Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vojtěch Mokrý
Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 3. březen 2010, 13:28:19 Předmět: Kulivočko |
|
|
Tým FAT FUNKY vám představuje novou adventuru Kulivočko.
Platforma: PC
Systém: MS Windows,...
Popis
Žánr: 2D point´n´click adventure
Grafika: Ručně kreslené 2D scény (HD rozlišení)
Herní svět: Parodovaný svět pohádek.
Referenční hry: Série Monkey Island, Discworld
Cílová skupina: 12+ let
Technické parametry
66 ručně kreslených lokací v HD kvalitě
34 unikátních postav
Původní hudba
Originální puzzle a hádanky
Profesionální dabing
Herní podtext
Příběh této adventury sleduje osudy chlapce Kulivočka, který opouští zdi sirotčince, aby poznal vlastní kořeny a odhalil minulost svých předků.
V doprovodu duše mrtvého dědečka se vydává za dobrodružstvím, aby nalezl a ochránil starodávný artefakt, jenž jeho dědeček kdysi ukryl.
Na své výpravě za artefaktem potká obry, draky, trpaslíky a dostane se do nemalých problémů. Brzy mu bude jasné, že jeho kroky zamíří jinam,
než by si přál, a že není jediný, kdo po artefaktu pátrá.
DEMO Kulivočko (78MB) http://www.fatfunky.com/cs/kulivocko
FACEBOOK FAN SITE http://www.facebook.com/pages/Kulivocko/324668917529
Hudba ze hry http://www.fatfunky.com/cs/audio
Screeny ze hry http://www.fatfunky.com/cs/screenshoty
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Xenyoo
Založen: 23. 04. 2009 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 3. březen 2010, 14:37:02 Předmět: |
|
|
Bomba hra, faktskvělá hra dávm 89 ze 100 super grafika.Opravdu skvělá hra. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. březen 2010, 17:54:20 Předmět: |
|
|
Vypadá to velmi pěkně, napíšete taky nějaké informace z vývoje? Kolik se vás na tom podílelo, jak dlouho (od začátku 2009?), kdy plánujete vydání finální verze... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 3. březen 2010, 17:58:10 Předmět: |
|
|
jj post-mortem bychom uvitali - je mozne ho udat primo v magazinu |
|
Návrat nahoru |
|
|
bildo
Založen: 17. 12. 2008 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 3. březen 2010, 18:35:54 Předmět: |
|
|
Ja sice adventury moc nehraji, ale kuli grafice urcite vyskousim...
Vubec nechapu, jak jde ta pekne grafika udelat ?
To se kresli tabletem treba (v photoshopu) a pak pres ruznou "silu" stetce, vymalovava? Ps. sorry za tak lamerskej dotaz, ale grafika na me hodne zapusobila !!!
Grafik ma muj velikej obdiv.
Pribeh taky vypada pekne. (Fantasy mam rad, kdysi se mi hodne libil Simon the Sorcerer - tohle mi to trosku pripomina.) |
|
Návrat nahoru |
|
|
agile
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 257
|
Zaslal: 4. březen 2010, 15:30:28 Předmět: |
|
|
Ahoj, hra mi docela casto pada pri prechodu do jine lokace Je to neprijemne, jelikoz hra samotna vypada moc skvele. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vojtěch Mokrý
Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 4. březen 2010, 16:43:50 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Vypadá to velmi pěkně, napíšete taky nějaké informace z vývoje? Kolik se vás na tom podílelo, jak dlouho (od začátku 2009?), kdy plánujete vydání finální verze... |
2 grafici (3d postavy + 2d lokace), 2 programátoři (kvůli rizikům), a já. plus hromada lidí vypomáhala se vším možným, když si pustíte titulky v menu (click na pečeť), tak vám ten seznam vyjede |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vojtěch Mokrý
Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 4. březen 2010, 17:00:45 Předmět: |
|
|
bildo napsal: |
Ja sice adventury moc nehraji, ale kuli grafice urcite vyskousim...
Vubec nechapu, jak jde ta pekne grafika udelat ?
To se kresli tabletem treba (v photoshopu) a pak pres ruznou "silu" stetce, vymalovava? Ps. sorry za tak lamerskej dotaz, ale grafika na me hodne zapusobila !!!
Grafik ma muj velikej obdiv.
Pribeh taky vypada pekne. (Fantasy mam rad, kdysi se mi hodne libil Simon the Sorcerer - tohle mi to trosku pripomina.) |
Díky. Engine WME, pro grafiky hlavně tablet a vystačíte si s Gimpem. Na postavy pak stačí Blender. Na zpusob kresby asi nedokazu poskytnout dostacujici odpoved |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 5. březen 2010, 09:29:22 Předmět: |
|
|
Gimp a Blender jsou vynikající nástroje - to víme všichni - ale toto ??? snad ani není možné .... bomba ! _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vojtěch Mokrý
Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 5. březen 2010, 09:46:43 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
Gimp a Blender jsou vynikající nástroje - to víme všichni - ale toto ??? snad ani není možné .... bomba ! |
Není důvod, proč by to nemělo jít. Vše je o schopnostech, ty nástroje je mají, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. březen 2010, 11:13:10 Předmět: |
|
|
Souhlas. A na druhé straně tady máme dav pseudografiků, kteří musí mít uwarezenou vždy nejnovější verzi 3DS MAX a Photoshopu, aby byli před spolužáky in . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 5. březen 2010, 13:11:04 Předmět: |
|
|
-Grafika opravdu propracovaná, jen animace potřebují více frejmů (např. roztání sněhuláka).. ten flek po roztání sněhuláka ani moc nepasuje do okolní grafiky
-Určitě bych uvítal nějakou moderní funkci pro zobrazení všech aktivních prvků, když jsou lokace plné pasivních detailů, je otrava je projíždět kurzorem.
- V menu se mi nelíbí, když klepnu například na nastavení, jak se překreslí stín nového okna přes stín původní, sice drobnost, ale já v tom vidím chybu
- Font ve hře je špatně čitelný
- Úvod (logo) se nedá přeskočit
Jinak dobrá práce.. Kolik vám toho ještě zbývá? Doufám, že ne 60 lokací Bude to free? Jak se otevře ten trezor? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vojtěch Mokrý
Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 5. březen 2010, 16:16:01 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
-Grafika opravdu propracovaná, jen animace potřebují více frejmů (např. roztání sněhuláka).. ten flek po roztání sněhuláka ani moc nepasuje do okolní grafiky
-Určitě bych uvítal nějakou moderní funkci pro zobrazení všech aktivních prvků, když jsou lokace plné pasivních detailů, je otrava je projíždět kurzorem.
- V menu se mi nelíbí, když klepnu například na nastavení, jak se překreslí stín nového okna přes stín původní, sice drobnost, ale já v tom vidím chybu
- Font ve hře je špatně čitelný
- Úvod (logo) se nedá přeskočit
Jinak dobrá práce.. Kolik vám toho ještě zbývá? Doufám, že ne 60 lokací Bude to free? Jak se otevře ten trezor? |
- postavy jsou na dlouhou diskusi
- zobrazení aktivních prvků ještě zvažujeme, ale určitě bychom to nechtěli mít jako v jiných hrách, že by se od začátku do konce vždy zobrazovaly aktivní pozice těchto prvků, spíš formou "žolíků"
- stín se nepřekresluje, je silnější
- měli jsme za ním panel, ale byly s tím problémy. velikost písma je poměrně velká a kdykoli je možné titulky nyní vypnout a hrát pouze se zvukem
- nyní v demu to zas nemusí hráčům vadit, chceme, aby lidé znali naši značku. ovšem do plné verze tato drobnost určitě bude řešena ke spokojenosti všech a bude možné ji přejít přímo k menu
PS: Napiš mi na kontaktní mejl, pokud se ti chce příště pomoct s testováním. Vždy se hodí člověk s dobrým postřehem.
Vojta |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 6. březen 2010, 12:52:31 Předmět: |
|
|
Právě jsem dohrál demo a musím pochválit. Vážně dobrá práce, super grafika, hudba i dabing. Vypadá to jako profesionální kousek. Bude plná verze zdarma? _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 6. březen 2010, 13:00:05 Předmět: |
|
|
Ještě chci dodat, že jsem to hrál na linuxu přes wine. Takže hra běží úplně bez problémů, až na to že nelze nastavit jiné rozlišení. Zkoušel jsem to nejprve na intelovský grafice na notebooku - v okně to fungovalo, ale měl jsem display s moc malým rozlišením, takže jsem neviděl celý obraz a fullscreen mi nefungoval (spadlo to). Pak jsem to zkusil doma na PC na nvidii a tam fungoval i fullscreen, ale je to řekl bych stále ve stejným rozlišení a nedá se nezměnit, ať nastavím v nastavení hry cokoli. _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
|