Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 6. květen 2011, 14:37:33 Předmět: Hypertarq - Je to venku ! |
|
|
HyperTarq
-Informace
Ovládáte kouli a musíte ji dostat ne druhý konec. Kouli ovládáte šipkami a pohled X,Y.
Jednoduše musíte balancovat a nespadnout, máte nekonečno pokusů. Jednoduché ale účinné, hra má 12 místností , které jdou dohrát za +/- 1h. Grafika je jednoduchá ale celkem se ke hře hodí. Velikost pro win 30,6mb a pro Mac 46,3mb. Hru lze zdarma stáhnout níže
-HW Požadavky
Min 250MB RAM, 1Ghz a nějakou integrovanou grafickou kartu
-Ke stažení
Windows XP/Vista/7 http://www.uloz.to/9312696/hypertarq-win-rar
Mac OS http://www.uloz.to/9312697/hypertarq-mac-rar
-Obrázky
-www.mkstudios.estranky.cz _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Naposledy upravil MartinKase dne 9. červen 2011, 16:05:54, celkově upraveno 3 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 10. květen 2011, 08:37:52 Předmět: |
|
|
Wow Peregrine este funguje? Ak je to teda ten Peregrine, ktoreho tu niektori poznali!
Drzim palce. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
|
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 10. červen 2011, 20:53:37 Předmět: |
|
|
v com je to programovane ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MartinKase
Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 12. červen 2011, 04:24:00 Předmět: |
|
|
No, do Switchballu to ma hooodne daleko
Tych 30 MB zaberaju nejake WAVka ? Textury a meshe to isto nie su. Dost by sa zistlo popracovat na art assetoch - teraz tam de facto ziadne nie su. Toto je predpokladam programmer`s art (netusim v com si to texturoval, ale zjavne si tam nezistil ako robit Box Mapping alebo UV Wrapping) - ale aj tak by si mohol trocha lepsie otexturovat meshe.
Preco tam nemas aspon zapnute spotlight svetla kazdych X metrov ? Ved V Unity si to naklikas za chvilku ? Pochopil by som, ak by si to musel sam kodit, ze to nie je uplne elementarne. Ale v Unity ? WTF ?!?
Ten odporny SKybox uz vonkoncom nechapem. Ved ked stravis 10 minut googlovanim skyboxov, tak najdes uplne nadherne skyboxy.
Kludne aj nejaky hnus z Brycu, ale bude to lepsie ako toto, co tam mas teraz.
Za dalsie - preco hrac nie je osvetleny ? Chapem, ze je to len gula, ale vyzera to, ako keby to bol len ambient.
Osobne si myslim, ze ak by si pouzil aj uplne jednoduchu texturu dreva (ktorych si vygooglujes tak asi dvesto) na tie labyrinty, tak by to vyzeralo o dost lepsie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|