláves a jiných buttonů, že si nemůže tu hru zahrát na svém joysticku na letecké simulátory... Confused

Jinak, mám hotový systém změny denní doby...celý cyklus trvá 30 min...
Teď dělám GUI, mám ho i navržené...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 14:09:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemá cenu se s takovými debily, kteří si nevidí dál, než na špičku vlastního nosu, vůbec dělat hlavu... Takoví se vždycky najdou.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 15:55:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Co vás na tom článku tak popudilo? Mně přišel v pohodě informativní...

Jinak je důležité si uvědomit, že hráče zajímá výsledek - ne úsilí do vývoje vložené ani podmínky vzniku hry - zajímá vás snad, jak se sedřela nějaká Číňanka na vašich Adidasech? Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 16:07:51    Předmět: Odpovědět s citátem

My vyvojari vidime v hernich novinarich nuly. Jenomze ty nuly jsou nejak moc sebevedome, a to nas na nich stve.
Akorat je jasne, ze bez nich by to jaksi nebylo ono. Nejak se okolni svet o nasich projektech dozvedet musi, a to tito novinari moc dobre vi, a prave to je mozna zdrojem jejich nezdraveho sebevedomi. A mam dojem, ze to plati o spouste jinych novinaru, nejenom hernich.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 26. březen 2009, 16:46:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Nečetl jsem ten článek, myslel jsem, že se mluví o nějakém diskusním blbečkovi (to se stávalo s jinými hrami).
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 1 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna