Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 24. říjen 2011, 21:36:11 Předmět: Vrstva nad OpenGL |
|
|
Existuje nějaká knihovnička vytvářející vrstvu nad OpenGL 2.1, která by měnila programovací styl na trochu příjemnější? Něco podobného tomu, co je popsáno tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL#Longs_Peak_and_OpenGL_3.0_controversy
Nechci si psát "state tracker". Nechci s takovými ****** ztrácet čas.
Díky.
PS: Není na obzoru nějaká jiná knihovna než OpenGL? (Mimo DX a eventuálně jiných proprietárních záležitostí samozřejmě.) Když už máme to Gallium3D, proč ho nevyužít v praxi pro návrh něčeho, co by tak výrazně nepřipomínalo parní mlátičku? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. říjen 2011, 14:18:05 Předmět: |
|
|
Žádná taková knihovna neexistuje. Z hlediska výkonu je asi lepší použít OpenGL přímo a nedělat nad tím další vrsty.
Co se týče Gallium3D, to je jenom interní (neveřejný) interface jednoho projektu. Nedá se použít mimo něj. Dalo by se ovšem zkopírovat a využít třeba jako základ nového API, ale nikdo o to nemá zájem. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 25. říjen 2011, 16:52:24 Předmět: |
|
|
neviem nakolko ti pomoze DSA alebo direct state access. problem je ze to ma zatial len nvidia. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. říjen 2011, 18:23:56 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
neviem nakolko ti pomoze DSA alebo direct state access. problem je ze to ma zatial len nvidia. |
Jakto? AMD Catalyst to má taky. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 25. říjen 2011, 22:07:04 Předmět: |
|
|
heh fakt uz to ma od catalystov 10.7 teda vyse roka. asi som si to musel pomylit tie nareky o DSA na opengl.org aby to konecne pridaly do core. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 25. říjen 2011, 23:04:44 Předmět: |
|
|
Eosie: Bude to i v těch vašich open source driverech (nebo už to tam dokonce je)? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. říjen 2011, 13:41:54 Předmět: |
|
|
Zatím na tom nikdo nepracuje, ale DSA by mělo být dost jednoduchý na implementaci. Na otázku "bude" se těžko odpovídá. V podstatě kdokoliv může přijít do projektu, implementovat si, co chce, a my mu jenom uděláme review kódu a schválíme to, případně to ještě commitujem, pokud nemá commit access. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|