LeonardoCA
Založen: 17. 11. 2010 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 24. listopad 2010, 00:29:43 Předmět: Androwars |
|
|
Zdravím,
obnovuju vývoj hry na jejímž návrhu již pracuji delší dobu.
Androwars bude scifi webová RPG s prvky budovatelské a vojenské strategie. Každý hráč ovládá jednoho androida, ale podstatnou roli hrají kolonie, kde spolupracují ve všech oblastech činností směřujících k dalšímu zdokonalování a vylepšování postav.
Oproti klasickým klikačkám typu bitefight, gladiatus, apod. by měla být propracovanější, poskytnout více možností a udržet pozornost po mnohem delší dobu. Oproti strategickým hrám typu travian, ikariam, atd by neměla být tak náročná na čas. Cíl je jednoduchý začátek hry, která se postupně bude stávat čím dál komplexnější. A velký důraz na spolupráci hráčů v kolonii.
Hrubý přehled možností hry je na úvodní stránce hry www.androwars.cz. Tady to nebudu více rozepisovat. Pro úvodní spuštění budou možnosti ještě ořezány.
Návrh mám hotov z 80%. Princip rozvoje postavy bez tříd jen na základě druhu aktivity hráče, kolonie, druhy činností. Fungování hráči řízené ekonomiky, aby se po nějaké době nezahltila. Chybí mi ještě dořešit systém soubojů a strategické prvky pro vojenské soupeření kolonií, krom klasické arény.
Ve hře samotné není ještě hotovo nic, kromě registrace a zobrazení základních vlastností androida a náznaku funkčnosti komunikátoru.
Vím, že je to rozsáhlý projekt a že jsem stále ještě úplně na začátku. Ale hledám touto cestou konstruktivní kritiku a případnou podporu.
Nechci dělat jen další jednoduchou webovku, kterých jsou stovky, ale vložil jsem do toho pár principů, které jsem ještě nikde neviděl, některé částečně. Jako programátor na tom budu pracovat zatím sám. Možná už mám někoho kdo mi pomůže s tvorbou textů - teprve začínáme spolupráci.
Zvláště bych uvítal někoho se zájmem o scifi pro vymýšlení výzkumů, předmětů a různých detailů, ať se mohu věnovat jen herním systémům. Grafika bude ze začátku symbolická, současnou 'dětskou' grafiku jsem dělal sám. Ale pokud by se našel někdo už teď alespoň na skicy předmětů a budov, nevadilo by.
Plán je zprovoznit během roku s nulovým rozpočtem funkční beta verzi první fáze hry a pokud tato fáze proběhne úspěšně investovat do grafiky, dát hře profesionální kabát a spustit ji komerčně česky a anglicky, aby se samofinancoval další vývoj.
 |
|