Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
if.then
|
Zaslal: 4. červenec 2010, 18:49:08 Předmět: PhysX - licence |
|
|
Rád bych se zeptal, k čemu mě opravňuje licence PhysX. Něco jsem si o tom už načetl. Na právo v USA nejsem odborník a tak bych se rád zeptal:
- co je nutné k tomu, abych mohl uvolnit hru, která používá PhysX, platforma je PC a hra je zadarmo?
- co je nutné k tomu, abych mohl uvolnit hru, která používá PhysX, platforma je PC a hra je komerční?
Děkuji za případné odpovědi. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

|
Zaslal: 5. červenec 2010, 14:24:05 Předmět: |
|
|
Ja som toho nazoru, ze pravo USA sa tu na teba nijako nevztahuje
Na prvu otazku som presvedceny, ze k tomu nie je nutne nic. Na druhu by som povedal, ze si musis PhysX kupit
Na nvidia je tato oficialna e-mailova adresa, takze by som na nic necakal a rovno im napisal e-mail, akokolvek blby, oni ti odpovedia. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
|
Zaslal: 5. červenec 2010, 16:34:28 Předmět: |
|
|
No, už jsem se celkem prokousal EULou, takže v jednoduchém znění:
- pro nekomerční použití člověk může dělat, co ho napadne
- pro komerční využití musí PŘED ZAČÁTKEM vývoje zkontaktovat NVidii, ta mu řekne, co za to chce a při začátku prodeje jim ještě musí dát zdarma 2 kopie hry
Takže na placené Indie nepoužitelné... škoda  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fr4m3
|
Zaslal: 5. červenec 2010, 17:00:33 Předmět: |
|
|
Proč na komerční indie nepoužitelné? Když jim napíšeš, že to bude stát deset éček a bude to krátký, tak si snad neřeknou horentní sumu ne? Já bych to teda zkusil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sirall

|
Zaslal: 7. červenec 2010, 13:11:49 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |