.[ ČeskéHry.cz ].
Projektovaná geometrie / textura

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 2. září 2012, 12:28:07    Předmět: Projektovaná geometrie / textura Odpovědět s citátem

Nazdar,

pokouším se o efekt vykreslení kruhu na okolní geometrii kterej znázorňuje dosah rozstřelu granátu.

Viz scrn, červenej kruh.


Problém je v tom, že tohle je projektovaná textura a jakmile ten granát dopadne mezi dva objekty s kruhem to nemá už pomalu nic společnýho.


Teďka k tomu dotazu, dá se to udělat ještě nějak jinak, abych nemusel projektovat na celou geometrii texturu? Třeba koukal jsem do source enginu a tam je vykreslení decalů polocí blendnutýho čtverce, ale tohle mi moc asi v téhle komplexní aréně moc nepomůže.

Předpokládám, že zborcení té textury zabráním přes ortho matici, ale mě spíš zajímají další alternativní řešení.

Díky za odpovědi.
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 2. září 2012, 13:54:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Napadlo mě vykreslit dvě soustředné koule do stencil bufferu, jednu z nich o trochu menší. Mělo by být možné použít princip jako u stencil stínů.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 2. září 2012, 14:23:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Uvažuješ příliš dvourozměrně (co se těchto projekcí týče). Udělej 1D texturu která bude mít bílou barvu pouze v krajních pixelech vpravo (tedy blítko koordinátů 1). Jako texturový koordinát dosaď vzdálenost od daného bodu kde se nachází granát, vydělená velikostí AoE. Koordinát nad 1.0 discarduj.

To je imho jedno z možných řešení, přes stencil buffer to samozřejmě také lze - ale řídit barvu a gradient texturou ti dává imho více možností.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna