.[ ČeskéHry.cz ].
OGL: Texture name/id -> Texture target?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 14:13:22    Předmět: OGL: Texture name/id -> Texture target? Odpovědět s citátem

Je to asi blbá otázka, ale existuje v OpenGL API nějaká funkce která dokáže zjistit "texture target" z "texture name/id"?

Jde mi o to zjistit zdali je ta textůra GL_TEXTURE_1D/2D/3D/CUBEMAP/etc.

Přes glGet/TexParameteriv to zřejmě nepůjde... Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 14:37:35    Předmět: Odpovědět s citátem

toto nepojde. pretoze glGet sa vztahuje na aktualny texture target. a kedze glBindTexture vracia INVALID_OPERATION ak bindnes texture na iny target ako bol prvykrat tak je proste nejake glGet na zistenie typu nema zmysel.

citace:
When a texture is first bound, it assumes the specified target:
A texture first bound to GL_TEXTURE_1D becomes one-dimensional texture, a
texture first bound to GL_TEXTURE_2D becomes two-dimensional texture, a
texture first bound to GL_TEXTURE_3D becomes three-dimensional texture, ....


takze jedine glBindTexture a postupne vyskusat vsetky texture targets a odchytavat INVALID_OPERATION
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 14:44:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, já jsem myslel že na to existuje nějaká spešl funkce, kterou sem v dokumentaci přehlédnul.

Takže nezbývá nic jiného než ta bruteforce metoda... Twisted Evil
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 14:57:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto je jedna z věcí, které IMHO na Opengl dost smrdí. "Vše je všech" a drbou si z toho hlavu jak vývojáři driverů, tak vývojáři aplikací.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 15:42:49    Předmět: Odpovědět s citátem

no treba zobrat do uvahy fakt ze OpenGL API ma uz takmer 20 rokov. na dobu ked OpenGL vznikalo to bolo vyborne API. DirectX preslo reviziou prakticky pri kazdej verzii. inak to musite mat nejaku chybu v navrhu ak neviete ake ID comu zodpoveda.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 17:56:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Jenze OpenGL 4 je letosni.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 18:00:48    Předmět: Odpovědět s citátem

lenze aj OGL 4 je stale kompatibilne s OGL 1.0. ale ano je pravda ze je to obrovska gula ktora spomaluje OpenGL v rozlete. aj samotny system deprectaded features je len slabou naplastou. ono fakt mali to API prepracovat uz v casoch 2.0
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 20:31:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Naštěstí drivery neimplementují celé OpenGL. Např. nenulový parameter border v TexImage se na většina ovladačů nechová, jak by měl (ten okraj se prostě při renderingu neobjeví).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 21:34:43    Předmět: Odpovědět s citátem

MY CHCEME NORMÁLNÍ 3D KHINOVNU!!!
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2011, 23:24:47    Předmět: Odpovědět s citátem

...taky si říkám, něco jako glDrawElementsInstancedBaseVertexBaseInstance a "Deprecation has been deprecated" je už fakt trochu extrém... Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 7. listopad 2011, 01:58:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdo nechce OpenGL, má ještě Direct3D. Beztak vás většina dělá jen pro Windows, tak vás multiplatformnost trápit nemusí. A kdyby, i Direct3D hru můžete mít funkční v Linuxu a na Macu - přes wine.

EDIT: A samozřejmě můžete použít knihovny postavené nad OpenGL, Direct3D nebo obojím.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna