Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 1. prosinec 2010, 15:04:15 Předmět: Čtyři elementy |
|
|
Čtyři elementy jsou nové české RPG s výrazným příběhem zasazeným do promyšleného světa, v jehož průzkum se hráč vydá v roli, na první pohled, obyčejného člověka. Člověka, jenž na svých bedrech nese velký dar i prokletí. Tohle vše se vám nabídne v ISO (2D) pohledu a zcela v češtině.
Web projektu: http://www.ctyrielementy.cz/
Forum projektu: http://forum.ctyrielementy.cz/
Příběh:
Téměř vždy máte několik možností jak se rozhodnout, příběh se tedy poměrně často větví a věřím, že i opětovné zahrání hry přinese hráči nové zážitky a poznatky o světě hry.
Vývoj postavy:
Mezi hlavní atributy postavy patří životy, mana, síla, obratnost a inteligence. Podle těchto atributů se dále určují útok, šance blokovat nepřítelův útok, šance vyhnout se, různé odolnosti a další. Vždy, když hráč postoupí o úroveň výš získá dva body, které může přidělit k některým atributům (1 bod k síle, obratnosti nebo inteligenci a 1 bod k vývojovému stromu postavy).
Technická stránka hry:
Hru si budete moci zahrát v rozlišeních od 1024x768 výš (1280x1024...). Můžete si nastavit několik úrovní detailů, takže s výkonem by ve většině případů neměl být problém.
Obrázky:
http://obrazky.ctyrielementy.cz/denik.jpg
http://obrazky.ctyrielementy.cz/prostredi.jpg
http://obrazky.ctyrielementy.cz/prostredi_2.jpg
http://obrazky.ctyrielementy.cz/mapa_ilustrativni.png
Naposledy upravil Kuny dne 21. říjen 2011, 09:45:34, celkově upraveno 10 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
gindar
Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 09:09:17 Předmět: |
|
|
Moc bych vám přál výdrž, protože rpg je práce na k*rva dlouho.
Jen jsem nějak nepochytil jestli to bude flash nebo normální aplikace. Pokud aplikace, tak v jakém jazyce bude psána, bude to 3D nebo ISO2D, topdown2D? edit: Nebo to bude game maker? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 17:45:30 Předmět: |
|
|
To mi povídej. Má to ale tu výhodu, že teď už nás můžou popohánět i lidé mimo tým. Přeci jen od nich (vás) pramenní největší motivace. Myslím, že můžu slíbit, že hru doděláme, jen je otázka v jaké kvalitě a kdy.
Vidím, že jsem ve všem tom shonu poněkud odbyl prezentaci. Inu nějaké informace jsme doplnil a ještě doplním, že hra je vytvářena v GM (Neukamenujte nás za to . Nejspíš je to i naše poslední hra v tomhle programu.). Aby jsi to nemusel hledat v textu nahoře, hra je z pohledu ISO a bude celá v češtině. |
|
Návrat nahoru |
|
|
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 20:06:45 Předmět: |
|
|
Vyzera to celkom dobre, dufam ze sa vam podari to vetvenie pribehu, urcite by bolo zaujimave hrat hru niekolko krat a vzdy by si sa dostal do uplne ineho pribehu.
Screeny vyzeraju dobre, ale ten inventar na mna posobi strasne umelo.
Inak good luck, ked to dokoncite tak si to aj mozno zahram _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 20:24:46 Předmět: |
|
|
Jeden z ambiciózních projektů. Dej si pozor na to, že mnohem důležitější je mít příběh _dobrý_ než _rozvětvený_
Každopádně hodně štěstí. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gindar
Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 21:39:19 Předmět: |
|
|
Helium Games napsal: |
To mi povídej. Má to ale tu výhodu, že teď už nás můžou popohánět i lidé mimo tým. Přeci jen od nich (vás) pramenní největší motivace. Myslím, že můžu slíbit, že hru doděláme, jen je otázka v jaké kvalitě a kdy.
Vidím, že jsem ve všem tom shonu poněkud odbyl prezentaci. Inu nějaké informace jsme doplnil a ještě doplním, že hra je vytvářena v GM (Neukamenujte nás za to . Nejspíš je to i naše poslední hra v tomhle programu.). Aby jsi to nemusel hledat v textu nahoře, hra je z pohledu ISO a bude celá v češtině. |
Aha ISO2D jsem přehlédl. Každopádně pokud chceš splnit co říkáš (rozvětvený příběh, pěkná grafika) počítej s velkou délkou vývoje (rok/y). Dobrý herní systém taky není na škodu, zdá se že ten tvůj je propracovaný, pozor ale na překombinovávání (snad je to ještě česky). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 3. prosinec 2010, 20:38:01 Předmět: |
|
|
Všem moc děkuji. Zatím se vám motivace velice daří na jednočku.
michalferko: Abych to uvedl na pravou míru, příběh funguje tak, že se hráč velice často může rozhodnout hned mezi několika "cestami". Jeho rozhodnutí nadále ovlivňuje herní dění. Ne ovšem až tak markantně, že by se jednalo o naprosto jiný příběh. Spíš opakované zahrání ukáže jiné pohledy a jiný vývoj daného příběhu (například přidáním se do dané frakce se hráč dostane do úplně jiných situací, míst a role v příběhu než členství v jiné frakci). Není to tedy naprosto jiný příběh, ale příběh se stejným úvodem, ale jiným vývojem událostí, postavení hráče v těchto událostech atp..
Víš co je blbý? Ten inventář je ze všeho co tu je vidět z grafiky nejblíže své finální verzi. Jak myslíš tu umělost? Nezapadá to k tomu ostatnímu? Nevím jak to přesně myslíš, třeba by se s tím dalo něco udělat.
Hunter: Pravda. Stejně tak lepší kratší příběh, leč kvalitnější, než příběh dlouhý a méně kvalitní. Prozatím se nám ale snad daří držet kvalitu příběhu i rozvětvenost (také tomu ale odpovídá čas nad tím strávený). Kupříkladu, jen zevrubná historie světa a vysvětlení proč, kde, kdy, jak hráč získal své prokletí i dar nám zabralo několik měsíců (možná se to zdá moc na něco takového, ale promyslet vše aby to dávalo smysl není otázka pár večerů, alespoň pro nás ne ).
gindar: Nepřehlédl. Já to tam po tvém příspěvku doplnil, protože to tam celkem scházelo. Délka vývoje bude dlouhá, s tím počítáme. Výhodu máme v tom, že můžeme hru vyvíjet tak dlouho, jak bude třeba. Jediné co by nás z dnešního pohledu mohlo zastavit je nechuť pokračovat. Ta se ale zatím neblíží ani na míle daleko.
Kombinování všeho možného i nemožného se budeme snažit držet v rozumných mezích. Však základ hry tvoří náš RPG systém (V němž na rozdíl od většiny jiných RPG jsou hlavní atributy omezeny jen na životy, manu, sílu, obratnost a inteligenci. Přes jejich malý počet jsou ale více než dostačující a dělají systém detailní víc než dost.) okořeněný o možnosti čtyř elementů (umožňují i různé logické prvky). |
|
Návrat nahoru |
|
|
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 3. prosinec 2010, 20:58:23 Předmět: |
|
|
Takze pribeh ma byt +- na styl Deus Ex, hej? Ze v kazdom leveli mas 3-4 cesty ako splnit misiu, a vzdy mas na vyber. Tak isto napr. mozes zachranit klucovu postavu, ktora ti sice vravi ze zabije tych chlapcov s raketometmi ale potom je povazovana za mrtvu. Toto ma prave na deus exe tak bavilo, ze som to dohral a potom mi niekdo povedal ze vsak ti dvaja sa daju zachranit. Tak som to isiel hrat znova .
Inventar je ladeny ako nejaky scroll (svitok), ale taky realne nema skoro homogennu farbu. Malo by to byt viac "zasumene", skus si predstavit 400 rokov stary papier . Napr. v takom Oblivione ked otvoris knihu tak ten papier je naozaj taky "stary". Urcite sa to hodi k tomu otrhanemu okraju. _________________ Moje minihry a ine projekty |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 4. prosinec 2010, 14:04:31 Předmět: |
|
|
Ano, nějak takhle by to mělo být. Některá rozhodnutí ovlivní děj jen nepatrně (ne-li vůbec) a některá zase velice hodně. Snad se nám to podaří.
Něco na tom bude. Zkusím to tedy ještě upravit. V obrázku, který zde zveřejníme příští týden to ale ještě nebude. Musíme teď ještě dodělat něco jiného. |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 5. prosinec 2010, 14:28:59 Předmět: |
|
|
Ježiš tak to je prace na par let. přeji hodně štěstí, ale jestli tohle dotáhnete do konce a bude z toho kmplet hotová hra tak si ji od vás s radostí koupím. Bohužel se obávám, že ste si vzali příliš velké sousto... Ale kdo ví. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 6. prosinec 2010, 22:30:59 Předmět: |
|
|
Já si myslím, že není otázka zda hru dokončíme. Spíš je otázka v jakém stavu ji vydáme. No uvidíme. Třeba se pletu. Každopádně díky za přání štěstí. Bude se hodit . Jo a jestli si ji budeš moci koupit je také otázka. Záleží na hodně aspektech jak to s tímhle nakonec bude.
Jinak zde je nový obrázek inventáře, barů atp. .
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 14. prosinec 2010, 19:09:14 Předmět: |
|
|
Bohužel, slíbený obrázek přímo z prostředí hry bude až příští týden. Je to kvůli změně ve způsobu jakým budeme vytvářet level design (Ještě štěstí, že jsme to změnili tak brzo. V pokročilejší fázi vývoje by to byl celkem problém.). Tento nový způsob přinese velkou výhodu v přechodu mezi lokacemi. Přechodů bude totiž mnohem méně. Jako alespoň malé odškodnění si můžete prohlédnout obrázek prozrazující styl map ve hře.
michalferko: Takhle nějak jsi myslel i ten inventář? Myslím to pozadí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 14. prosinec 2010, 19:42:24 Předmět: |
|
|
Nemůžu si pomoct, ale ten vyrenderovaný model z Makehumana mi tam prostě nesedí... _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kuny
Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 14. prosinec 2010, 20:39:34 Předmět: |
|
|
Myslíš tu postavu v inventáři? Nevím, mě tam celkem padne. Zatím nikdo nic neříkal. Uvidíme, třeba se ještě někdo ohledně tohohle ozve. Pokud to tam opravdu nepadne měl bych to upravit. Za více informací budu tedy vděčný. Jo jinak program Makehuman jsem vůbec neznal, ale koukám že je open-source. Určitě vyzkouším. Díky za nevědomý tip. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. prosinec 2010, 22:03:42 Předmět: |
|
|
Ten chlápek je typický polotovar, který jste nedělali - bez vlasů, bez textur a rozpažený, tedy připravený pro animaci..
Ale mapka se mi líbí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|