.[ ČeskéHry.cz ].
Programator pro vzdelavaci hru

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
koan



Založen: 18. 09. 2011
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: 29. září 2011, 13:02:13    Předmět: Programator pro vzdelavaci hru Odpovědět s citátem

sháníme **1-2 programátor(k)y juniory** či malý **spin-off** pro unikátní **výzkumně-vzdělávací projekt**, řešený na FF UK, MFF UK a ÚSD AV ČR, jehož cílem je vytvořit **výukovou počítačovou hru**, která bude zábavnou a dramatickou formou přibližovat studentům středních škol vzpomínky pamětníků na významné historické události Československa 20. století (1942 ? atentát na Heydricha, 1948 ? nástup komunistů k moci, 1969 ? okupace vojsky Varšavské smlouvy, atd.).
Aplikace bude **využívána na středních školách pro výuku dějepisu**, měla by nicméně
být přístupná i široké veřejnosti.

Aplikaci si můžete nejlépe představit jako hru žánru **adventura** s vloženými akčními a logickými mini-hrami. 2,5D grafika. Hra bude primárně single-player, ale ?chytřejší? web k ní budeme dělat také.
Projekt má střední rozsah, celkově se očekává přes 20 člověko-let práce, z toho cca čtvrtina budou programovací a testovací práce.

Základní scénář již je připraven. Koncepčně a graficky bude hra připomínat tyto projekty:
Aqua (graficky): http://www.youtube.com/watch?v=Az2pni7E7oM (zejm. viz 3. minuta)
Curfew (koncepčně): http://www.youtube.com/watch?v=55OhcSZgCb4&feature=relmfu
Fahrenheit (koncepčně): http://www.youtube.com/watch?v=vgW6Arf_cO0

SHÁNÍME:

Externí tým, 1-2 programátory juniory/seniory, na programování částí aplikace. Celkový objem práce je zhruba 26-30 člověkoměsíců, která **začne v listopadu 2011** a **skončí v prosinci 2013** (jsme mírně flexibilní ohledně začátku).

Práce bude zadávána ?projektově?, po přesně stanovených milnících, a takto bude také placena (fakturace za dodané části kódu). Preferujeme, aby zakázku celou dobu řešil ten samý člověk (lidé), kteří se budou věnovat pouze tomuto projektu. Jsme ale částečně flexibilní (např. ?projektu můžu věnovat max. 20 hodin týdně? nebo ?přestávka dva měsíce kvůli jinému projektu/stáži?). Je tedy možné se přihlásit, i pokud zvládnete jen část objemu práce. Pravidelně, minimálně dva dny v týdnu, bude aspoň jeden z programátorů přítomen v projektové kanceláři v Praze společně se zbytkem týmu.

Vaše časové možnosti nám napište, příklad:
?Jsme dvě, můžeme začínat 15.11.2011, dohromady můžeme projektu věnovat cca 30 člověko-dní měsíčně až do prosince 2013. S výjimkou konce roku 2011, kdy je naše volná kapacita jen cca 10 člověko-dní měsíčně, a září 2012 až leden 2013, kdy projektu můžeme dohromady věnovat max. 15
člověko-dní měsíčně. Celkově bychom každopádně brali celý balík práce. Práci bychom si rády rozdělily samy po dohodě s šéfprogramátorem: tzn. někdy bude pracovat víc jedna, jindy druhá. Pokud z projektu budeme chtít odejít, dáme o tom vědět minimálně 3 kalendářní měsíce předem.?

TECHNOLOGIE:

Během implementace se potkáme pravděpodobně s následujícími technologiemi:
- Flash (ActionScript 3, Flixel game engine)
- Java (Spring, Hibernate, JSON WS, Eclipse RCP)
- MySQL
- Windows, Mac OS X, iPhone, iPad

Proto je vhodné mít dobře zvládnutý buď Flash nebo Javu. Umíte-li Javu, přejít na Flash vám nebude
činit potíže. Umíte-li Flash, lze zařídit tak, abyste se s Javou nemuseli potkat. Znalost Mac OS X výhodou, není však vyžadováno.

Předpokládá se, že implementačně bude cca 80% Flash a 20% Java.

Předchozí zkušenosti s herními projekty jsou výhodou, ale není vyžadováno.

PROJEKTOVÝ TÝM:

Jádro projektového týmu má zhruba 10 lidí. Vedoucí vývoje jsou z MFF UK (Cyril Brom, Jakub Gemrot). Game-design probíhá na FF UK (Vít Šisler) a ve spolupráci s lidmi z herního průmyslu. Podklady pro hru připravují zejména historici z Ústavu pro soudobé dějiny AV ČR. S týmem bude
spolupracovat také několik profesionálních grafiků. Placený beta-testing budou dělat studenti MFF a FF UK.

FINANCE:

Horní finanční limit na celou práci je **1,08 mil** Kč, vč. DPH (tato suma se může zvýšit pouze v případě neočekávaných nadprací). Nejedná se tedy o ?akademicky? placenou zakázku, ale zároveň ani neočekáváme fakturační cenu 80 tis./člověko-měsíc.

Předpokládáme, že práce bude rozdělena na ?podprojekty? trvající několik člověko-měsíců, přičemž bude zadávána úkolově, kde každý úkol bude trvat zhruba člověko-týden. Alokaci lidí budeme provádět po ?podprojektech?. Finance budou vázány na úkoly. Na každý úkol bude předem učiněn odhad pracnosti tak, aby s ním souhlasily obě strany. Podle odhadu a předem dané fixní fakturační částky za člověko-měsíc práce bude stanovena fakturační částka za úkol. Po splnění úkolu (nebo v jiném termínu dle dohody) bude částka vyplacena. Při pozdním odevzdání bude částka nižší.

Navrhněte, jak si představujete své finanční ohodnocení, tzn:
a) fakturační částku za člověko-měsíc práce (tj. 21 člověko-dní, tj. 168 člověko-hodin)
b) penalizační model, tj. o kolik/jak navrhujete, že se částka bude snižovat při pozdním odevzdání

Příklad:

?Navrhujeme fakturační cenu 33 tis. Kč vč. DPH/člověko-měsíc. Za každý kalendářní den zpoždění oproti termínu odevzdání úkolu penále ve výši 10% z dohodnuté ceny za úkol. Pokud bude práce odevzdána dříve jak 2 pracovní dny před termínem, fakturační částka bude navýšena o 10%.?

Výhodnost nabídky zohledníme při výběru.

V PŘÍPADĚ ZÁJMU:

Pošlete na adresu: vr-prog@ksvi.mff.cuni.cz.

1) strukturované CV, případně s doporučením (doporučení není povinné)
2) referenci na týmový projekt, jehož jste byli součástí, spolu s jeho
popisem a vaší rolí v něm (pokud jste nepracovali na týmovém projektu,
pak referenci na váš single větší projekt)
3) ukázku vaše kódu (něco většího), na který jste hrdí, spolu s odhadem,
kolik času jste strávili jeho tvorbou (může být školní práce)
4) časový model (jak jste flexibilní časově)
5) finanční model (jak si představujete, že budete placeni)
6) termíny, kdy byste mohli na pohovor

Nechte si poslat potvrzení, že email došel! Neposílejte přílohy větší než 2 MB.

V PŘÍPADĚ DOTAZU:

Dotaz prosím pošlete na: vr-prog@ksvi.mff.cuni.cz.

HODNOTÍCÍ KRITÉRIA:

35% předchozí zkušenosti, zkušenosti s technologiemi, doporučení,
social-skills a schopnost pracovat s ostatními lidmi
25% kvalita zaslaného kódu
20% finanční požadavky, výhodnost finančního modelu
20% časová flexibilita, zastupitelnost

V případě, že nenalezneme vhodného dodavatele programátorských služeb, vypíšeme nové výběrové řízení.

INFORMACE O PROJEKTU:

Projekt NAKI ?Příběhy z dějin československého státu: výzkum a experimentální vývoj softwarových simulací pro výuku historie českých zemí ve 20. století? vedený pod identifikačním kódem DF11P01OVV030, je řešen na Filozofické fakultě a Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy v Praze a Ústavu pro soudobé dějiny Akademie věd. Projekt je financován Ministerstvem kultury České republiky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna