Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 2. září 2012, 12:28:07 Předmět: Projektovaná geometrie / textura |
|
|
Nazdar,
pokouším se o efekt vykreslení kruhu na okolní geometrii kterej znázorňuje dosah rozstřelu granátu.
Viz scrn, červenej kruh.
Problém je v tom, že tohle je projektovaná textura a jakmile ten granát dopadne mezi dva objekty s kruhem to nemá už pomalu nic společnýho.
Teďka k tomu dotazu, dá se to udělat ještě nějak jinak, abych nemusel projektovat na celou geometrii texturu? Třeba koukal jsem do source enginu a tam je vykreslení decalů polocí blendnutýho čtverce, ale tohle mi moc asi v téhle komplexní aréně moc nepomůže.
Předpokládám, že zborcení té textury zabráním přes ortho matici, ale mě spíš zajímají další alternativní řešení.
Díky za odpovědi. _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 2. září 2012, 13:54:24 Předmět: |
|
|
Napadlo mě vykreslit dvě soustředné koule do stencil bufferu, jednu z nich o trochu menší. Mělo by být možné použít princip jako u stencil stínů. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 2. září 2012, 14:23:35 Předmět: |
|
|
Uvažuješ příliš dvourozměrně (co se těchto projekcí týče). Udělej 1D texturu která bude mít bílou barvu pouze v krajních pixelech vpravo (tedy blítko koordinátů 1). Jako texturový koordinát dosaď vzdálenost od daného bodu kde se nachází granát, vydělená velikostí AoE. Koordinát nad 1.0 discarduj.
To je imho jedno z možných řešení, přes stencil buffer to samozřejmě také lze - ale řídit barvu a gradient texturou ti dává imho více možností. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna