.[ ČeskéHry.cz ].
Dědičnost a bindování do Lua

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 13. červen 2011, 17:42:47    Předmět: Dědičnost a bindování do Lua Odpovědět s citátem

Zdravím všechny Smile

chtěl bych se zeptat, věděl by si někdo rady s bindováním tříd s dědičností z C++ do Lua?

Mám totiž třídu GuiObject, u které nabinduju všechny metody bez problémů, jenže si teď nevím rady jak nabindovat třídy které jsou potomky této třídy.

Každá nabindovaná třída má totiž svou tabulku (a metatabulku), do které uložím všechny metody, takže když budu některou třídu dědit, vytvořím tak tabulky dvě.

Nevím teď jestli bych měl ty dvě tabulky jednoduše spojit do jedné, a nebo jen vložit tu tabulky rodičovské třídy jako prvek do té tabulky potomka.

A jak potom tento problém řešit v případě vícenásobné dědičnosti? A co když budu chtít takto nabidnované třídy přetypovat v Lua?

Věděl by někdo jak se to nejčastěji řeší?

Díky za případné rady.
Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna