Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 14:13:22 Předmět: OGL: Texture name/id -> Texture target? |
|
|
Je to asi blbá otázka, ale existuje v OpenGL API nějaká funkce která dokáže zjistit "texture target" z "texture name/id"?
Jde mi o to zjistit zdali je ta textůra GL_TEXTURE_1D/2D/3D/CUBEMAP/etc.
Přes glGet/TexParameteriv to zřejmě nepůjde...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 14:37:35 Předmět: |
|
|
toto nepojde. pretoze glGet sa vztahuje na aktualny texture target. a kedze glBindTexture vracia INVALID_OPERATION ak bindnes texture na iny target ako bol prvykrat tak je proste nejake glGet na zistenie typu nema zmysel.
citace: |
When a texture is first bound, it assumes the specified target:
A texture first bound to GL_TEXTURE_1D becomes one-dimensional texture, a
texture first bound to GL_TEXTURE_2D becomes two-dimensional texture, a
texture first bound to GL_TEXTURE_3D becomes three-dimensional texture, .... |
takze jedine glBindTexture a postupne vyskusat vsetky texture targets a odchytavat INVALID_OPERATION _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 14:44:06 Předmět: |
|
|
Aha, já jsem myslel že na to existuje nějaká spešl funkce, kterou sem v dokumentaci přehlédnul.
Takže nezbývá nic jiného než ta bruteforce metoda...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 14:57:30 Předmět: |
|
|
Toto je jedna z věcí, které IMHO na Opengl dost smrdí. "Vše je všech" a drbou si z toho hlavu jak vývojáři driverů, tak vývojáři aplikací. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 15:42:49 Předmět: |
|
|
no treba zobrat do uvahy fakt ze OpenGL API ma uz takmer 20 rokov. na dobu ked OpenGL vznikalo to bolo vyborne API. DirectX preslo reviziou prakticky pri kazdej verzii. inak to musite mat nejaku chybu v navrhu ak neviete ake ID comu zodpoveda. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 17:56:09 Předmět: |
|
|
Jenze OpenGL 4 je letosni. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 18:00:48 Předmět: |
|
|
lenze aj OGL 4 je stale kompatibilne s OGL 1.0. ale ano je pravda ze je to obrovska gula ktora spomaluje OpenGL v rozlete. aj samotny system deprectaded features je len slabou naplastou. ono fakt mali to API prepracovat uz v casoch 2.0 _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 20:31:40 Předmět: |
|
|
Naštěstí drivery neimplementují celé OpenGL. Např. nenulový parameter border v TexImage se na většina ovladačů nechová, jak by měl (ten okraj se prostě při renderingu neobjeví). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 21:34:43 Předmět: |
|
|
MY CHCEME NORMÁLNÍ 3D KHINOVNU!!! _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 6. listopad 2011, 23:24:47 Předmět: |
|
|
...taky si říkám, něco jako glDrawElementsInstancedBaseVertexBaseInstance a "Deprecation has been deprecated" je už fakt trochu extrém...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 7. listopad 2011, 01:58:11 Předmět: |
|
|
Kdo nechce OpenGL, má ještě Direct3D. Beztak vás většina dělá jen pro Windows, tak vás multiplatformnost trápit nemusí. A kdyby, i Direct3D hru můžete mít funkční v Linuxu a na Macu - přes wine.
EDIT: A samozřejmě můžete použít knihovny postavené nad OpenGL, Direct3D nebo obojím. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|