Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 31. leden 2010, 15:25:20 Předmět: Načítání c4d formátu |
|
|
Zdary,
nemá někdo z vás zkušenosti s načítání formátu c4d? Na internetu jsem sice našel poučná pdfka, nicméně se jedná o velice zastaralé verze - jedná se mi o verzi 10 nebo 11, které po prohlédnutí hexeditem vypadají od těch starších od hlavičky odlišně.
Ještě mě napadá sestavit script pro c.o.f.f.e.e., který to exportuje přímo ze cinemy... kdyby nebylo zbytí.
Díky za rady. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 31. leden 2010, 16:57:39 Předmět: |
|
|
Zkus export do jiných formátů. Je tam např. textový obj, který by toho mohlo obsahovat dost. Taky je tam nějaký další ASCII formát (myslím že dokonce XML). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
shadownet
Založen: 26. 01. 2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 15. únor 2010, 22:43:19 Předmět: Jiné řešení |
|
|
micky: v c.o.f.f.e.e nic takového nesestavíš je to skriptovací jazyk který byl vylepšený X-pressem..... vem si SDK, které je normálně v rootu cinemy ve složce resource (api cinemy) a v plugins máš ukázkové SDK příklady.... tak se tím prohrabej. Jejich API není zas až tak špatné a celkem pohodlně se v tom píšou pluginy....
Já jsem něco takového řešil před půl rokem nakonec jsem došel k vlastnímu řešení a to je napsat si vlastní plugin, který bude exportovat strukturu scény a mesh modelů do vlastního formátu. Se kterým pak už dále pracuji ve svých projektech. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 25. únor 2010, 22:17:28 Předmět: |
|
|
Cítím se ztracen, ještě nikdy jsem nevytvářel žádný plugin...
V adresáři CINEMY jsem objevil složku plugins, kde se nacházel vsproj... ten se mi nepodařilo otevřít, natož zkompilovat, ale to bych přikládal tomu, že mám momentálně na počítači Visual C++ 2010 Express beta . Ani by mě nepřekvapilo, kdyby to byl zrovna příklad, jak s sdk pracovat.
Jiná složka Resource obsahuje tuny zdrojových kódů, ale žádný *.lib soubor.
Ale tak hlavně nemám jasno v tom, co stvořím... exe soubor, který bude spuštěn pod cinemou?
Když mě někdo odkáže na tutoriál, kde je to vysvětleno skutečně pro začátečníka v oblasti pluginů/addonů, budu mu velmi vděčný.
EDIT: Případně pokud by někdo obětoval vlastní plugin pro export kosterních animací... _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 26. únor 2010, 08:14:54 Předmět: |
|
|
Bohuzel neporadim (cinemu moc neznam), ale zajimalo by me proc chces mermomoci vlastni exportni plugin a nestaci ti collada. Pro colladu existuje import/export pro vetsinu velkych modelleru/animatoru. Nemusis vnucovat vsem grafikum aby pracovali prave v cineme atd..atd.. Nebo v collade neni podpora kosternich animaci? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 26. únor 2010, 10:06:28 Předmět: |
|
|
Podpora tam je, koukal jsem do dokumentace, ten formát zvládá prakticky úplně všechno. CINEMA kostru ale neexportuje, vzmůže se tak maximálně na materiály, objekty a zcela základní animace v podobě změny matice jednotlivých objektů (přičemž neexportuje, jestli je to změna lineární, po křivce...). A ohledně grafika, nechce pracovat v ničem jiném, ale asi bude muset.
EDIT: S pluginem už si začínám vědět rady, povedl se mi první build, to znamená de facto 95% úspěch. Díky všem za rady a názory. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
shadownet
Založen: 26. 01. 2010 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 4. březen 2010, 15:52:52 Předmět: |
|
|
micky napsal: |
Podpora tam je, koukal jsem do dokumentace, ten formát zvládá prakticky úplně všechno. CINEMA kostru ale neexportuje, vzmůže se tak maximálně na materiály, objekty a zcela základní animace v podobě změny matice jednotlivých objektů (přičemž neexportuje, jestli je to změna lineární, po křivce...). A ohledně grafika, nechce pracovat v ničem jiném, ale asi bude muset.
EDIT: S pluginem už si začínám vědět rady, povedl se mi první build, to znamená de facto 95% úspěch. Díky všem za rady a názory. |
Ok to rád slyším sorry byl jsem teď nějakou dobu mimo jinak bych se ozval a poradil jak na to takže GL a GF |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|