Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 10:29:19 Předmět: MultiRacer 2 |
|
|
Jestli se chcete dozvidat novinky z vyvoje hry uvedene v predmetu, muzete odebirat
http://www.franticware.com/rss
Mozna totiz dostanu ban a nebudu sem moci uz nic napsat. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 12:59:44 Předmět: |
|
|
Jedničku hráváme v práci a pořád se dohadujeme, zda je mezi auty nějaký rozdíl nebo jen vizuální.
Co bude ve dvojce nového? Převýšení na trati by mohlo hodně zlepšit zážitek z jízdy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 14:57:21 Předmět: |
|
|
Převýšení trati a obecně vzato 3D fyzika budou základní nové fíčury. Ostatní vlastnosti bych ještě nechtěl prozrazovat, většina věcí je navíc v rozhodování. Nedávno jsem udělal také docela zásadní rozhodnutí ovlivňující celý engine, takže začínám prakticky od nuly. Momentálně vyvíjím editor tratí, který bude pod Qt4 a bude doplňovat Blender. Plánuji ho vydat jako open source (z důvodu snadné kompilace). Otevření kódu vlastní hry momentálně v plánu není. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 16:05:44 Předmět: |
|
|
a ty rozdíly u aut v jedničce jsou? |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 16:59:06 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Převýšení trati a obecně vzato 3D fyzika budou základní nové fíčury. Ostatní vlastnosti bych ještě nechtěl prozrazovat, většina věcí je navíc v rozhodování. Nedávno jsem udělal také docela zásadní rozhodnutí ovlivňující celý engine, takže začínám prakticky od nuly. Momentálně vyvíjím editor tratí, který bude pod Qt4 a bude doplňovat Blender. Plánuji ho vydat jako open source (z důvodu snadné kompilace). Otevření kódu vlastní hry momentálně v plánu není. |
takze si budeme moct vytvorit vlastnu trat v blenderi a importovat ju do hry? to by bolo fajn. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 3. prosinec 2011, 18:41:18 Předmět: |
|
|
Paráda, jednička byla fajn, akorát jsem ji neměl s kým hrát. Takže se ptám, bude k dispozici LAN? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 4. prosinec 2011, 11:55:02 Předmět: |
|
|
V plánu je i hraní po síti.
franz: Myslíš, že kdyby tam rozdíly nebyly, tak že bych to tady chtěl veřejně prozrazovat? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. prosinec 2011, 12:37:47 Předmět: |
|
|
Nejhorší věci na Multiraceru byly nudné tratě a primitivní fyzika.
Pokud tyhle dvě věci napravíš, mohla by to být fajnová hra.
Naopak slušný byl vzhled vozů (i když po letech asi bude taky lepší) a multi-splitscreen. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 4. prosinec 2011, 14:56:25 Předmět: |
|
|
Tratě byly dobré a stylové a krom převyšování není ani moc co zlepšovat. Hlavně to působilo česky, což je určitě lepší než alpy, tropy nebo western a podobné klišovité lokality donekonečna servírované v komerčních závodních hrách.
Spíš bych přidal nějaký ucelenější herní režim, aby si člověk jen nevybral okruh, neprojel ho a nazdar. Nějakou kampaň, tournament, odemykání tratí a podobně, co zabaví na dýl jak v SP tak v MP. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 4. prosinec 2011, 18:01:19 Předmět: |
|
|
No já jsem chtěl tratě přesunout z města do přírody. Možná udělám nějaký kompromis. Každopádně chci, aby si uživatelé mohli dělat mapy sami. Uvidím, jak se to pak uchytí. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. prosinec 2011, 23:01:08 Předmět: |
|
|
Toz, celkom uzivatelsky prijemny ten editor vyzera byt - citelne na tom bolo roboty jak na kostole
Blender voci tomuto nema sancu - jedine tak u gamedev komunity (co je asi aj zamer) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 5. prosinec 2011, 10:38:26 Předmět: |
|
|
Podle mě je hlavní nebezpečí v tom, že když je necháš udělat to v tak obecném nástroji jako je Blender, tak budeš muset moderům sdělit:
"Můžete si navrhnout cokoliv, ale aby to fungovalo, musíte v modelu dodržet tohle, tohle, tohle a tohle" a bude následovat seznam 150ti podmínek, které nejen že se nebude nikomu ani chtít číst, ale pak už nikdo nic neudělá. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 5. prosinec 2011, 22:38:18 Předmět: |
|
|
Ono to bude tak, že vlastní tratě se navrhnou v mém editoru. V blenderu se dodělá jenom okolní prostředí (grafika). Vím, že jinak by to dopadlo tak, jak píše Hunter. Přesně z toho důvodu ani nebylo v MultiRaceru víc tratí. Byl to opruz je dělat a už se to pak nechtělo ani mně, ani bráchovi. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
|