.[ ČeskéHry.cz ].
Memory Leaks
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 17:12:42    Předmět: Memory Leaks Odpovědět s citátem

V čem a jak řešíte hledání memory leaků ?
a) u klasické aplikace
b) DX / OpenGL aplikace

Díky
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 17:16:47    Předmět: Odpovědět s citátem

a) valgrind
b) nijak / valgrind
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 18:03:21    Předmět: Odpovědět s citátem

no valgrind je super nastroj pokial clovek pouziva iba ciste libc popripade libc++. moje skusenosti su take ze akonahle si clovek do projektu zatiahne nejaku cudziu kniznicu zacne dostavat kvantum error a memory leakov.

z velkej casti to ale myslim su plane poplachy. toto by ma dost zaujimalo kedze je pre mna valgrind naozaj nepouzitelny. ako ho vobec pouzivate.

ad videl som pretazenie operatora new a delete ktory potom logoval vsetky alokacie a dealokacie takze clovek sa potom dozvedel na ktorom riadku alkoval pamet ktoru potom neuvolnil.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 18:31:30    Předmět: Odpovědět s citátem

U klasické aplikace mi dost pomáhá CodeGuard u C++ Builderu. Tak trochu doufám, že najde všechno.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 18:56:12    Předmět: Odpovědět s citátem

nou: Co ti brání ignorovat chyby (ohlášené valgrindem) jinde než ve tvém vlastním kódu?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 18:57:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Pomocí RAII, smart pointery a kontrolou využití paměti v unit testech.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 19:06:47    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
nou: Co ti brání ignorovat chyby (ohlášené valgrindem) jinde než ve tvém vlastním kódu?

skusal som za ale ked mi fglrx vygeneruje cez milion chyb len kym sa dostanem k zobrazeniu okna tak je dost blbe. teda skusal som si vytvorit si ignore list ale moc mi to neslo.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 19:09:10    Předmět: Odpovědět s citátem

No Valgring je super, dokud člověk nepíše GUI apod. věci pro Wokna
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 19:09:14    Předmět: Odpovědět s citátem

nou: Tak si napiš svůj vlastní vychytralý filtr (něco jako grep) Wink
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 19:16:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Občas používám nějaký memory manager (mmgr) od www.FluidStudios.com... není úplně ideální, ale základní bugy (typu 500 memory leaku v cyklu) ohlasi...

Nebo taky m$ řešení s #include <crtdbg.h> a _CrtDumpMemoryLeaks().. bohžel to odmítá spolupracovat s DX kvůli redefinování new

Tak jsem se právě ptal co používate vy Smile Pro linux je toho dost, ale pro debug pod Woknama a DX moc ne a nějak nechápu proč
Evil or Very Mad
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mnemonic



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 20:53:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja ted pouzivam visual leak detector. Driv jsem taky pouzival CrtDumpMemoryLeaks, ale nejak si to nerozumi s Qt.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 17. duben 2011, 23:24:28    Předmět: Odpovědět s citátem

valgrind

Nic lepšího na světě není.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 18. duben 2011, 18:26:08    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Ja ted pouzivam visual leak detector. Driv jsem taky pouzival CrtDumpMemoryLeaks, ale nejak si to nerozumi s Qt.


Díky moc... Valgrind to sice není, ale funguje to relativně dobře na rozdíl od CrtDump...
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 18. duben 2011, 19:31:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozno sa mylim ale co sa tyka DX tak tam by to malo ist cez DirectX Control Panel... zapnut debug verziu.. a pri ukonceni aplikacie to tusim hlasi ked nejaka pamat (alokovana DX) nebola uvolnena.. a vyhodi allocation ID.. nasledne pri dalsom spusteni sa da nastavit breakpoint na danej alokacii...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 19. duben 2011, 07:02:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Peto napsal:
Mozno sa mylim ale co sa tyka DX tak tam by to malo ist cez DirectX Control Panel... zapnut debug verziu.. a pri ukonceni aplikacie to tusim hlasi ked nejaka pamat (alokovana DX) nebola uvolnena.. a vyhodi allocation ID.. nasledne pri dalsom spusteni sa da nastavit breakpoint na danej alokacii...


to je CrtDumpMemoryLeaks Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna