Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vivi
Založen: 24. 04. 2010 Příspěvky: 16 Bydliště: Opatovice nad Labem
|
Zaslal: 12. srpen 2010, 16:54:03 Předmět: S čím začít? |
|
|
Ahoj, chci se vás na pár věcí zeptat.
V programování jsem úúúplný začátečník. Dokážu tak maximálně napsat program pro "Hello World!", a chtěl bych se toho naučit trochu víc. Existují nějaké dobé knihy, ze kterých bych se od základů naučil programování v C#/C++?
A narazil jsem na knihu : "Programujeme 3d hry v C#" od Toma Millera a chci se zaptat, jestli jste někdo tuto knihu četl, a zda vám pomohla, a mohli by jste mi ji doporučit. Děkuju. _________________ Můžete mě najít jinak pod jménem CzechRPGManiak.
Pracuju v RPG Makeru a snažím se naučit v nějakem 3D Game enginu.
Nejsem žádný profesionál tak to tak berte.
Děkuju |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
|
Zaslal: 12. srpen 2010, 17:53:09 Předmět: |
|
|
Tuhle knizku mam, ale dostal jsem se k ni trochu pozde...
Myslim ze je celkem dobra, ale uz bych se do toho nepoustel.
Pouziva Managed DirectX, kterej bych dneska uz pro vyvoj her nepouzival.
Dneska bych se spis jako zacatecnik podival po XNA, myslim ze je to dobra volba. Zaroven bych ti doporucil se ucit nejakou teorii.
Kazdopadne C# by byla dobra volba.
K tem knizkam o C# a .NET je dobra:
C# a .NET 2.0 (nebo novejsi) Profesionalne.
Je v ni (podle mne) pekne popsany jak C# a .NET vlastne funguji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Poky
Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 13. srpen 2010, 08:51:30 Předmět: |
|
|
Já bych zase, už rovnou do budoucna, volil C++. Ale to je na tobě. Povedený návody jsou:
C
OOP v C++
C++ |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
|
Zaslal: 13. srpen 2010, 09:00:54 Předmět: |
|
|
ja bych zacal tim ze to tady proctu - vlaken o tom s cim zacit je tu nekolik... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
|
Zaslal: 13. srpen 2010, 09:36:20 Předmět: |
|
|