Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Objednali jste si prototyp? |
Ano |
|
11% |
[ 2 ] |
Ne |
|
52% |
[ 9 ] |
Ne, ale chtěl(a) bych |
|
35% |
[ 6 ] |
|
Celkem hlasů : 17 |
|
Autor |
Zpráva |
Frooxius

Založen: 27. 04. 2011 Příspěvky: 73 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: 17. září 2012, 13:08:22 Předmět: Occulus Rift - Revoluce ve hrách - Virtuální realita |
|
|
Ahoj,
Tak mě napadlo se tady zeptat, jestli jste si všimli zařízení Occulus Rift (nic tady o tom nikde zatím není). Jedná se v podstatě o brýle pro virtuální realitu, to samotné není ničím nové, ale díky tomu, že má docela široké zorné pole (110° diagonálně), velmi nízkou latenci při sledování otáčení hlavy a dost příznivou cenu (prototypy vyjdou asi na 6500 Kč, takže počítám, že verze pro koncové zákazníky ještě méně), to vypadá velice slibně, dokonce se o to zajímá i dost herních vývojářů, pracují na integraci třeba s UDK či Unity.
Ostatně, co bych tady podíval, mrkněte přímo na stránku, je tam i pěkné video:
http://www.kickstarter.com/projects/1523379957/oculus-rift-step-into-the-game
Objednával si tady někdo prototypy? Já budu mít v prosinci dva, jednak to chci do některých svých plánovaných titulů zahrnout (jeden z nich se i v příběhu i způsobu hraní přímo potýká otázkou virtuální reality a "mind uploadu") a taky mám další nápady, co by se s tím dalo dělat. A taky si s tím chci prostě hrát  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 17. září 2012, 15:57:41 Předmět: |
|
|
John Carmack se o tomto reseni trochu bavil ve sve keynote na quakeconu a myslim, ze tomu par veci i vytkl. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Frooxius

Založen: 27. 04. 2011 Příspěvky: 73 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: 17. září 2012, 16:44:30 Předmět: |
|
|
Tak svá negativa to jistě bude mít taky, někteří lidé si stěžují na nevolnost při delším používání, což je asi způsobené rozdílem vjemů vizuálního pohybu a skutečného pohybu (jako když se některým dělá blbě, když třeba jedou autem nebo letí letadlem), ale na to se dá prý zvyknout.
Taky třeba zatím nemá akcelerometr, tak to bere jen rotaci, ale ten tam právě na základě odezvy přidají. Myslím si, že i přes tyhle nedostatky to vypadá velmi slibně, stále je to ve fázi vývoje, tak se ještě dost věcí přidělá či opraví.
Už se nemůžu dočkat, až si to sám vyzkouším (dostanu i kopii Dooma 3 s podporou), natvořím i různé scény a budu na ně koukat, např. tenkou lávku hoooodně vysoko a uvidím, jaký to bude pocit se na to dívat přes toto, třeba se z toho nakonec pozvracím i já Ale samozřejmě hlavní náplní a využitím budou pak více sériozní výtvory. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 19. září 2012, 08:22:08 Předmět: |
|
|
Jo před měsícem jsme se o tom bavili, osobně doufám že tentokrát už technika pokročila natolik, aby se 3D brýle ujaly, po těch nadšených pokusech z 90. let nastalo delší období skepse
marek: Pár vět od Carmacka jsem viděl jen na tom videu co měli na kickstarteru a tam teda byly jen pochvaly (ostatně jeho jménem se pak hodně zašťitovali) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|