Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
adock
Založen: 11. 11. 2012 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 11. listopad 2012, 11:09:48 Předmět: Online RPG (3D/2D) |
|
|
Dobrý den, já a můj kamarád se začínáme snažit o vytvoření 3D RPG ONLINE hry. Nemáme ale bohužel žádné skušenosti se 3D a ONLINE, jinak pár singl her jsme vytvořili v GameMakeru. Já se již rok učím C++ a tak nějaké ty základy mám. Potřebujeme vysvětlit jak vůbec máme hru začít vytvářet, v čem máme začít hru programovat, resp. jak si máme udělat engine? Jak do enginu zabudujeme naše 3D objekty? Jak máme udělat server? To to jsou otázky na které potřebujeme přijít začínáme stavět tým. Jelikož mám na youtube nějaké fanoušky, není problém tým sestavit. Jen bych rád aby nám někdo vysvětlil jak máme začít..
PS: Všechny možné podklady vymyšlené máme (přes 120 zbraní, mapu a prostě víme kam hra bude směřovat)
Děkuji předem za odepsání, odpovím na cokoli |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 11. listopad 2012, 12:57:23 Předmět: |
|
|
Představ si, že někdo napíše na forum architektů :
Už jsem z ABC slepil několik modelů, hraji si rok na pískovišti, i jsem už doma vytvořil z cihel malý krb. Teď bych chtěl postavit železniční most přes řeku. Zatím jsem nestavil žádný most a se železnicí taky nemám zkušenosti. Co na to použít?
Tím tě nechci shazovat, jen už tady byla spousta lidí, co měli po "pár řádcích kódu" ambice na velké projekty. Je to jako bys právě dokončil základní školu a dával si přihlášku na magisterské studium na MatFyzu s nadšením, že matika tě baví - snažíš se přeskočit spoustu úrovní najednou a to nemůže dopadnout dobře. - Moje rada zní, začněte s 2D offline RPG. I to bude velmi náročné, ale svým způsobem to není složité. Subquest byla jednoduchá a přitom zábavná krátká hra. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
adock
Založen: 11. 11. 2012 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 11. listopad 2012, 13:55:59 Předmět: |
|
|
Dobrá, nejspíš by jsme mohli zkusit něco jednoduššího. Mohu se tedy zeptat jestliže chceme udělat 2D offline RPG, jaké programy máme použít abychom si mohli vytvořit vlastní engine? GameMaker je sice dobrá věc ale nevím jestli by to bylo to pravé. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 11. listopad 2012, 18:50:20 Předmět: |
|
|
Wow, to jseš asi první, kdo si tuhle radu vzal k srdci:) Engine moc neřeš, spíš začni řešit jak kreslit objekty, jak s nimi hýbat apod. Pokud nechcete moc programovat, tak existuje něco jako GameMaker, ale pro 2D RPG. Stejně tak existují další podpůrné knihovny pro programování her, třeba Allegro. Něco trochu je na naší wiki (viz odkaz nahoře), ale budeš muset i trochu Googlit. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
adock
Založen: 11. 11. 2012 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 11. listopad 2012, 19:39:55 Předmět: |
|
|
Tak jsem se již rozhodl, zkusím udělat něco v RPG MAKERU VX. Možná sem něco později postnu abych ukázal jak na tom dělám Děkuji za rady |
|
Návrat nahoru |
|
|
spideboy
Založen: 04. 10. 2012 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 12. listopad 2012, 08:18:21 Předmět: Názor otravného chytrolína :D |
|
|
Jestli se učíš c++ tak pro tebe asi bude jednoduché pochopit javu, a v javě je super věc jménem ligdx je to framework / engine pokud zvládáš číst anglickou dokumentaci tak můžu jen doporučit. Je to multiplatformní , leze z toho Windows , MAC, Linux , HTML5, Android a už funguje i ios v ramci betaverze ... myslim že pokud je zbytečný vyvíjet vlastní engine je jich na světě fakt mrtě. A co se indie projektů týče nemyslím si že by java byla nějakým omezením, možná naopak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 13. listopad 2012, 05:50:33 Předmět: Re: Názor otravného chytrolína :D |
|
|
Pokud se učíš C++ a rozumíš okrajově logice tohoto jazyka - HSL máš šanci u nás v týmu jako developer . avšak ne každý programátor dokáže byt plně multifunkční pro platformy a vidí opravdu při pohledu na kód logiku.. ti co jsou tak jsou opravdu jedničky. Každopádně jak zde padlo.. pokus se prvně o nějaký jednodušší program popř porozumět algoritmům v programovaní. na programovaní člověk musí byt opravdu matematik. PS k té onlajnovce.. není to prdel a vím o čem povídám.. možná tě to bude stát nejednu hodinu v noci a ty se budeš muset učit věcem které by měli umět jiní protože na to nebudeš mít lidi.
Příklad:
kód: |
shared function InputMouseEvent(args references Class _MouseEvent)
// Mouse event generated from the _InputHandlerClassMethods Script assuming it
// has not been overridden by a game specific implementation.
//
// Get the Node For which the Event was Generated
target as NodeRef = args.MouseTarget
// Type Cast the node so we can access its fields/properties
where target is kindof HBNode
when args.MouseEventType
is Enter
target._scriptingTutorial1SimpleReposition()
// Change the Ambient and Diffuse for fun
target["AmbientColor"] = target._scriptingTutorial1GetRandomColorAsString()
target["DiffuseColor"] = target._scriptingTutorial1GetRandomColorAsString()
.
default
// Allow other events to fall through, doing a println
println(args.MouseEventType)
.
.
.
. |
_________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|