.[ ČeskéHry.cz ].
SDL_mixer :: distribuce dll :: vlastní komprese
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 09:55:15    Předmět: SDL_mixer :: distribuce dll :: vlastní komprese Odpovědět s citátem

Zdravím, mám takový (s)prostý dotaz, momentálně jsem se pustil (tak trochu) do implementace sound/music-systému a protože jsem zkrátka SDL zavislák, šáhl jsem po SDL_mixeru, ale vrtá mi hlavou, když budu používat pouze WAV a OGG, zda-li musím k binárce přikládat všechny ty knihovny (kromě SDL_mixer.dll, je tam ještě asi dalších 6 knihoven), protože se mi to zdá strašně nekompaktní. Skvělé by bylo, kdybych ke svým (win) binárkám připojil SDL_mixer.dll a libogg-0.dll a chodilo to...

Question
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 21. červen 2012, 15:44:18, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 10:06:37    Předmět: Odpovědět s citátem

IMHO na ogg potřebuješ knihovny
libogg-0.dll
libvorbisfile-3.dll
libvorbis-0.dll

Tzn. by to teoreticky mělo jít bez
libFLAC-8.dll
libmikmod-2.dll
smpeg.dll
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 10:12:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, takže se stejně nevyhnu tomu poměrně velkému počtu knihoven...
Ale to nevadí...

Teď jsem koukal, že Eufloria používá také SDL_mixer a má tam jen ty tři knihovny, jak jsi uvedl...

Tak moc díky. Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 10:15:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě dodám, že si možná budeš muset to SDL_mixer.dll sám zkonfigurovat (vypnout nepotřebné závislosti) a zbuildovat.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 10:31:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, díky, zkusím to a uvidíme.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 14:41:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Akorát jak na to tak koukám...já chci 3D zvuk...to co mi tu mixer nabízí, z toho bych blil.
Možná asi zkusím FMOD, ale já mám do budoucna v plánu komerční projekty postavené na AquacoreAiry a licence se mi zrovna dvakrát platit nechce...a ani bych na to neměl...

Asi si vše zase budu muset nakódit sám...ach jo...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 14:47:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Sorry že do toho vstupuji, ale co takhle zkusit OpenAL? Je to sice starší, ale není nutná instalace a stačí přidat OpenAL.dll a wrap_oal.dll a je to...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 14:49:25    Předmět: Odpovědět s citátem

To momentálně řeším teď, ale zatím neumím streamovat ogg...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 14:56:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Hardwarový 3D zvuk je od Visty nahoru jen přes OpenAL (DirectX už jej nepodporuje, když nepočítám hacky mála ovladačů zvukových karet). Takže buď OpenAL, nebo nějakou nadstavbu nad tím (která má třeba i softwarovou verzi se všemi efekty). Nicméně dneska už jsou CPU tak výkonné, že se nemusíš bát počítat 3D zvuk softwarově. Pokud jde o SDL_mixer, tak ten nemá 3D zvuk, možná proto je pro tebe problém tam něco použitelného najít Wink.
_________________
Award-winning game developer


Naposledy upravil Ladis dne 18. červen 2012, 14:58:12, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 14:57:45    Předmět: Odpovědět s citátem

V OpenAL se to řeší myslím přes alQueueBuffers, myslím že jsou na to tutoriály. Bude to na to chtít vlákno. A na dekódování oggu by mohl stačit i tremor, který to má all-in-one pokud se nepletu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 15:08:31    Předmět: Odpovědět s citátem

viděl jsem pár her, co si žádaly instalaci OpenAL samostatným instalátorem, to jsem samozřejmě zuřivě vypnul... možná to byl ten frcův racer?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 15:12:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Koukám, že se ještě u sound systému zapotím...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 15:14:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Racer naštěstí né, byla to jiná hra, ke které už se moc nehlásím Smile
Edit: Jak se tak dívám, tak v MultiRaceru mám pouze jedno DLL na zvuk - OpenAL32.dll. I bez toho wrapu. Už nevím, jestli to je v pohodě licenčně, ale snad jo. Na vlastní nebezpečí to lze vykrást odtamtud.
Edit2: Matně si vzpomínám, že jsem OpenAL32.dll získal přejmenováním z wrap_oal.dll. Původní OpenAL32.dll jsem zahodil. Toto je už samozřejmě dávno, takže bez záruky.
Edit3: OpenAL používám teda až v poslední verzi, předtím jsem používal knihovnu audiere, která je ale shit, nebrat.
_________________
www.FRANTICWARE.com


Naposledy upravil frca dne 18. červen 2012, 15:26:44, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 15:24:05    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak wrap_oal.dll potřeba je. Pokud je tam jenom OpenAL.dll, tak se sice aplikace spustí, ale pojede to beze zvuků, pokud tedy není OpenAL už nainstalováno (nedávno jsem zkoušel).
A ten wrapper pak jede myslím přes DirectSound nebo WaveOut, ale to bych kecal. Nevím, jak je to na Vistách (viz to, co psal Ladis).
A s licencí bych si hlavu nelámal, protože OpenAL je open source. Creative má zdrojáky k dispozici na svých stránkách.
Edit: přejmenování na OpenAL.dll vyzkouším, díky za tip Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. červen 2012, 15:25:42    Předmět: Odpovědět s citátem

No já moc možností nemám, když vytvářím engine pro Windows i Linux...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 1 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna