Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 17. duben 2011, 17:12:42 Předmět: Memory Leaks |
|
|
V čem a jak řešíte hledání memory leaků ?
a) u klasické aplikace
b) DX / OpenGL aplikace
Díky _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 17. duben 2011, 17:16:47 Předmět: |
|
|
a) valgrind
b) nijak / valgrind _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 17. duben 2011, 18:03:21 Předmět: |
|
|
no valgrind je super nastroj pokial clovek pouziva iba ciste libc popripade libc++. moje skusenosti su take ze akonahle si clovek do projektu zatiahne nejaku cudziu kniznicu zacne dostavat kvantum error a memory leakov.
z velkej casti to ale myslim su plane poplachy. toto by ma dost zaujimalo kedze je pre mna valgrind naozaj nepouzitelny. ako ho vobec pouzivate.
ad videl som pretazenie operatora new a delete ktory potom logoval vsetky alokacie a dealokacie takze clovek sa potom dozvedel na ktorom riadku alkoval pamet ktoru potom neuvolnil. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 17. duben 2011, 18:56:12 Předmět: |
|
|
nou: Co ti brání ignorovat chyby (ohlášené valgrindem) jinde než ve tvém vlastním kódu? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 17. duben 2011, 18:57:13 Předmět: |
|
|
Pomocí RAII, smart pointery a kontrolou využití paměti v unit testech. _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 17. duben 2011, 19:06:47 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
nou: Co ti brání ignorovat chyby (ohlášené valgrindem) jinde než ve tvém vlastním kódu? |
skusal som za ale ked mi fglrx vygeneruje cez milion chyb len kym sa dostanem k zobrazeniu okna tak je dost blbe. teda skusal som si vytvorit si ignore list ale moc mi to neslo. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 17. duben 2011, 19:09:10 Předmět: |
|
|
No Valgring je super, dokud člověk nepíše GUI apod. věci pro Wokna _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 17. duben 2011, 19:09:14 Předmět: |
|
|
nou: Tak si napiš svůj vlastní vychytralý filtr (něco jako grep)  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 17. duben 2011, 19:16:10 Předmět: |
|
|
Občas používám nějaký memory manager (mmgr) od www.FluidStudios.com... není úplně ideální, ale základní bugy (typu 500 memory leaku v cyklu) ohlasi...
Nebo taky m$ řešení s #include <crtdbg.h> a _CrtDumpMemoryLeaks().. bohžel to odmítá spolupracovat s DX kvůli redefinování new
Tak jsem se právě ptal co používate vy Pro linux je toho dost, ale pro debug pod Woknama a DX moc ne a nějak nechápu proč
 _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mnemonic

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 93
|
Zaslal: 17. duben 2011, 20:53:45 Předmět: |
|
|
Ja ted pouzivam visual leak detector. Driv jsem taky pouzival CrtDumpMemoryLeaks, ale nejak si to nerozumi s Qt. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 17. duben 2011, 23:24:28 Předmět: |
|
|
valgrind
Nic lepšího na světě není. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 18. duben 2011, 18:26:08 Předmět: |
|
|
citace: |
Ja ted pouzivam visual leak detector. Driv jsem taky pouzival CrtDumpMemoryLeaks, ale nejak si to nerozumi s Qt. |
Díky moc... Valgrind to sice není, ale funguje to relativně dobře na rozdíl od CrtDump... _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peto

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 18. duben 2011, 19:31:12 Předmět: |
|
|
Mozno sa mylim ale co sa tyka DX tak tam by to malo ist cez DirectX Control Panel... zapnut debug verziu.. a pri ukonceni aplikacie to tusim hlasi ked nejaka pamat (alokovana DX) nebola uvolnena.. a vyhodi allocation ID.. nasledne pri dalsom spusteni sa da nastavit breakpoint na danej alokacii... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 19. duben 2011, 07:02:20 Předmět: |
|
|
Peto napsal: |
Mozno sa mylim ale co sa tyka DX tak tam by to malo ist cez DirectX Control Panel... zapnut debug verziu.. a pri ukonceni aplikacie to tusim hlasi ked nejaka pamat (alokovana DX) nebola uvolnena.. a vyhodi allocation ID.. nasledne pri dalsom spusteni sa da nastavit breakpoint na danej alokacii... |
to je CrtDumpMemoryLeaks  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|