.[ ČeskéHry.cz ].
Cave Taxi
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 11. únor 2013, 15:44:00    Předmět: Cave Taxi Odpovědět s citátem

Update : 7.3.

Konečně jsem dal do kupy webovky, takže podrobnosti ke hře tady :
http://www.pm-arts.cz/cave-taxi.html

http://www.pm-arts.cz/files/cavetaxi.zip

vytvořena úvodní obrazovka - v menu zatím má funkci jen new game a exit game
překopaná minimapa
doplněno GUI
drobné optimalizace kódu
přidáno, že postava ve vodě se po 20 vteřinách utopí

písmenem L se dá skočit do dalšího levelu a E udělá screenshot (používám na zaznamenání chyb)


Update : 27.2.

celkem 4 levely
doplněny animace
vylepšena minimapa
doplněny bubliny s patrem, kam dotyčný chce jet.

Update : 20.2.

Dodělávky :
level 2
Minimapa - červeně patro, kde někdo čeká, zeleně to, kam se dotyčnej veze.
Pokud hráč někoho veze, je vrtulníček podstatně línější.
Shazování postav - pokud je panák u kraje útesu a žduchnete ho z něj, tak spadne. V prvním levelu moc nemá smysl, ale v pozdějších levelech v místech která budou užší musí člověk dávat pozor, ať si nevyvraždí panáky. Rovněž pokud hráč srazí postavu na útesu, pod kterým není voda, tak se taky zabije.
Plus jsem přidal nějaké základní animace - pilot( šlape jako v původním UGH, ale zatím nemá šlapátka Smile ) , plavání
+ Ragdoll u havárií, či shození panáku

aktuální test verze - pokud by chtěl někdo otestit.

http://www.pm-arts.cz/files/UGH-v0-5.zip


-------

Zdravím,

rozhodl jsem se vytvořit volnější remake hry UGH v Unity 3D.

Koncept hry:
Převážení pasažérů jako v původní hře + nějaké to rozšíření hratelnosti v některých misích jako hašení požáru, vodopády strhávající hráče, padající balvany, atp.


K vývoji:
Hra je hratelná, zatím hotové čtyři levely.

Až bude hotová a odladěná verze pro win, tak bych to chtěl i pro linux.

Grafika: 70%
Hudba/zvuk: 40%
Kód: 85%

Screenshoty ze hry:





Naposledy upravil lemplik dne 8. březen 2013, 23:55:44, celkově upraveno 10 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 11. únor 2013, 15:53:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc bych si to chtěl zkusit, kdy bude hratelná ukázka? Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 12. únor 2013, 09:26:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to výborně a UGH! je moje srdeční záležitost (hrávali jsme i se sestrou coop) Smile. Pro které platformy to chceš vydávat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 12. únor 2013, 13:18:07    Předmět: Odpovědět s citátem

díky za komentáře.

Bude to freewarovka PC only.

S testovací verzí (dva, tři levely) počítám na začátek března (snad to klapne - chci dodělat animace a vrtulníček + nějaké ty opravy), ale nebudou v ní ještě žádné particle efekty, ani hudba (zvuk nevím, musím kouknout po netu na nějaké free zvuky), nicméně bych Vám pak byl vděčný za pomoc při odladění hratelnosti.

A podporu dvou hráčů bych chtěl určitě taky (vzhledem k tomu, že se celá hra odehrává na jedné obrazovce by to neměl být takový problém, ale možná se pletu).

Zvažuju i variantu s větším levelem než jen jedna obrazovka, ale pak by zase byl problém s tou hrou dvou hráču a ta byla v původním UGH! supr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 12. únor 2013, 18:18:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak dva hráči přes síť a každý svojí obrazovku...
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 13. únor 2013, 18:03:56    Předmět: Odpovědět s citátem

perry napsal:
Tak dva hráči přes síť a každý svojí obrazovku...


no nerad bych se zamotal do něčeho, co pak nezvládnu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 13. únor 2013, 18:25:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to pěkně. Určitě rád vyzkouším až bude hotovo. Držím palce.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 14. únor 2013, 19:50:33    Předmět: Odpovědět s citátem

lemplik napsal:
perry napsal:
Tak dva hráči přes síť a každý svojí obrazovku...


no nerad bych se zamotal do něčeho, co pak nezvládnu.


To je rozumny krok Wink. Hra vyzera vyborne, drzim palce!

Btw: Ten multiplayer zas az tak narocny byt nemusi ked sa clovek do toho odhodla, ale urcite netreba sa precenit (ale ani zas podcenit Wink i ked to prve je asi horsie )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 16. únor 2013, 19:59:25    Předmět: Odpovědět s citátem

přidal jsem do prvního příspěvku aktuální build, kdyby to chtěl někdo otestit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 16. únor 2013, 20:34:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkusil jsem a říkám jen tak dál. (jen příště bez souboru .pdb - dle mě není třeba)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
1Pupik1989



Založen: 06. 02. 2013
Příspěvky: 58

PříspěvekZaslal: 16. únor 2013, 23:29:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Paráda, hned jsem zabrouzdal do starých časů. Hratelnost jednoznačně super. Grafika taktéž. Akorát ty typické bubliny (u pralidí) s číslem patra mi chybí. Jinak se tomu nedá vytknout nic.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 17. únor 2013, 00:08:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to super. Skvělá práce.

Ještě to chce asi trochu doladit hratelnost, jestli to má být přesná kopie. Například teď stačí dotknout se podlahy a neandrtálec hned vystoupí. Mám pocit, že v originále jsi musel chvíli počkat na místě, než vystoupí. Podobně u nastupování.

Ale vypadá to moc dobře, říkám si teď, že bych taky zaexperimentoval s Unity Smile

Těším se na plnou verzi.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lemplik



Založen: 11. 02. 2013
Příspěvky: 109

PříspěvekZaslal: 17. únor 2013, 08:27:09    Předmět: Odpovědět s citátem

díky všem za komentáře.

K nasedání - vysedání : k nasednutí musí hráč téměř zastavit, k vysednutí je to jedno. Tak to myslím bylo i v originále.

K tomu .pdb - mám pocit, že je potřeba kvůli chybovým hlášením, ale možná ne. Musím to otestit, jak bude čas.

Ty bubliny s číslem patra budou. A GUI bude. A score bude. A minimapa bude (pozdější levely budou o něco málo větší, tak bude minimapka s vyznačeným patrem, kde někdo čeká a kam dotyčného odvézt, ať je to přehlednější)

Akorát strom na jídlo asi nebude, buď by zavazel, nebo by se na něj blbě házel kámen, jelikož by nebyl v letové rovině. Spíš jsem si říkal, že pro jídlo se bude lítat do pravěkého bufetu - dva neandrtálci budou opékat prase a když hráč přistane u nich, tak mu kus hodí, aby doplnil energii.

A k experimentování s Unity - Unity je fakt úžasný nástroj, ale zejména v PRO verzi. Před časem jsem se po delším zvažování rozhodl do toho ty peníze vrazit a pokud na to člověk ty peníze schrastí, tak je to fakt znatelná úspora času. Hlavně Mecanim ve spojení s Navmeshem je supr. Lightmapping, static batching, LOD groups - to vše fakt hooodně usnadní práci a vylepší vzhled.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
xM4tHeWx



Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: 17. únor 2013, 18:52:06    Předmět: Odpovědět s citátem

No, hral som, celkom dobré.. Objavil som ti tam ale chybku.. Tak som si letel nad tým panákom, a zhora som sa ho trošku dotkol, on nastúpil, no hore bolo nikoho nevezieš Laughing Tak som išiel pre dalšieho a boli v sebe Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rexistens



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno

PříspěvekZaslal: 19. únor 2013, 12:15:10    Předmět: Odpovědět s citátem

remake tyhle hry jsme chteli v BlueA taky vzdycky udelat... jen sme se k tomu nikdy nedokopali Smile
_________________
Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna