Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 7. prosinec 2012, 12:44:31 Předmět: Zobrazování povrchu v Unity |
|
|
Existuje nějaké generální řešení tohoto problému? http://i49.tinypic.com/2z9dw5v.jpg
Takzvané tečení světla po hranách polygonů. Je to běžný jev, vyskytující se v náhledu modelerů. Dělají to i modely importované do Unity. Ale po aplikaci normálových map a hlavně light map bych čekal, že tento jev zmizí. Nestalo se tak. Existuje nějaká metoda, jak tomuto předcházet, aniž bych musel rozsekat model na malinké kousky?
Díky za případné rady _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 7. prosinec 2012, 13:46:23 Předmět: |
|
|
Řešení se jmenuje sharp edges (Blender)/smooth groups (3DS Max). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
feeron
Založen: 18. 08. 2007 Příspěvky: 25 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 7. prosinec 2012, 18:19:50 Předmět: |
|
|
Solved: v Unity je to Set angle v mesh settingu objektu. Nejprve je potřeba aktivovat kalkulaci normál, ináč je tato nabídka skrytá _________________ Neslibuj kráčet tmou, dokud neuvidíš padat noc |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna