Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
fisher55
Založen: 29. 03. 2010 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 27. únor 2011, 13:59:38 Předmět: Napad na pekny projekt |
|
|
Ahoj,
ted budu na VS delal rok a pul na vetsim projektu a musim si vymyslet nejake tema.
Nema nekdo nejaky pekny napad?
Vse okolo pc (programovani)? Chybi vam nejaky program nebo webova sluzba, neexistuje, je pomaly nebo spatne udelany?
Nejaky dobry napad na spise 2d hru?
Diky za jakekoliv napady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 27. únor 2011, 14:08:42 Předmět: |
|
|
Vyber si něco, co lze snadno rozšířovat a z více částí. Např. půl roku řeš samotnou hru, kde bude možné hrát pouze ve více hráčích na jednom PC. Další půlrok se vzdělej v sítích a umožni to hrát na netu a další půlrok se nauč něco z umělé inteligence a umožni singleplayer.
Např. bys mohl zkusit předělat nějakou deskovou hru do PC verze. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 28. únor 2011, 15:32:41 Předmět: |
|
|
Predovsetkym si vyber nieco co ta bude bavit. Ked hru, tak napr. remake nejakej tvojej oblubenej.
Ono to potom pojde samo, ale ak si vyberies nieco co ta nebavi, tak to bude zbytocne tazsie. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Al
Založen: 23. 10. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 7. březen 2011, 02:58:09 Předmět: |
|
|
Je otázka, co je cílem téhle aktivity.
* Pokud je to třeba projekt do školy, nemusí to člověka až tak moc bavit, ale musí to zadání mít nějaký smysl. (Je určitě mnoho způsobů, jak definovat "smysl", ale určitě ne každá věc, co člověk baví, by se jako projekt do školy hodila, protože taková hodnoticí komise by k tomu nemusela mít pochopení.
* Pokud se tím má člověk něco nového z programování přiučit, musí to taky mít jiné parametry než jen programování "něčeho" pro zábavu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 7. březen 2011, 03:29:41 Předmět: |
|
|
Programování pro zábavu je právě to nejlepší, když se to chce člověk naučit. Když v tom najdeš smysl (hry a herní technologie smysl rozhodně mají), pak to půjde ještě snadněji.
Klíčové hlavně je, aby to bavilo. Pouštět se hned do 3D a zkoušet dělat RPG není zas tak špatnej nápad. I když pravda, dělat RPG ve 2D je možná záživnější. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Witiko

Založen: 05. 06. 2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 26. březen 2011, 14:01:44 Předmět: |
|
|
Al napsal: |
Pokud se tím má člověk něco nového z programování přiučit, musí to taky mít jiné parametry než jen programování "něčeho" pro zábavu. |
Těžko říct. Člověk si často dokáže těžko připustit, že to, co se učí, má smysl, dokud to nepotřebuje u něčeho, co podle něj smysl má - tzn. u něčeho, co ho baví.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adragon
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. březen 2011, 14:30:34 Předmět: |
|
|
Nápad bych měl, ale chtěl bych předem říct, že za 1.5 roku lze udělat pokud tomu věnuješ 2 dny v týdnu skorem cokoliv rozumného. Otázkou je, kdo bude tvůj projekt hodnotit a jaký projekt můžeš odevzdat, aby si nakonec nedělal projekty 2.
Ačkoliv na malé hře může být klidně 50% času programování, jakmile budeš hru rozvíjet a dopilovávat, tak zjistíš, že programování ubyde (teda pokud napřiklad nebudeš dělat něco s minimální grafikou, žadnými levely, zvuky, apod.., ale i tak bude velkou část času tvořit gamedesign a ladění hratelnosti)
Hry mají také nevýhodu, že se jeví triviálně a neužitečně, speciálně akademikům, které je nehrají a může do nich kecat v podstatě každý. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|