.[ ČeskéHry.cz ].
3Ds max animace a Unity 3D

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Swem



Založen: 03. 09. 2012
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 3. září 2012, 15:56:25    Předmět: 3Ds max animace a Unity 3D Odpovědět s citátem

Zdravím

Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s animací postav v 3Ds Max a následným exportem FBX souborů do Unity 3D?

Vytvářím vlastní kosterní systém pro robota kde pomocí klíčování vytvářím animaci. Export modelu s animaci mi přebere Unity dobře.. jenže animace chůze při stisknutí "W" nejde. Programově jsem chtěl přiřadit animaci k robotovy natvrdo ale to taky nefunguje. Problém je že animace se vytvořila zároveň s modelem jako Take001 a nejde s ní dál pracovat.. Engine jí zpracovává jen jako doplňkovou animaci a jinak jí nechce povolit.

Samostatné vytvoření animace znamená nastavování a klíčování každého prvku přímo v Unity a to je teda těžká *****. Chtěl jsem se zeptat jestli nevíte jak jinak můžu zpracovat animaci v Maxu aby to Unity přebral správně, popřípadě jestli jde v Unity nějak pracovat s IK, Riggingem a Bones systemem...

Děkuju moc. Swem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 10:22:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Animace v Unity jsem už nedělal dlouho. Myslím si, že fakt lepší je animovat zrovna v tom engine.
_________________
Žiju pro grafiku a animace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Swem



Založen: 03. 09. 2012
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 10:39:40    Předmět: Odpovědět s citátem

No asi jsem na to přišel. Vypadá to že animace k úpravě a používání z 3Ds Maxu může jen Unity3D Pro. Musím víc nastudovat co je součástí balíku ale pravděpodobně Pro-cko by mělo umět převzít křivku animace z maxu a exportovat ji do enginu na objekt Smile horší je že nemám 1500$ na licenci no Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 13:46:15    Předmět: Odpovědět s citátem

tak si najdi brigádu nebo to ukradni a zaplať z vydělaných peněz tou hrou Smile
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 13:50:23    Předmět: Odpovědět s citátem

No som si istý že to ide. Zombie Fighters som mal rozbehaných s pohybom v priestore aj nejakými údermi. To Take001 by sa malo dať ďalej editovať v Inspector. Napríklad ak máš v exportnutej animácii viac zložiek - walk, run, idle tak tu si nastavíš ich názov, nastavenie prvého a posledného framu a nejaké ďalšie veci.

Ja som exportoval model s idle animáciou a to Take001 som musel premenovať až v Unity.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Swem



Založen: 03. 09. 2012
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 17:05:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Cascabel napsal:
No som si istý že to ide. Zombie Fighters som mal rozbehaných s pohybom v priestore aj nejakými údermi. To Take001 by sa malo dať ďalej editovať v Inspector. Napríklad ak máš v exportnutej animácii viac zložiek - walk, run, idle tak tu si nastavíš ich názov, nastavenie prvého a posledného framu a nejaké ďalšie veci.

Ja som exportoval model s idle animáciou a to Take001 som musel premenovať až v Unity.


A po exportu z Inspector pak Unity ten Take001 dokázal rozpoznat? Jako rozhodně to zkusím stejnou cestou... díky moc za radu.

A ještě mám dotaz nevíte jak je to z mícháním animací? Např. při puštění "W" se postava zastaví a s tím i jeho animace. Sice mám Idle vytvořený v základní pozici, stejně tak walking k chození, ale nevím jak naprogramovat, popř. nastavit aby plynule přešel z walking na Idle animaci Smile Díky moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 4. září 2012, 18:03:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Prejdi si manuál, veci okolo animácii išli celkom v pohode. Na toto som používal CrossFade.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Swem



Založen: 03. 09. 2012
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: 5. září 2012, 07:20:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Cascabel napsal:
Prejdi si manuál, veci okolo animácii išli celkom v pohode. Na toto som používal CrossFade.


Heh... Na CrossFade sme prisli s kamosem taky.. jen to teda spravne nastavit.. kazdopadne diky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna