Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 7. srpen 2012, 08:55:29 Předmět: Unity - import hierarchie |
|
|
Možná to bude dost začátečnická otázka, ale nedaří se mi to na netu najít. Je možný v Unity3D importovat hierarchii GameObjektů? Ne skeletální animace, ani jiné animace, ale prostě klasika typu:
kód: |
+-car
|
+-frontAxle
|
+-wheel1
+-wheel2
.
.
.
|
_________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. srpen 2012, 15:28:50 Předmět: |
|
|
Fakt nikdo? To čumím. Všichni smolíme svoje vlastní enginy :-). Doufal sem aspoň v nějakej ten srandovní odkaz, kterej mě naučí hledat na googlu...
EDIT: už vím, už to mám :-)
Stačí odhodit původní myšlenkový vzorce ...a kouknout na videotutoriál. Takže špatně: Create->GameObject->Load....
Ale správně: Uložit soubor modelu (s hierarchií) do složky Assets u projektu a pak se objeví v Projekt okně, odkud se přetáhne myší do viewportu. .. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Naposledy upravil ]semo[ dne 10. srpen 2012, 09:24:35, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 8. srpen 2012, 18:41:57 Předmět: |
|
|
http://xkcd.com/979/ _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. srpen 2012, 12:10:22 Předmět: |
|
|
Jsi asi o level dál, já zatím řeším zobrazení čtvercového meshe 1:1 v orto projekci, aby to vypadalo použitelně na co nejvíc android zařízeních |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 9. srpen 2012, 13:25:37 Předmět: |
|
|
nový aquadelic bude v unity?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. srpen 2012, 13:28:01 Předmět: |
|
|
Á, koukám, že nám někde vyklouznul intra-firemní-development-screenshot z naší nové scény, kde máš za úkol převážet holky a kytky ;-)... _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Litovel
|
Zaslal: 9. srpen 2012, 18:24:49 Předmět: |
|
|
A na co je ten obří tampón? |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 10. srpen 2012, 08:10:40 Předmět: |
|
|
Ve hrách přece všecko musí bejt trochu větší, jinak se to na screenu ztratí. A co se týče funkce; je to normálně na to, jako všechny tampóny (když máš nějaký drobný zranění, můžeš ho namočit do lihu a dezinfikovat ránu ;-)). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 10. srpen 2012, 09:19:49 Předmět: |
|
|
@semo - no ja cekam kdy sem napises to reseni, na ktere poukazal nou onim vtipnym komixem |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 10. srpen 2012, 09:25:23 Předmět: |
|
|
Ok, editoval sem svůj druhý post v tomto threadu (vtipný komixy moc nečtu;) ). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 11. srpen 2012, 09:01:48 Předmět: |
|
|
Ty assets mají docela vychytané, jak se to samo refreshuje po jakékoliv změně (překreslení materiálu, dohrání nových, uložení skriptu v monodevelopu...). Škoda, že je to celé stále tak zabugované a nefungují ani věci podle dokumentace, třeba cubemapy pro skymap (když člověk nepoužije přímo skymap v render settings levelu). Už se nedivím, že každý druhý návod na hru tam přepisuje i základní shadery |
|
Návrat nahoru |
|
|
|