Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anatoly
Založen: 08. 05. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 5. srpen 2012, 09:15:35 Předmět: Mirnoid |
|
|
Ahoj,
tak jsem konečně (2 roky, vždycky se našel důvod dělat něco jiného... ) dokončil svůj pokus o první hru. Jedná se o klon arkanoidu, vylepšený o možnost měnit úhel pálky a tím lépe usměřňovat pohyb míčku. Hra obsahuje 5 úrovní, po dokončení hry (nebo gameoveru) je možné se zapsat mezi 5 nejlepších hráčů.
Hra není úplně bez chyb, občas zazlobí kolize, a míček se někde zasekne nebo proletí skrz pálku. Takže bacha.
Download: http://miroslavdrab.aspone.cz/Articles/Detail?article=6&selectedMenuItem=3
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 5. srpen 2012, 13:30:30 Předmět: |
|
|
- mně ta kulička (skoro) pořád propadává skrz pálku, ať už jí mam rovně nebo nakloněnou
- arkanoidy raději ovládám myší (kdy je pálka přímo nalepená na kurzoru a může se tedy přemisťovat jakkoliv rychle)
- vadí mi přepnutí rozlišení, pro které není důvod, bez zohlednění poměru stran monitoru
- je to takové líné (nevím, zda se to časem nezrychlí), tento typ hry, aby nenudil, musí mít tempo "bum-prásk" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anatoly
Založen: 08. 05. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 5. srpen 2012, 18:30:47 Předmět: |
|
|
Dík za reakci.
franz napsal: |
- mně ta kulička (skoro) pořád propadává skrz pálku, ať už jí mam rovně nebo nakloněnou |
Tak to je divný, zas tak často se mi to nedělo... zkusím se na to ještě podívat
-
franz napsal: |
arkanoidy raději ovládám myší (kdy je pálka přímo nalepená na kurzoru a může se tedy přemisťovat jakkoliv rychle) |
Ovládání myší, popřemýšlím o tom. S rychlostí je to schválně, aby se hráč tolik neflákal a musel trošku plánovat kam kulička poletí.
-
franz napsal: |
vadí mi přepnutí rozlišení, pro které není důvod, bez zohlednění poměru stran monitoru |
S tímhle jsem od začátku nepočítal, jsem rád, že jsem to vůbec dokončil, uvidím kolik práce to dá napravit.
-
franz napsal: |
je to takové líné (nevím, zda se to časem nezrychlí), tento typ hry, aby nenudil, musí mít tempo "bum-prásk" |
Míček by se měl zrychlovat po 1 minutě o 10 % původní rychlosti. Trochu to urychlím. Jinak je pravda, že to moc akční není, mám pár nápadů jak to změnit, tak uvidím, co z toho vzejde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 5. srpen 2012, 22:35:13 Předmět: |
|
|
citace: |
Tak to je divný, zas tak často se mi to nedělo... zkusím se na to ještě podívat |
Tak to je dobre
V arkanoide su ludia zvyknuty ze sa uhol odrazu meni podla vzdialenosti dopadu gulicky od stredu palky. Tym natacanim im len skomplikujes zivot nie ze by si im to zjednodusil.
Grafika fakt zufala, keby si dal podklad stvorcekovany papier a objekty spravil ako rucne kreslene ( to by si urcite zvladol, aj rucne na papier a naskenovat) malo by to 100x lepsi efekt nez toto
Ale snaha sa ceni aj tak. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|