Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nokia003
Založen: 09. 07. 2010 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 9. červenec 2010, 14:50:46 Předmět: Generování bludiště pomocí fraktálu |
|
|
Rád bych pro generování bludiště využil fraktálové geometrie.
Mám představu o tom, jak vytvořím klasické fraktály, ale už nevím jak naprogramovat algoritmus, který povede k následujícímu.
Děkuji za nasměrování |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. červenec 2010, 15:47:19 Předmět: |
|
|
Nastřelím: snad nějak hierarchicky "probourávat cestu". Třeba nejprve vygenerovat 4 velké "místnosti" a náhodně probourat dveře (náhodné místo, náhodný malý počet - tim by šla asi i řešit obtížnost projití..). Pak každou tu místnost zase rozdělit na menší 4 a ty znova takhle probourat (propojit). Napadlo mě to tak v rychlosti, ber to spíš jen jako myšelnkový pochod :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna