.[ ČeskéHry.cz ].
Rozdíl dvou textur

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1555

PříspěvekZaslal: 7. leden 2011, 22:23:56    Předmět: Rozdíl dvou textur Odpovědět s citátem

Zdravím,
jak co nejrychleji spočítat průměrný rozdíl mezi pixely dvou textur a získat tak jednu skalární hodnotu? Jde to vůbec nějak rozumně akcelerovat na GPU?
Díky.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 7. leden 2011, 22:40:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen takovej napad, nedalo by se to zjistit az z nejmensi mipmapy tech textur?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1555

PříspěvekZaslal: 7. leden 2011, 23:12:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu problém je, že minimálně jedna z těch textur bude vytvořena pomocí vykreslování do textury. Abych se přiznal, nevím, jak s tím jdou mipmapy dohromady. A když se tak nad tím zamýšlím, tak lepší by možná byla spíš suma absolutních hodnot rozdílů z důvodu přesnosti. A nebo né z celých textur, ale ze dvou obdélníkových stejně velkých podobrázků těchto dvou textur. Nebo nedalo by se to nějak spočítat na CPU, aniž by se ty textury přesouvaly do RAM? Ale pozor, maximální pro mě využitelná verze OpenGL je 2.1.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 7. leden 2011, 23:51:15    Předmět: Odpovědět s citátem

zobrat tie dve textury (ze je z FBO je uplne jedno) a vyrenderovat do tretej kde sa zapise absolutny rozdiel. mozno by to slo aj FFP ale radsej pouzit shader. no a nakoniec nechat pre tu tretiu vygenerovat mipmapy a precitat najvyssi lvl tej mipmapy s rozmerom 1x1 kde bude priemer.

aka bude ale presnost netusim. asi by sa zislo pouzit float textury.

mipmapy nechat generovat pomocou GL_GENERATE_MIPMAP alebo lepsie glGenerateMipmap(). glGenerateMipmap() nie je v 2.1 ale myslim ze kazdy HW ktory zvlada FBO by mal vediet aj glGenerateMipmap()
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 8. leden 2011, 04:45:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Případně můžes provést redukci výsledné textury s diferencema na 1x1 texturu ručně tak, že ji vyrenderuješ to textury s width/4 a height/4, kde v pixel shaderu zprůměruješ vždycky 4x4 blok pixelů. To vyjde na 2x méně průchodů než dělá glGenerateMipmap.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 8. leden 2011, 23:54:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Co k tomu použít Summed Area Tables? Mohlo by se to veli zrychlit a velmi zjednodušit.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna