Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Chroust
Založen: 28. 03. 2011 Příspěvky: 25 Bydliště: Jihlava - Czech Republic
|
Zaslal: 28. březen 2011, 10:54:28 Předmět: Nová česká adventura DARK DISHARMONY |
|
|
Ahoj všichni,
před měsícem jsem vydal novou českou hru s názvem Dark Disharmony Je to point-n-click adventura. Můj první solový projekt sklidil na prestižním herním serveru NEWGROUNDS.COM čtvrté místo a byl nominován na Best of February. Česká verze vyjde již brzy na Webgames.cz. V roli bludičky budete muset najít pět zamordovaných členů deathmetalové kapely a rozpoutat tak peklo na zemi. Hudbu ke hře složil NaRCo známý to autor hry Mrtvé město. Díky za vaše komentáře. Připravte svoje mozkovny, budou potřeba. Přeji ať se bavíte a ať se vám hra líbí.
Jestliže si nebudete vědět rady použijte nápovědu v menu - |?| Bludička mění své světlo jestliže koliduje s objekty interakcí.
"Chyťte bludičku a pozorujte její světlo. Hodně štěstí!"
pro rychlejší stahování hry Hraj DARK DISHARMONY na D3Arts.cz
OVLÁDÁNÍ: Pouze myš a její levé tlačítko
TYP: Adventura, point-n-click
Žánr: Horror
Doporučené užití: Hráči starší 17+ | Hra obsahuje jemné násilí a nahotu|
NÁVOD _________________ Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Naposledy upravil Chroust dne 28. březen 2011, 11:29:40, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 28. březen 2011, 11:07:49 Předmět: |
|
|
Hmm, tak za mě palec dalů. Po pěti minutách náhodného klikání jsem to vzdal a při shlédnutí prvních minut trailer mi stále přijde, že ty akce nemají logiku. Tedy nehratelné dle mě.
Ale plus je za grafiku a ozvučení, to se líbilo. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Chroust
Založen: 28. 03. 2011 Příspěvky: 25 Bydliště: Jihlava - Czech Republic
|
Zaslal: 28. březen 2011, 11:24:11 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
Hmm, tak za mě palec dalů. Po pěti minutách náhodného klikání jsem to vzdal a při shlédnutí prvních minut trailer mi stále přijde, že ty akce nemají logiku. Tedy nehratelné dle mě.
Ale plus je za grafiku a ozvučení, to se líbilo. |
Jak to můžete hodnotit, když jste se nedostal ani za druhou akci?! :D Obyčejně jsem dostal pár špatných recenzí a kritiku za obtížnost. Naproti tomu více kladných reakcí za hardcore obtížnost.. navíc většina lidí co to dohráli shrnuli, že to pravda těžké nebylo. Akorát to chtělo trochu čas. Koneckonců to není hra pro malý děti, ale pro 17+. Jsem trochu frustrovaný neochotou dnešních hráčů přemýšlet. Pokud nechcete přemýšlet, nehrajte adventury. Ovšem, kdo má trochu vytrvalejšího ducha, hru si určitě užije a vychutná zavěrečné peklo. Jinak bych něměl tak dobré recenze... a nepleťte si prosím trailer s návodem. Ale i tak díky za názor, chápu že pro dost lidí je obtížnost frustrující, ale tak už to chodí, všem se nejde zavděčit, zvláštěpak v žánru jakým adventura je... Když jsem stál před rozhodnutím, zdali to udělat těžké nebo lehké, rozhodl jsem se, že nelepší cesta je těžká cesta. Co by to bylo za adventuru, která by hráči nedala zabrat. Časem jsem zjistil, že hráči jsou i líní používat nápovědu. Ovšem musím uznat, že je zde taky velká jazyková bariéra, tak ale časem vymizí až vyjde česká verze, hodím sem link ;) a hra bude pro nás srozumitelnější... díky za názor, Hope. _________________ Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 28. březen 2011, 15:49:15 Předmět: |
|
|
Tak můj pocit byl takový, že na mnoha místech bludička zezelená, na některých jenom někdy a na většině i zelených místech se po kliknutí nic nestane, takže po chvíli pixelhuntingu a zkoušení klikání na všechno také sahám po návodu a jsem líný dál přemýšlet
Určitě bych tam dal nějaký progress, když už se to celé odehrává na jediné lokaci, ať vím, kolik mi toho ještě zbývá.
Návodu přidat zvuk a zvýšit jeho framerate.
Reklama vlevo smíchaná se hrou mne zpočátku mátla, nebyl jsem si jist, zda to souvisí s příbehem či co..
Verdikt:
Jako dílko to není špatné, ale když už si bereš do huby slova jako "deathmetal", "horror" a "nahota", tak holt naladíš uživatele na mnohem víc než dostane, což se ti pak vrátí v hodnocení |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 28. březen 2011, 21:56:33 Předmět: |
|
|
Tak jsem tomu zkusil dát druhou šanci. Pravda, adventury už moc nehraji, ale na adventurách jako je Agent Mlíčnák a Dračí Doupě jsem vyrůstal.
Já ani nekritizoval obtížnost. Uznávám teď, že pak už jsou logické hříčky (i když stále na něco bych sám od sebe asi nepřišel) Spíš kritika byla směrem k tomu, že některé věci na začátku jsou nelogické. Odehnání kosa např.. já i dle traileru myslel, že není to o kliknutí, ale zakroužení u něho a vylekání ho .
Po dohrání (s "občasnou" nápovědou bych vytkl pár konkrétních věcí). Prvně jsem si ani nevšiml, že ta bludička na něco reaguje. Odhalení toho, co to je v knize také chvíli trvalo -> některé prvky ve hře by mohly být větší.
Zapálení svíček, které nic nedělá, bylo dost dlouho frustrující.. ale to asi ok.
Vylít vodu na rožhavené cosi napadlo, ale nefungovalo to. Podobně jako u ohně, či země jsem čekal, že mám klikat na věci, na které to chci použít, ne nad tu věc.
A to byl asi největší můj zásek, že už mě nenapadlo to znovu zkoušet, a tedy jsem musel nahlédnout do návodu.
No a pak mátla čísla u prvních dvou mrtvol, myslel jsem, že jsou to čísla mrtvol, nehledal jsem v tom nejdříve čísla do hesla. (naopak jsem myslel, že heslo bude udělat posloupnost takovou, kterou hraje ta kytara vedle, ale to možná má schválně mást)
To jsou asi mé postřehy k hratelnosti. Ale upřímně zapl jsem to podruhé jen díky tomu, že je to na tomto webu a chceš znát názor. Nebýt to tu, tak mě ta hra rychle odradí(její začátek) a po pár minutách vypínám. Možná je to jen tím, že nejsem tvůj cílový hráč. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 29. březen 2011, 00:35:38 Předmět: |
|
|
mne sa to pacilo celkom, len som ti objavil niekolko chyb. teda ak to vobec su chybi, a to: ja som najprv nechal narast tu rastlinu a potom som ozivil ducha ktoreho som zaklial do tej hviezdy zo sviecok, nahle sa spravilo ako keby svetlo. Potom som pokracoval dalej avsak po vyhrabani chladnicky a jej otvoreni som sa zasekol(nevedel som co dalej pretoze nic nove sa uz nedalo spravit), musel som pouzit navod a tam som zistil ze to svetlo malo tu rastlinu natiahnut, ale ono ju nenatiahlo takze som to musel odznova hrat a urobit taku postupnost ako je v navode. Po druhy krat sa mi stalo ze sa nevedela rozbit ta flaska alebo co to je, co sposoby ze vyjde spoza hrobky ten duch.
Obtiaznost mi nejak neprisla az tak tazka, i ked som tiez kukal sem tam na napovedu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. březen 2011, 10:36:55 Předmět: |
|
|
Hezká hra, dohráno bez návodu Jen mě zmátl ten medajlonek u toho muzikanta pod listím. Měl jsem na něm nulu a dlouho jsem si myslel, že je to jen taková ozdobná rýha ze zadní strany, či co a pořád jsem se ho snažil obrátit _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chroust
Založen: 28. 03. 2011 Příspěvky: 25 Bydliště: Jihlava - Czech Republic
|
Zaslal: 29. březen 2011, 19:41:13 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Hezká hra, dohráno bez návodu :) Jen mě zmátl ten medajlonek u toho muzikanta pod listím. Měl jsem na něm nulu a dlouho jsem si myslel, že je to jen taková ozdobná rýha ze zadní strany, či co a pořád jsem se ho snažil obrátit :) |
Konečně! Díky za pozitivní recenzi, Dr. Dlaho :D Hra ma sámozřejmě pár much a je poměrně náročná.. to znamená, že na slabších strojích nemusí všechny interakce dopadnout tak jak mají. Boužel už je vydaná a rozšířená, je zbytečné dělat nějaké opravné verze. _________________ Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 29. březen 2011, 23:16:01 Předmět: |
|
|
Ja sa musim bohuzial pridat ku kritike. Spracovanie je sice nadherne, ale bez tych napovied je to uplne nehratelne a aj tie su niekedy na nic Celkovo som bol z tej hry skor frustrovany nez pobaveny, co je skoda, potencial tam bol... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
jnsfbi
Založen: 30. 03. 2011 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 30. březen 2011, 09:34:31 Předmět: |
|
|
Zdravím,
obnovila jsem svou registraci kvůli příspěvku sem..
Hru jsem hrála včera večer (pozdě) tak, že mi dal Mnemonic link (a to proto, že hudbu dělal Narco:).
První problém po odkliknutí linku byl v reklamě na upíří onlajnovku (omylem jsem tedy málem hrála jinou hru:) až dotazem jsem zjistila, jak se hra spouští. Další (a nemenší) problém tkvěl ve faktu, že jsem po celou dobu hraní nevěděla o co ve hře jde. Možná, že na začátku je nějaký text osvětlující děj, nicméně odklikla jsem a dozvěděla jsem se to až teď na foru:-)
Dál jsem poctivě adventuřila a po překonání nechuti k pixelhuntingu jsem se kupodivu (nevím o nápovědě!) někam i dostala. Zdálo se mi zajímavé prozkoumat nové adventurní prvky (ten nápad s knihou a ovládáním akcí z ní se mi líbí) Graficky je hra ucházející, hudba správně depresívní.
I přes výše uvedené fakty jsem hrála cca 40 minut, nicméně ještě jsem nedohrála celé. Jako další plus bych vyzdvihla to, že zde nemůže člověk chytit tzv syndrom první obrazovky, tedy to, když se v adventuře člověk nemůže hnout z první lokace:-))
Nemyslím si, že je pro tvůrce hry užitečné sklízet (jen) kladné ohlasy (i když je to příjemné, vím) ale spíš zkusit si vzít z těch kritičtějších nějaké ponaučení a příště třeba věci udělat lépe-jinak.
Takže za sebe říkám - jen tak dál! |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 30. březen 2011, 11:22:24 Předmět: |
|
|
jnsfbi napsal: |
Jako další plus bych vyzdvihla to, že zde nemůže člověk chytit tzv syndrom první obrazovky, tedy to, když se v adventuře člověk nemůže hnout z první lokace:-))
|
Ale může, to mě ještě neznáš :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 30. březen 2011, 12:55:22 Předmět: |
|
|
Z meho pohledu je to proste nedotazene, vicemene vse tu bylo receno, pixelhunting, nelogicnost nekterych veci, v tehle chvili se neda mluvit ani o nejake obtiznosti, ta totiz neni nastavena tim ze by bylo treba neco extra promyslet, ajko spsi zkouset vse an vse, coz neni obtiznost ale blbost. V zadne chvili clovek presne netusi v jake casti hry je a kterym smerem by se mel dal vydat, pritom by stacilo jen enjake jednoduche zvyrazneni stylem komentare svetlusky (Ha uz sem nasla bubenika tak dem na dalsiho...) nebo neco pdoobneho. Tahle netusis co si vlastne udelal a jestli zkouset neco kolem nebo zkusit badat dal. Taktez se mi nelibi to ze nektere akce museji byt vykonany v presnem poradi, ac logicky uz je to blbost, viz treba aby se otevrel portal kdyz vyrostou koreny, musis kliknout na svicky a tim ej zapalit, to musis udelat i v pripade ze svicky uz hori z predchozich pokusu...
Jinak chvalim za snahu, hudba krasne sedi, graficke zpracovani ej super, jsou tam i dobre napady, ale proste to chce dotahnout... tak treba v pristim dile. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chroust
Založen: 28. 03. 2011 Příspěvky: 25 Bydliště: Jihlava - Czech Republic
|
Zaslal: 30. březen 2011, 21:37:48 Předmět: |
|
|
jnsfbi napsal: |
Takže za sebe říkám - jen tak dál! :-) |
Díky za zajímavou reakci, Olgo. Samozřejmě NaRCo je dobrej borec ještě lepší muzikant. Jsem rád, že jsem ho vybral na tenhle projekt. Co se týče reklamy - člověk se musí nějak živit, takže díky za klik. Ony jsou tam zadány všechny instrukce, jak začít co dělat apod.. nápověda probíhá poměrně rychle, ne každý si ji všimne, navíc v eng, to pro někoho nemusí být zrovna srozumitelná. Nápověda zezačátků světélkuje, jak je vidmo dost lidí to přehléne. Fajn vidět že i opačné pohlaví mastí hry, když jsem dělal studii vyšlo mi, že je to 93:7 - zajímavý score.
Ovšem uznávám, že to není dokonalost sama... samo dokončení hry probíhalo v dost velkém fofru, docházeli mi prostředky a čas a s ohledem na nejistý výsledek jsem se to dle připomínek NG fans a dalších s pár problémama tak tak dorazil a musím uznat že na konci mi nezbývala ani špetka chuťi. Ale dál k ostatním příspěvkům. Ono bylo dost vymyslet nějaké logické akce, tak aby odpovídali příběhu, zapadaly do scény, nebyly výpočetně náročné a zároveň byly efektní a graficky snadno proveditelné... četba okultismu atd. mi sice lecos poradila, avšak zjistil jsem jednu věc a to že okultismus má pramálo logiky, ještě takové logiky, co by se dala zapasovat do hry. Nesouhlasím s tím, že DD nemá žádnou volnost... po získání spellbook je velká volnost akcí, je jedno jestli rozbijete urnu, rozfoukáte listí, nebo vyvrhnete rakev. To samé s otevřením portálu . je jedno jestli otevřete portál a pak necháte narůst kytku nebo naopak.
Takže co se týče mě, jsem s výsledkem poměrně spokojený, na práci jednoho člověka vyjma hudby a překladu mi přijde moje první herní dílo dost konkurenceschopný. Tudíž jelikož jsem zjistil podle měření, že hra mám poměrně vysoké šance na životaschopnost - Další díl je jistý a v něm snad zúročím tyhle těžce nebité zkušenosti. Díky za reakce. _________________ Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY |
|
Návrat nahoru |
|
|
jnsfbi
Založen: 30. 03. 2011 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 31. březen 2011, 09:13:21 Předmět: |
|
|
Chroust napsal: |
jnsfbi napsal: |
Takže za sebe říkám - jen tak dál! |
Díky za zajímavou reakci, Olgo. Samozřejmě NaRCo je dobrej borec ještě lepší muzikant. Jsem rád, že jsem ho vybral na tenhle projekt. Co se týče reklamy - člověk se musí nějak živit, takže díky za klik. Ony jsou tam zadány všechny instrukce, jak začít co dělat apod.. nápověda probíhá poměrně rychle, ne každý si ji všimne, navíc v eng, to pro někoho nemusí být zrovna srozumitelná. Nápověda zezačátků světélkuje, jak je vidmo dost lidí to přehléne. Fajn vidět že i opačné pohlaví mastí hry, když jsem dělal studii vyšlo mi, že je to 93:7 - zajímavý score.
|
Nevadí mi, že je hra v eng, natolik anglicky umím Nicméně nejsem asi úplně hráč-ka nýbrž "kolegyně" vývojářka takže mne si do poměru nepočítej, já hraju hry (cizí jen velmi vyjímečně. Průzkum ohledně tohoto jsem si dělala též a tak tragicky to zas nevycházelo. Pokud se ke hře ještě dostanu, napíšu do SZ další poznatky:) |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 31. březen 2011, 09:26:24 Předmět: |
|
|
Chrouste, ty ses proste burak, to je hrozny, ty nejen ze adekvatne nereagujes na to co ti tu vetsina lidi pise, ale stale se jen vystavujes a chvalis. Jses na vyvojarskym foru a tak pocitej ze tu lidi budou davat na tvou hru kritiku a navrhy na zlepseni, pokud chces bezmezny obdiv, tak jdi na nejake forum kde jsou jen hraci a nejlip jete trosku hloupi.
Tvoje hra zaprve neni ani nahodou Adventura, nema to s adventurou nic spolecneho, je to pouze logicka hra a to jeste pokulhava na pli logiky. Neustale mluvis o pribehu, ale pribeh ta hra nema zadny, je to jen nejake vyblafnuti na zacatku, bez smyslu ani zadneho dalsiho vyvoje a nema vubec zadny smysl ani zakomponovani do hry, stejne tak bys mohl hledat 4 hovinka zakerne ukryta v lese, natoz pak rozpoutani pekla po dohrani hry, predpokladam ze to mel byt nejaky zert, protoze zadneho pekla jsem si nevsiml, zadna zaverecna animace nebo aspon obrazek... proste nic.
Ano mas hezkou grafiku, je tam i nejaky originalni napad, mas dobrou hudbu, ale bohuzel to celou hru nespasi, protoze hra je od slova hrat a to se zde zas tak moc nedeje.
Pouc se z chyb, nechej co bylo dobre, sedni si poradni si to promysli a zuzitkuj to v dalsi hre. Jako tva prvotina to neni spatne, ale chce to prestat o sobe smyslet tak nekriticky a zamyslet se nad tim co nebylo zrovna optimalni.
PS: kdyz uz tam mas mit reklamu tak ji dej jednorazove na par vterin pred uvod hry a pak treba jeste ke credits nebo enco tkaoveho, takhle to hrace jen maximalne mate. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|