.[ ČeskéHry.cz ].
Boost filesystem
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 12:06:07    Předmět: Boost filesystem Odpovědět s citátem

Ahoj
Potrebuji ve svem projektu pracovat se soubory, (programem kontrolovane nahrani s flasch na disk a indexace jejich umisteni do predem urceneho souboru.) Nakonec program podle indexu v souboru k nim bude pristupovat a pracovat s temi nahranymi soubory. Radove to bude asi tak 20 000 souboru

doslech jsem se o knihovne boost filesystem, nedari se me ji vsak zkompilovat pod windows. Pouzivam codeblockers a minggw32. Rad bych aby program bezel i na linuxu. Snazil jsem se kompilaci udelat dle navodu na strankach projektu tzn. stahnout rozbalit nakopirovat bjam a spustit s parametry
kód:
bjam --build-dir=C:\b toolset=gcc --build-type=complete stage


Poradi prosim nekdo ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 12:30:22    Předmět: Odpovědět s citátem

No a co konkretne ti nejde?

Btw, "codeblockers" a "minggw32" Very Happy Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 13:41:44    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
No a co konkretne ti nejde?

Btw, "codeblockers" a "minggw32" Very Happy Very Happy


Pouzivam IDE Codeblock a prekladac gcc jev "C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW\bin".

Rad bych pouzil Boost filesystem, nedari se me ho vsak zkompilovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 14:20:23    Předmět: Odpovědět s citátem

co takhle poslat teda kompilacni log at vidime chyby...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 14:38:58    Předmět: Odpovědět s citátem

nebo si to ulehci

http://www.boostpro.com/download/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 15:48:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Pavel napsal:
nebo si to ulehci

http://www.boostpro.com/download/



Neni tohle jen pro VC ?

kód:
dam prikaz bjam "-sTOOLS=mingw" install
, dostanu odpoved

"No toolset are configured" "
"Configuring default toolset "mscv"
If the default is wrong, your buil may not work coretly."
"Use the toolset=xxxx option to overide our guess"

A potom se rozjede kompilace pro Visual C a ja bych rad mel knihovny pro mingw/gcc


Naposledy upravil pichlik dne 25. říjen 2010, 16:15:05, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 16:02:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha promin, asi je. Tak si ulechci zivot jeste vice a pouzij VS (express je snad stale dostupny zdarma). Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 16:20:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Pavel napsal:
Aha promin, asi je. Tak si ulechci zivot jeste vice a pouzij VS (express je snad stale dostupny zdarma). Wink


To bohuzel nemuzu potrebuju prenositelnost do linuxu a rad bych na obou platformach mel stejne vyvojove prostredi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 16:27:37    Předmět: Odpovědět s citátem

no mingw by malo vediet pouzivat kniznice urcene aj pre visual studio. staci nastvit aby proste linkoval to dane *.lib. takze skus to s tym.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nem0



Založen: 23. 03. 2009
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 18:54:37    Předmět: Odpovědět s citátem

pichlik napsal:


kód:
dam prikaz bjam "-sTOOLS=mingw" install
, dostanu odpoved

"No toolset are configured" "
"Configuring default toolset "mscv"
If the default is wrong, your buil may not work coretly."
"Use the toolset=xxxx option to overide our guess"



-sTOOLS je myslim prepinac pre stare verzie bjamu, aktualny je --toolset=gcc
(gcc aj pre mingw)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 19:00:37    Předmět: Odpovědět s citátem

nem0 napsal:

-sTOOLS je myslim prepinac pre stare verzie bjamu, aktualny je --toolset=gcc
(gcc aj pre mingw)


tok tohle me hodi hlasku g++ neni nazvem vnitrniho ani vnejsiho prikau Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nem0



Založen: 23. 03. 2009
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2010, 19:28:13    Předmět: Odpovědět s citátem

cestu ku kompileru musis mat v PATH, u mna napriklad c:\MinGW-4.4.1\bin. To ze je to spravne nastavene zistis tak, ze z prizovej riadky dokazes pustit g++ z lubovolneho adresara

inak ako pisal nou, mingw vie pouzivat aj MSacke *.lib, takze to nemusis kompilovat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2010, 03:42:25    Předmět: Odpovědět s citátem

nem0 napsal:
cestu ku kompileru musis mat v PATH,
Takovej hloupej zacatecnickej dotaz,

kde ten patch najdu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2010, 06:28:55    Předmět: Odpovědět s citátem

google: "path environment variable"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pichlik



Založen: 25. 10. 2010
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2010, 08:57:34    Předmět: Odpovědět s citátem

tak se me to po nastaveni path rozjelo

zadal jsem prikaz
bjam --build-dir=C:\b --toolset=gcc --build-type=complete ale zda se me ze je jeste nejaky problem vypisuje to na obrazovku napr toto


libs\math92build..\src\tr1\cyl_bessel_kf.cpp:17: warning visibility attribute not supported in this configuration; ignored
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna