Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 13. květen 2010, 19:10:18 Předmět: Arcadix 3D Game Editor, Alpha 1 |
|
|
Ahoj,
chteli bychom vam dat vedet o nasem nastroji na vyrobu her, ktery bezi na platforme .NET. Jmenuje se: Arcadix 3D Game Editor a je ve verzi Alpha.
Features:
Instant preview and in-game editing
Event driven game engine
Rigid body and rag-doll physics
Sound engine for spatial sound effects
Scripting in any .NET language (precompiled scripts for best performance)
Axiom 3D Rendering Engine to do graphics
Deploy the game to PC
Vsechny tyto featury jsou v alfa verzi jiz nastinene, zatim s omezenimi. Dalsi esenciality jako GUI, teren a networking jsou planovany do dalsich verzi.
Prosim mrknete na to a dejte vedet jak to pro vas zafungovalo
Diky,
andris11
Naposledy upravil andris11 dne 21. červenec 2010, 00:12:05, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Xenyoo

Založen: 23. 04. 2009 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 15. květen 2010, 20:34:41 Předmět: |
|
|
Wow, husty Perfektni, nej.
wtf ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 15. květen 2010, 21:03:58 Předmět: |
|
|
Xenyoo napsal: |
Wow, husty Perfektni, nej. wtf ? |
Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Xenyoo

Založen: 23. 04. 2009 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 16. květen 2010, 06:47:16 Předmět: |
|
|
gindar napsal: |
Xenyoo napsal: |
Wow, husty Perfektni, nej. wtf ? |
Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii? |
Co to je banán a lobotomiie ? Jinak je to goodprogram ejn mi nejde spustit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 16. květen 2010, 08:46:42 Předmět: |
|
|
Vypadá to pjekně  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 16. květen 2010, 12:11:22 Předmět: |
|
|
Mohl by tomu chybet DirectX 9.0c, ten se instaluje jako soucast Xna 3.1, ktere je v seznamu prekvizit, takze snad ze by Xna chybelo?
Nicmene Invalid DX call se obcas stane, myslim, ze je to tim, ze Axiom ma momentalne nejake problemy s DirectX rendererem, ale vetsinu casu by to melo bezet. Zkouseno na XP/32, Vista/32 a Win7/64. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 16. květen 2010, 16:35:56 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
Vypadá to pjekně  |
Dik  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vozka

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 17. květen 2010, 17:16:16 Předmět: |
|
|
andris11 napsal: |
Mohl by tomu chybet DirectX 9.0c, ten se instaluje jako soucast Xna 3.1, ktere je v seznamu prekvizit, takze snad ze by Xna chybelo?
Nicmene Invalid DX call se obcas stane, myslim, ze je to tim, ze Axiom ma momentalne nejake problemy s DirectX rendererem, ale vetsinu casu by to melo bezet. Zkouseno na XP/32, Vista/32 a Win7/64. |
perly sviním  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 19. květen 2010, 10:29:17 Předmět: |
|
|
S temi perlami, banany a tak to ted moc nechapu
Pokud to nekomu crashuje, prosim pastnout log soubory *.log.txt z adresare kde je program nainstalovan na http://arcadix3d.pastebin.com . Na Vistach a vyse je potreba spustit program jako admin, jinak se logy nevytvori.
Diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 19. červenec 2010, 20:54:43 Předmět: |
|
|
gindar napsal: |
Xenyoo napsal: |
Wow, husty Perfektni, nej. wtf ? |
Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii? |
Docela jsem si lamal hlavu s tim co tim vlastne myslis, asi to ze .NET je takova diskutabilni platforma pro hry. Pritomnost Garbage Collectoru na jednu stranu zjednodusuje a na druhou ma svoje nevyhody, snad prave ohledne stylu mysleni - spolehani se na managed heap. Take je jasne ze .NET nikdy nedosahne vykonu nativniho prostredi. My jsme castecne experimentatori, .NET jako herni platformu zatim neobhajuji a nechtel bych to zde rozebirat, diky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 19. červenec 2010, 21:04:08 Předmět: |
|
|
Mně spíš připadá smutné, že ty hry pak pojedou jen ve widlích. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 19. červenec 2010, 21:18:42 Předmět: |
|
|
andris11 napsal: |
Docela jsem si lamal hlavu s tim co tim vlastne myslis, asi to ze .NET je takova diskutabilni platforma pro hry. Pritomnost Garbage Collectoru na jednu stranu zjednodusuje a na druhou ma svoje nevyhody, snad prave ohledne stylu mysleni - spolehani se na managed heap. Take je jasne ze .NET nikdy nedosahne vykonu nativniho prostredi. My jsme castecne experimentatori, .NET jako herni platformu zatim neobhajuji a nechtel bych to zde rozebirat, diky. |
Zrovna s tím GC to je diskutabilní - zrovna alokace paměti s (dobře napsaným!) GC je hodně efektivní.
Sice to tak možná nevypadá, ale malloc/free (new/delete) v "nativním" prostředí je dost komplexní záležitost kvůli správě informací o tom, které bloky paměti jsou volné a které obsazené. S GC jde alokace redukovat na zvýšení jednoho pointeru, resp. přepsání části paměti později (resp. vyměnit to za procházení alokovaných objektů). _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 19. červenec 2010, 21:38:17 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Mně spíš připadá smutné, že ty hry pak pojedou jen ve widlích. |
To je mi lito, ver ze zrovna z tohoto duvodu jsem vybral crossplatformni Axiom 3D a uzuz jsem mel pripravenou migraci z WinForms na Gtk# (Gtk+ in native) ale to se nedalo vse zvladnout |
|
Návrat nahoru |
|
 |
andris11
Založen: 29. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 19. červenec 2010, 21:48:09 Předmět: |
|
|
OndraSej napsal: |
Zrovna s tím GC to je diskutabilní - zrovna alokace paměti s (dobře napsaným!) GC je hodně efektivní. |
to treba jo a verim, ze .NET rocks co se tyce tohoto, spis jsem se domnival ze pisatel o "lobotomii" nema rad styl vytvorim objekt a zapomenu na to jak veci v principu funguji, protoze ho za me uklidi GC, zda se to vyhodne a mnohdy je, ale nekdy se mi zda, ze prirozenejsi premysleni proste vyzaduje povedomi o nutnosti uklizet, je to spis pocit nasbirany za nejaka leta s GC ( jen relativne malo objektu v managed programu vyzaduje implicitni IDisposable.Dispose()), vazne jsem o tom nechtel technicky moc diskutovat, zda se mi to moc slozite tema |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|