.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL Screen
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 1. květen 2012, 18:38:10    Předmět: OpenGL Screen Odpovědět s citátem

Zdravím všechny,
chci se zeptat, mám kód (uveden níže), kterým chci screenovat obrazovku, avšak se screen uloží celý černý. V OpenGL začínám, tak neznám jěště všechnu teorii, ale na mém kódu se mi také něco nezdá. Myslím si, že bych měl přes OpenGL jěště do obrázku 'něco' zapsat, nějak ho vykreslit, nevím jak to napsat a ani nevím pod čím to hledat, aproto se spíše ptám na teorii co do mého kódu přidat, aby byl funkční.
kód:
Dim screen2 As System.Drawing.Bitmap
screen2 = New System.Drawing.Bitmap(width, height, System.Drawing.Imaging.PixelFormat.Format32bppArgb)
Dim bd As System.Drawing.Imaging.BitmapData = screen2.LockBits(New Rectangle(0, 0, width, height), Drawing.Imaging.ImageLockMode.[WriteOnly], Drawing.Imaging.PixelFormat.Format32bppArgb)
GL.glReadPixels(0, 0, width, height, GL.GL_RGB, GL.GL_UNSIGNED_BYTE, bd.Scan0)
screen2.UnlockBits(bd)
screen2.Save("c:\test.bmp", System.Drawing.Imaging.ImageFormat.Bmp)
screen2.Dispose()


Díky moc za odpovědi!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 1. květen 2012, 20:57:33    Předmět: Odpovědět s citátem

co to je za jazyk? asi by som zmenil GL.GL_RGB na GL.GL_BGRA alebo Drawing.Imaging.PixelFormat.Format32bppArgb na Drawing.Imaging.PixelFormat.Format32bppRgb alebo nieco podobne
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 1. květen 2012, 21:01:51    Předmět: opengl Odpovědět s citátem

zdravim,

mno vyzera to ako basic, hmm, ale inak neporadim. skor basic opengl
tutorial niekde na nete...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 08:57:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Před 9 lety jsem to napsal takhle a furt to funguje (C++/SDL; pro začátek to okomentované prohození řádků ignoruj):

http://nopaste.ceske-hry.cz/223431

Podle mě ti to vůbec neuloží do toho tvýho objektu, protože jinak by tam byly aspoň nesmysly (když by ti nesedělo RGB/BGR nebo RGBA/RGB apod.).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 09:32:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: Nemůže jít o starší OpenGL driver, který by zobrazoval "overlay"? Nebo se to používalo jen pro video?
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 12:31:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Haha, i 3Dfx Voodoo 1 a 2, které byly zapojené na cestě mezi grafikou a monitorem, uměly sejmout screenshot Smile. Ne, není to jako overlay - i ten se ale dá sejmout, jen musíš snímat overlay a ne obraz. I když dneska už to je jedno, jakmile ve WIndows zapneš Aero, tak se overlay nikdy nepoužívá (proto funguje obyčejný PrintScreen).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mnn



Založen: 23. 07. 2008
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 13:25:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Je ešte možné, že sa jedná o Windows Vista/7 - tam sa totiž takto nedá urobiť screenshot, minimálne ak sa jedná o DirectX aplikáciu (OpenGL neviem, ale vyzerá to tak, že áno).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 17:21:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano jedná se o Basic.

Ladis díky za ten odkaz, každopádně nevím, jak to přepíšu do Basicu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 18:47:22    Předmět: basic + opengl Odpovědět s citátem

zdravim,

basic (visual basic) a opengl, hmm pekna kombinacia Wink hehe,
ale ak velmi chces a basic ti je blizky tak skus precitat napr. toto

http://home.pacific.net.hk/~edx/contents.htm

necital som to cele, ale co som porozumel, tak v principe to ide.

inak ak chces chvilu ostat pri opengl mozno by nebolo zle skor to c
popripade c++, zatim....
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 19:34:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzkouším něco nového, doporučte mi prosím program v C++ pro začátečníky, nebo něco přehledného v čem nebudu 'tápat' co a jak, díky moc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 19:46:49    Předmět: zaciatok Odpovědět s citátem

poznamka: ak by si chcel ostat pri basicu (VB) mozes sa vyhnut opengl a
robit v XNA napr. vela ludi si XNA pochvaluje.
...
ak si zaciatocnik a prechod na c++ je to iste ako ostat pri basicu tak v prvom
rade napr. toto

http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions/visual-cpp-express

a najlepsie pre pochopenie opengl NeHe

http://nehe.ceske-hry.cz/tut_obsah.php

prehladne, krok za krokom a hlavne funkcne kody Wink zatim...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 20:20:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky moc za ty odkazy, každopádně jsi poslal XNA což je další možnsot jak vyfotit screen ve hře a uložit jej jako obrázek?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 20:45:41    Předmět: opengl XNA Odpovědět s citátem

napr. http://programujte.com/clanek/2008112300-xna-ako-zachytit-screenshot/ kade co sa da...

poznamka: ak robis hru v opengl, pouzit XNA na screenshot nieje dokonca
ani zle riesenie, ale ako vtip, alebo tragedia celkom fajn Wink
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 20:50:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Já ani nechci nic složitého, chci pouze vytvořit screen ve hře a šel jsem od bitmapy, která zobrazí pouze 2D takže screen byl černý až po DirectX kde mi nešla impletace do aplikace až k opengl a příjde mi fakt už nahlavu, abych hledal takováto řešení na vytvoření screenu, ale jaksi nelze jinak ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Denoy



Založen: 01. 05. 2012
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 20:52:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Jěště k té XNA, co bude potřebovat klient, když bude mít naisntalovaný pouze .NET Framework4 k tomu, aby dannou aplikaci rozjel a byla funkční? (Chci toto řešení pouze pro Vista+)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna