.[ ČeskéHry.cz ].
Arcadix 3D Game Editor, Alpha 1
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 13. květen 2010, 19:10:18    Předmět: Arcadix 3D Game Editor, Alpha 1 Odpovědět s citátem

Ahoj,

chteli bychom vam dat vedet o nasem nastroji na vyrobu her, ktery bezi na platforme .NET. Jmenuje se: Arcadix 3D Game Editor a je ve verzi Alpha.







Features:

Instant preview and in-game editing
Event driven game engine
Rigid body and rag-doll physics
Sound engine for spatial sound effects
Scripting in any .NET language (precompiled scripts for best performance)
Axiom 3D Rendering Engine to do graphics
Deploy the game to PC

Vsechny tyto featury jsou v alfa verzi jiz nastinene, zatim s omezenimi. Dalsi esenciality jako GUI, teren a networking jsou planovany do dalsich verzi.

Prosim mrknete na to a dejte vedet jak to pro vas zafungovalo Wink

Diky,
andris11


Naposledy upravil andris11 dne 21. červenec 2010, 00:12:05, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xenyoo



Založen: 23. 04. 2009
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 15. květen 2010, 20:34:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Wow, husty Very Happy Perfektni, nej.

wtf ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
gindar



Založen: 05. 10. 2007
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: 15. květen 2010, 21:03:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Xenyoo napsal:
Wow, husty Very Happy Perfektni, nej. wtf ?


Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Xenyoo



Založen: 23. 04. 2009
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 16. květen 2010, 06:47:16    Předmět: Odpovědět s citátem

gindar napsal:
Xenyoo napsal:
Wow, husty Very Happy Perfektni, nej. wtf ?


Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii?

Co to je banán a lobotomiie ? Jinak je to goodprogram ejn mi nejde spustit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 16. květen 2010, 08:46:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to pjekně Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 16. květen 2010, 12:11:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Xenyoo napsal:
wtf ?

Mohl by tomu chybet DirectX 9.0c, ten se instaluje jako soucast Xna 3.1, ktere je v seznamu prekvizit, takze snad ze by Xna chybelo?

Nicmene Invalid DX call se obcas stane, myslim, ze je to tim, ze Axiom ma momentalne nejake problemy s DirectX rendererem, ale vetsinu casu by to melo bezet. Zkouseno na XP/32, Vista/32 a Win7/64.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 16. květen 2010, 16:35:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
Vypadá to pjekně Smile
Dik Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vozka



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 17. květen 2010, 17:16:16    Předmět: Odpovědět s citátem

andris11 napsal:
Xenyoo napsal:
wtf ?

Mohl by tomu chybet DirectX 9.0c, ten se instaluje jako soucast Xna 3.1, ktere je v seznamu prekvizit, takze snad ze by Xna chybelo?

Nicmene Invalid DX call se obcas stane, myslim, ze je to tim, ze Axiom ma momentalne nejake problemy s DirectX rendererem, ale vetsinu casu by to melo bezet. Zkouseno na XP/32, Vista/32 a Win7/64.

perly sviním Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 19. květen 2010, 10:29:17    Předmět: Odpovědět s citátem

S temi perlami, banany a tak to ted moc nechapu Wink

Pokud to nekomu crashuje, prosim pastnout log soubory *.log.txt z adresare kde je program nainstalovan na http://arcadix3d.pastebin.com . Na Vistach a vyse je potreba spustit program jako admin, jinak se logy nevytvori.

Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 20:54:43    Předmět: Odpovědět s citátem

gindar napsal:
Xenyoo napsal:
Wow, husty Very Happy Perfektni, nej. wtf ?


Tys ještě nedostal banána? Nebo lobotomii?

Docela jsem si lamal hlavu s tim co tim vlastne myslis, asi to ze .NET je takova diskutabilni platforma pro hry. Pritomnost Garbage Collectoru na jednu stranu zjednodusuje a na druhou ma svoje nevyhody, snad prave ohledne stylu mysleni - spolehani se na managed heap. Take je jasne ze .NET nikdy nedosahne vykonu nativniho prostredi. My jsme castecne experimentatori, .NET jako herni platformu zatim neobhajuji a nechtel bych to zde rozebirat, diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 20:56:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Objevila se nova verze editoru, stahujte na http://www.arcade-indie.net/arcadix3d.html Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 21:04:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně spíš připadá smutné, že ty hry pak pojedou jen ve widlích.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 21:18:42    Předmět: Odpovědět s citátem

andris11 napsal:
Docela jsem si lamal hlavu s tim co tim vlastne myslis, asi to ze .NET je takova diskutabilni platforma pro hry. Pritomnost Garbage Collectoru na jednu stranu zjednodusuje a na druhou ma svoje nevyhody, snad prave ohledne stylu mysleni - spolehani se na managed heap. Take je jasne ze .NET nikdy nedosahne vykonu nativniho prostredi. My jsme castecne experimentatori, .NET jako herni platformu zatim neobhajuji a nechtel bych to zde rozebirat, diky.


Zrovna s tím GC to je diskutabilní - zrovna alokace paměti s (dobře napsaným!) GC je hodně efektivní.

Sice to tak možná nevypadá, ale malloc/free (new/delete) v "nativním" prostředí je dost komplexní záležitost kvůli správě informací o tom, které bloky paměti jsou volné a které obsazené. S GC jde alokace redukovat na zvýšení jednoho pointeru, resp. přepsání části paměti později (resp. vyměnit to za procházení alokovaných objektů).
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 21:38:17    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Mně spíš připadá smutné, že ty hry pak pojedou jen ve widlích.
To je mi lito, ver ze zrovna z tohoto duvodu jsem vybral crossplatformni Axiom 3D a uzuz jsem mel pripravenou migraci z WinForms na Gtk# (Gtk+ in native) ale to se nedalo vse zvladnout
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andris11



Založen: 29. 07. 2008
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 19. červenec 2010, 21:48:09    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej napsal:
Zrovna s tím GC to je diskutabilní - zrovna alokace paměti s (dobře napsaným!) GC je hodně efektivní.
to treba jo a verim, ze .NET rocks co se tyce tohoto, spis jsem se domnival ze pisatel o "lobotomii" nema rad styl vytvorim objekt a zapomenu na to jak veci v principu funguji, protoze ho za me uklidi GC, zda se to vyhodne a mnohdy je, ale nekdy se mi zda, ze prirozenejsi premysleni proste vyzaduje povedomi o nutnosti uklizet, je to spis pocit nasbirany za nejaka leta s GC ( jen relativne malo objektu v managed programu vyzaduje implicitni IDisposable.Dispose()), vazne jsem o tom nechtel technicky moc diskutovat, zda se mi to moc slozite tema
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna