Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crypton
Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 13. červen 2011, 17:42:47 Předmět: Dědičnost a bindování do Lua |
|
|
Zdravím všechny
chtěl bych se zeptat, věděl by si někdo rady s bindováním tříd s dědičností z C++ do Lua?
Mám totiž třídu GuiObject, u které nabinduju všechny metody bez problémů, jenže si teď nevím rady jak nabindovat třídy které jsou potomky této třídy.
Každá nabindovaná třída má totiž svou tabulku (a metatabulku), do které uložím všechny metody, takže když budu některou třídu dědit, vytvořím tak tabulky dvě.
Nevím teď jestli bych měl ty dvě tabulky jednoduše spojit do jedné, a nebo jen vložit tu tabulky rodičovské třídy jako prvek do té tabulky potomka.
A jak potom tento problém řešit v případě vícenásobné dědičnosti? A co když budu chtít takto nabidnované třídy přetypovat v Lua?
Věděl by někdo jak se to nejčastěji řeší?
Díky za případné rady.
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna