.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - import hierarchie

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2012, 08:55:29    Předmět: Unity - import hierarchie Odpovědět s citátem

Možná to bude dost začátečnická otázka, ale nedaří se mi to na netu najít. Je možný v Unity3D importovat hierarchii GameObjektů? Ne skeletální animace, ani jiné animace, ale prostě klasika typu:

kód:

+-car
  |
  +-frontAxle
    |
    +-wheel1
    +-wheel2
  .
  .
  .

_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2012, 15:28:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt nikdo? To čumím. Všichni smolíme svoje vlastní enginy :-). Doufal sem aspoň v nějakej ten srandovní odkaz, kterej mě naučí hledat na googlu...

EDIT: už vím, už to mám :-)

Stačí odhodit původní myšlenkový vzorce ...a kouknout na videotutoriál. Takže špatně: Create->GameObject->Load....
Ale správně: Uložit soubor modelu (s hierarchií) do složky Assets u projektu a pak se objeví v Projekt okně, odkud se přetáhne myší do viewportu. ..
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory


Naposledy upravil ]semo[ dne 10. srpen 2012, 09:24:35, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2012, 18:41:57    Předmět: Odpovědět s citátem

http://xkcd.com/979/
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2012, 12:10:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsi asi o level dál, já zatím řeším zobrazení čtvercového meshe 1:1 v orto projekci, aby to vypadalo použitelně na co nejvíc android zařízeních Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2012, 12:45:30    Předmět: Odpovědět s citátem

:-)))
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2012, 13:25:37    Předmět: Odpovědět s citátem

nový aquadelic bude v unity? Shocked

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2012, 13:28:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Á, koukám, že nám někde vyklouznul intra-firemní-development-screenshot z naší nové scény, kde máš za úkol převážet holky a kytky ;-)...
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Litovel

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2012, 18:24:49    Předmět: Odpovědět s citátem

A na co je ten obří tampón?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 10. srpen 2012, 08:10:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Ve hrách přece všecko musí bejt trochu větší, jinak se to na screenu ztratí. A co se týče funkce; je to normálně na to, jako všechny tampóny (když máš nějaký drobný zranění, můžeš ho namočit do lihu a dezinfikovat ránu ;-)).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 10. srpen 2012, 09:19:49    Předmět: Odpovědět s citátem

@semo - no ja cekam kdy sem napises to reseni, na ktere poukazal nou onim vtipnym komixem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 10. srpen 2012, 09:25:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, editoval sem svůj druhý post v tomto threadu (vtipný komixy moc nečtu;) ).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2012, 09:01:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty assets mají docela vychytané, jak se to samo refreshuje po jakékoliv změně (překreslení materiálu, dohrání nových, uložení skriptu v monodevelopu...). Škoda, že je to celé stále tak zabugované a nefungují ani věci podle dokumentace, třeba cubemapy pro skymap (když člověk nepoužije přímo skymap v render settings levelu). Už se nedivím, že každý druhý návod na hru tam přepisuje i základní shadery
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna