.[ ČeskéHry.cz ].
Obmedzeny pocet pouzitelnych framebufferov?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2010, 18:05:28    Předmět: Obmedzeny pocet pouzitelnych framebufferov? Odpovědět s citátem

Ahoj, zda sa mi ze to je bug v driveri, inak si to neviem vysvetlit.
Deje sa toto: mam okno, spravim si 3 framebuffery, kazdy ma ~2 color attachmenty + hlbku. Do kazdeho z nich nieco kreslim, ale ked chcem pouzit v poradi treti (nie v poradi vytvorenia, ale pouzitia) a nasledne chcem pristupovat k texture, ktoru som vyrenderoval do toho druheho FBO, tak je prazdna (samplovanie vracia (0, 0, 0, 0)). Myslel som, ze som vycerpal pamat na GPU, ale nepomohlo ani zmensit rozmery na 256x256, co sa musi zmestit do pamate ked som to s dvomi FBO robil na 800x600.

Ak robim render najprv do prveho, potom do druheho a potom zase do prveho tak je vsetko ok.

Napadlo mi, ze mozno ostala bindnuta textura, ktora je attachnuta, ale pre istotu pred kazdym renderom odbindujem textury zo vsetkych texture units.

Grafiku mam GeForce 310M a driver 260.99 (OpenGL 3.3).

Niekdo nejake napady?
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2010, 18:48:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Je textura "kompletní"? Tj. zda splňuješ texture completeness tak, jak je dáno v GL specifikaci. To by mohl být problém, proč samplování vrací černou. Zkus použít taky glFlush před použitím té textury (pokud to pomůže, je bug v driveru).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2010, 21:41:57    Předmět: Odpovědět s citátem

po zmeneni typu textury z RGBA16 FLOAT na RGBA8 UNSIGNED_BYTE problem zmizol. Co je divne kedze v ostatnych FBO vyuzivam textury typu RGBA16 normalne a funguju.
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2010, 23:33:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Jediný parametr, který určuje formát textury, je internalformat v glTexImage. Ostatní jenom určují formát pixelů parametru pixels, nic víc.

Chápu to dobře, žes použil GL_RGBA16? To ale není float.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2010, 09:19:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Sorry, preklep, pouzil som RGBA16F. Cize internal format RGBA16F, format RGBA, type FLOAT.
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2010, 11:07:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Funguje to na ATI? Pokud jo, je problém v driveru.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 18. listopad 2010, 13:43:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Po dlhej studii mojho kodu som zistil, ze chyba bola uplne inde. Nevypol som blending. Sad
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna