Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. duben 2011, 12:18:50 Předmět: Tábor defense [vývojářský deník] |
|
|
Quiark napsal: |
Jinak taky si myslím, že deníček je fajn věc, kdyby to dělalo víc lidí, mohlo by to aspoň trochu oživit českou herní scénu |
Já se tedy s dovolením také zkusím přidat. Už asi měsíc si v hlavě pohrávám s myšlenkou na hru typu tower-defense zasazenou do období husitských válek. Moje nadšení už přechází do fáze, kdy se pustím do samotného vývoje, zatím krom nápadů nemám nic. Na hře budu pracovat sám a celý tvůrčí progres bych rád zaznamenával sem do deníku, nemá-li nikdo výhrady.
Naposledy upravil Spytihněv dne 15. duben 2011, 13:07:27, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. duben 2011, 13:34:45 Předmět: |
|
|
Obsah hry předem spisovat nebudu, to asi smysl nemá a navíc řadu prvků vidím ještě mlhavě. Vše budu ukazovat postupně až s realizací, takže jen seznámení v krátkosti - úlohou hráče bude bránit jihočeské město Tábor (název Tábor defense se přímo vybízí, ale je to zatím název pracovní a ne zrovna vlastenecký). Výstavba opěvnění, opravy domů, jednoduchá politika a hospodaření.
Jelikož jsem v Táboře nikdy nebyl (jsem z Prahy), v sobotu chci navštívit historickou část tohoto města, hrad a husitské muzeum, neboť bych rád při návrhu města vyšel z reálné (dobové) předlohy, minimálně tak, aby důležité stavby byly rozeznatelné a tam, kde mají být. Ne jako v mojí předešlé hře z Jilemnice, kterou jsem vytvořil podle fantazie a skutečnému městu se nijak nepodobá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 7. duben 2011, 14:19:49 Předmět: |
|
|
Tak me napada ze na takovouhle hru, by se daly vytahnout i nejake dotace, pokud by jsi to bral svedomite podle historickych predloh, nechal hrace budouvat vozove hradby a podobne, pripadne tomu pridal nejaky pribeh ktery by byl i naucny a tak, mohlo by to byt zajimave. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. duben 2011, 18:56:44 Předmět: |
|
|
Jsem zpět z Tábora, pln inspirace, utřídil jsem nápady a myšlenky, pořídil 2GB fotek architektury a textur, prolezl muzeum, kostel (věž) a podzemní chodby (hrad byl zavřený, ale mám ho z venku).
OGI> tak úplná living-history to nebude, hodně by to svazovalo v gamedesignu. Například jsem zjistil, že až do konce šestnáctého století bylo město dřevěné (stále hořelo), já ho udělám od začátku kamenné, protože to vypadá lépe et cetera.
S dotací jsi mi připomněl, že je dobrý nápad evidovat si zde náklady na vývoj, takže současný stav je: -851 Kč (nafta 701, vstupné muzeum 50, podzemí 50, věž 25, poplatek za focení 25).
Včera jsem poslal svůj Asus notebook na reklamaci (mrtvý display), tím je zahájení vývoje krapet posunuto. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. duben 2011, 13:26:34 Předmět: |
|
|
Notebook se včera vrátil z reklamace, mohu se tedy konečně pustit do díla! Začnu grafikou města. Během doby bez ntb jsem si ujasňoval představu o grafickém stylu, sám jsem teď na realizaci zvědav...
Také jsem se předběžně domluvil s kapelou středověké hudby DeiGratia na soundtracku. Jejich hudba byla slyšet i v 3D filmu Kozlí příběh a nejlepší je, že shodou okolností pocházejí z Tábora.
PS: zahlasujte v anketě, jak často bych sem měl přispívat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 15. duben 2011, 14:05:57 Předmět: |
|
|
Myslel si snad Kozí Příběh "Hlavna" postava je koza, nie cap (kozel) Inak som hlasoval za MIN, ja by som bol za to, aby si agregoval podobne kratke prispevky do menej frekventovanych, zato dolezitych prispevkov Drzim palce, aj ked si to asi nezahram, stredoveku tematiku vyslovene NEZNASAM (asi preto robim na pokracovani menovaneho filmu ). _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. srpen 2011, 23:24:39 Předmět: |
|
|
Zdravím. Krátce po založení tohoto deníku se nám narodilo miminko a je to větší časový žrout, než jsem čekal. K vývoji Tábora se tím pádem skoro nedostávám, proto ta odmlka. Navíc jsem nedávno někde četl, že nové studio Dana Vávry chystá hru s husitskou tématikou, to člověku také vítr do plachet nepřidá... Zkrátka vydání Tábor Defense posouvám z plánovaného srpna na zimu.
A teď dotaz. Má někdo přehled v tom, jak je to s autorskými právy na středověké malby? Takové, kde je autor neznámý a rok odhadovaný. Dají se použít v komerčním projektu, nebo si to někdo nárokuje a požaduje výpalné? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 19. srpen 2011, 07:09:58 Předmět: |
|
|
Mělo by to být 70 let od zveřejnění, jako cokoliv jiného (od neznámého autora), tzn. že si autorskými a majetkovými právy na středověká díla nemusíš lámat hlavu. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. srpen 2011, 15:23:27 Předmět: |
|
|
Autorske prava su v tomto absurdistane nepodstatne. Skor je dolezite zistit, ci nahodou nejake oddelenie na ministerstve kultury nepozaduje dodatocne "kulturne vypalne". Nemusi sa to pravda vztahovat na tento pripad, ale podla mna je otazka plne legitimna.
Bohuzial ju neviem exaktne zodpovedat. Skusil by som prehladat stranky novin (iDnes a spol), tam taketo absurdnosti (vo vztahu ku "kulturnemu dedicstvu") byvaju rozpitvavane... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. srpen 2011, 14:11:58 Předmět: |
|
|
Díky.
A ať to tu nezahálí, přidám ukázku stavebních prací. Většina pamětihodností už stojí, brzy dojde i na práce malířské a štukatérské.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 27. srpen 2011, 02:34:27 Předmět: |
|
|
Malé puzzle vytvořené během večera - skládání obrazů. V některých bitvách půjde získat obraz a tento pak seskládat jednoduchým otáčením dílků.
Nalezení a seskládání všech obrazů odemkne achievement, nic víc.
Ještě nevím, zda se budou skládat reálné historické obrazy nebo vlastní historizující. http://www.youtube.com/watch?v=EoXusdlceSk
edit: slovo mise jsem nahradil slovem bitva.
Naposledy upravil Spytihněv dne 7. září 2011, 00:07:50, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. září 2011, 11:00:13 Předmět: |
|
|
Ukázka budov města Tábor s glazurou a bez.
Během tohoto týdne vznikne všech 40 typů bojových vozů. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 5. září 2011, 16:50:54 Předmět: |
|
|
Mohol by si tu dat zaber zblizka na tie budovy. Uz z dialky je vidno, ze si niekto dal tu pracu s ich peknym natexturovanim (ziaden Box mapping a podobne), toz by sa patrilo ich vidiet lepsie |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. září 2011, 06:53:32 Předmět: |
|
|
VladR: to už by si viděl moc lowpoly, každopádně ladí to výborně |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. září 2011, 23:58:34 Předmět: |
|
|
VladR> Trochu víc zblízka je to zde (takový zoom ve hře nebude).
Na obrázku dnešní implementace soft-particles shaderu:
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|