Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 9. srpen 2011, 11:35:05 Předmět: |
|
|
Tak GL_ARB_shader_image_load_store ma teda dostalo. Zapisovat (i atomicky) do textur v kazdej stage? Krute V DX11 sa da zapisovat do UAV len v ps_5_0 a cs_4_x a viac, GL4.2 sa mi zda este hustejsie. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 9. srpen 2011, 12:39:37 Předmět: |
|
|
BTW AMD podporuje v poslednom catalyste 11.7 iba tieto extensions
GL_AMD_conservative_depth - zatial iba v AMD verzia. ale ide iba o premenovanie
GL_EXT_shader_image_load_store - EXT verziu
GL_ARB_texture_compression_bptc _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 9. srpen 2011, 16:38:29 Předmět: |
|
|
To kto spisoval ten sumar na google docs ? Ta gramatika je uplne priserna, to sa neda citat. Po 2 stranach som to zalomil, lebo tieto veci su priserne nakazlive.
Znie to, ako ked Madar sa snazi rozpravat po Slovensky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 9. srpen 2011, 17:13:28 Předmět: |
|
|
vsak na prvej strane ma uvedene meno. inak tu je jeho web http://www.g-truc.net/ _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 9. srpen 2011, 21:44:47 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
To kto spisoval ten sumar na google docs ? Ta gramatika je uplne priserna, to sa neda citat. Po 2 stranach som to zalomil, lebo tieto veci su priserne nakazlive.
Znie to, ako ked Madar sa snazi rozpravat po Slovensky... |
Ten týpek je francouz myslím, a na francouze je ta angličtina až moc dobrá. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 10. srpen 2011, 07:45:15 Předmět: |
|
|
Můžu potvrdit, v práci jednáme s IT z FR, BE a RU a ti od galského kohouta by občas zasloužili |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. srpen 2011, 15:24:49 Předmět: |
|
|
S anglicky kvakajucim zabozrutom som este tu cest nemal, no pokial je to tak ako hovorite, tak dufam ze ani nebudem musiet nieco take podstupit
Mam dost, ked od nich obcas citam prispevky na imigracnych forach, kde sa udivene rozculuju, ze ci je to akoze fakt pravda, ze US zamestnavatel moze cloveka kedykolvek vyrazit bez 3-6 mesacnej vypovednej lehoty (hoc je na vizach - takze - teraz to pride -"ono je potom riskantne !") a ze vraj poculi, ze sa nadcasy v US nepreplacaju, ale ze to je urcite hoax, lebo to predsa nemoze byt pravda - takato absurdita. A podobne...
Teraz to extremne zjednodusim, ale pokial mali zabozruti takyto pristup aj pred 200 rokmi, tak sa tym Britom ani necudujem... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 10. srpen 2011, 15:30:12 Předmět: |
|
|
Ked sme uz pri tychto novych ficurach. Konkretne by ma zaujimalo, ci uz niekto z vas pouzil scatter z pixel shadera (nie z compute shadera), jedno ci v DX ci v GL a k comu. A tiez teda atomicke instrukcie a bariery a group shared memory v pixel shaderi. Niekto? Hm? Hm?
A tiez som zvedavy, ci sem chodi nejaky moderator. Lebo ak nie, tak by bolo fajn, keby sme sli diskutovat uroven anglictiny roznych ludi do popelnice, snad budete suhlasit Ten prvy komentar bol este k veci, ale dalsia diskusia sotva. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 11. srpen 2011, 08:51:18 Předmět: |
|
|
doplnujem ze uz aj AMD vydalo preview ovladace s podporou OpenGL 4.2
Download pre:
Linux
Windows _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 11. srpen 2011, 10:10:11 Předmět: |
|
|
Já nejsem moc šťastný, že je venku nové OpenGL, protože je možné (ovšem ne jisté), že to jednoho dne budu muset implementovat. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 12. srpen 2011, 07:58:00 Předmět: |
|
|
Taky bych byl radši, aby se ten pokrok trochu zastavil :-D _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 12. srpen 2011, 08:20:35 Předmět: |
|
|
Pokrok nezastavíš . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tringi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 12. srpen 2011, 17:51:55 Předmět: |
|
|
Jsme staří, jak se zdá _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
|
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 15. srpen 2011, 21:51:44 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
S anglicky kvakajucim zabozrutom som este tu cest nemal, no pokial je to tak ako hovorite, tak dufam ze ani nebudem musiet nieco take podstupit
Mam dost, ked od nich obcas citam prispevky na imigracnych forach, kde sa udivene rozculuju, ze ci je to akoze fakt pravda, ze US zamestnavatel moze cloveka kedykolvek vyrazit bez 3-6 mesacnej vypovednej lehoty (hoc je na vizach - takze - teraz to pride -"ono je potom riskantne !") a ze vraj poculi, ze sa nadcasy v US nepreplacaju, ale ze to je urcite hoax, lebo to predsa nemoze byt pravda - takato absurdita. A podobne...
Teraz to extremne zjednodusim, ale pokial mali zabozruti takyto pristup aj pred 200 rokmi, tak sa tym Britom ani necudujem... |
ty voe jestli je takovejhlech borcu jako ty v usa povicero, tak mi prave zaklaplo do sebe nekolik nejasnosti
sorry za offtopic.. musel sem |
|
Návrat nahoru |
|
|
|