Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Bavila by vás adventura z protředí komunistického Československa? |
Ano |
|
31% |
[ 12 ] |
Možná, záleželo by na příběhu |
|
57% |
[ 22 ] |
Ne |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Celkem hlasů : 38 |
|
Autor |
Zpráva |
Adventurer
|
Zaslal: 13. duben 2012, 13:22:08 Předmět: Adventura z dob komunismu |
|
|
Zdravím, rád bych se představil. Jsem naprostý začátečník co se týče programovaní a tvorby her vůbec. Zhruba před rokem jsem v Game page viděl reportáž o Wintermute enginu,který jsem si záhy nainstaloval a všiml jsem si že na to nepotřebuji mít nějaké extra znalosti, ohledně programování a tak obecně, tak mě napadlo, že bych místo dosavadního hraní her, ve svém volném čase začal dělat point & click adventuru ( hodina- dvě denně).
Záhy mě napadlo, že by se děj adventury odehrával v dobách komunistické nadvlády v ČSR. Přemýšlel jsem na dějem a podobně a mám už zhruba představu jak by to mělo vypadat. Samozřejmě, zatím jsem na to sám a dokud nevymyslím do podrobna scénář, tak nemá cenu někoho shánět.
Zajímá mě váš názor, jestli by vás bavila vtipná adventura v dobách před cca 30 lety.
Za odpovědi, názory,rady a kritiky děkuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goddard
|
Zaslal: 13. duben 2012, 13:27:56 Předmět: |
|
|
jestli tam chces mit kofolu, pedro a michala davida, tak urcite jo
ve ktere dekade, pokud vubec, se to ma odehravat? _________________ http://www.dredwerkz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
|
Zaslal: 13. duben 2012, 16:26:43 Předmět: |
|
|
Retro pořád letí, takže myslím, že by to mohlo hodně lidí (včetně mě) zaujmout |
|
Návrat nahoru |
|
|
DMD
|
Zaslal: 13. duben 2012, 16:57:39 Předmět: |
|
|
dost by zalezalo o co by tam presne islo, ak nejake dieta postupne rastie od "céčiek" po neviem co alebo ci by to bolo skor nejake "politicky" motivovane. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
|
Zaslal: 13. duben 2012, 17:07:25 Předmět: |
|
|
takovou hru rozhodně udělat |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
|
Zaslal: 13. duben 2012, 18:21:20 Předmět: |
|
|