Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 10:25:03 Předmět: partikly dnes |
|
|
Zdravím, už dlouho jsem si ve hrách nevšiml zabředávání 2D particlů do geometrie, jako tomu třeba zde:
[img]http://software.intel.com/file/8674[/img]
Jaké triky se to používají? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 11:32:33 Předmět: |
|
|
V pixel shaderu zprůhledňuješ particle podle rozdílu hloubky pixelu a scény. Na hodně těchto triků je potřeba mít depth texturu, ve který máš vyrendrovanou hloubku scény (a je dobrý, když je ta hloubka uložená lineárně). Když pohledáš "soft particles", jistě něco najdeš. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 11:41:50 Předmět: |
|
|
Díky, je to celkem zásadní věc, jdu na to |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 12:07:21 Předmět: |
|
|
Takže alpha-blending už dnes nefrčí? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 12:07:57 Předmět: |
|
|
No vždyť je zprůhledňuješ alfablendingem... _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna