Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Swem
Založen: 03. 09. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 3. září 2012, 15:56:25 Předmět: 3Ds max animace a Unity 3D |
|
|
Zdravím
Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s animací postav v 3Ds Max a následným exportem FBX souborů do Unity 3D?
Vytvářím vlastní kosterní systém pro robota kde pomocí klíčování vytvářím animaci. Export modelu s animaci mi přebere Unity dobře.. jenže animace chůze při stisknutí "W" nejde. Programově jsem chtěl přiřadit animaci k robotovy natvrdo ale to taky nefunguje. Problém je že animace se vytvořila zároveň s modelem jako Take001 a nejde s ní dál pracovat.. Engine jí zpracovává jen jako doplňkovou animaci a jinak jí nechce povolit.
Samostatné vytvoření animace znamená nastavování a klíčování každého prvku přímo v Unity a to je teda těžká *****. Chtěl jsem se zeptat jestli nevíte jak jinak můžu zpracovat animaci v Maxu aby to Unity přebral správně, popřípadě jestli jde v Unity nějak pracovat s IK, Riggingem a Bones systemem...
Děkuju moc. Swem |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 4. září 2012, 10:22:54 Předmět: |
|
|
Animace v Unity jsem už nedělal dlouho. Myslím si, že fakt lepší je animovat zrovna v tom engine. _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Swem
Založen: 03. 09. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 4. září 2012, 10:39:40 Předmět: |
|
|
No asi jsem na to přišel. Vypadá to že animace k úpravě a používání z 3Ds Maxu může jen Unity3D Pro. Musím víc nastudovat co je součástí balíku ale pravděpodobně Pro-cko by mělo umět převzít křivku animace z maxu a exportovat ji do enginu na objekt horší je že nemám 1500$ na licenci no  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. září 2012, 13:46:15 Předmět: |
|
|
tak si najdi brigádu nebo to ukradni a zaplať z vydělaných peněz tou hrou  _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 4. září 2012, 13:50:23 Předmět: |
|
|
No som si istý že to ide. Zombie Fighters som mal rozbehaných s pohybom v priestore aj nejakými údermi. To Take001 by sa malo dať ďalej editovať v Inspector. Napríklad ak máš v exportnutej animácii viac zložiek - walk, run, idle tak tu si nastavíš ich názov, nastavenie prvého a posledného framu a nejaké ďalšie veci.
Ja som exportoval model s idle animáciou a to Take001 som musel premenovať až v Unity. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Swem
Založen: 03. 09. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 4. září 2012, 17:05:16 Předmět: |
|
|
Cascabel napsal: |
No som si istý že to ide. Zombie Fighters som mal rozbehaných s pohybom v priestore aj nejakými údermi. To Take001 by sa malo dať ďalej editovať v Inspector. Napríklad ak máš v exportnutej animácii viac zložiek - walk, run, idle tak tu si nastavíš ich názov, nastavenie prvého a posledného framu a nejaké ďalšie veci.
Ja som exportoval model s idle animáciou a to Take001 som musel premenovať až v Unity. |
A po exportu z Inspector pak Unity ten Take001 dokázal rozpoznat? Jako rozhodně to zkusím stejnou cestou... díky moc za radu.
A ještě mám dotaz nevíte jak je to z mícháním animací? Např. při puštění "W" se postava zastaví a s tím i jeho animace. Sice mám Idle vytvořený v základní pozici, stejně tak walking k chození, ale nevím jak naprogramovat, popř. nastavit aby plynule přešel z walking na Idle animaci Díky moc |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 4. září 2012, 18:03:42 Předmět: |
|
|
Prejdi si manuál, veci okolo animácii išli celkom v pohode. Na toto som používal CrossFade. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Swem
Založen: 03. 09. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 5. září 2012, 07:20:22 Předmět: |
|
|
Cascabel napsal: |
Prejdi si manuál, veci okolo animácii išli celkom v pohode. Na toto som používal CrossFade. |
Heh... Na CrossFade sme prisli s kamosem taky.. jen to teda spravne nastavit.. kazdopadne diky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|