Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 9. prosinec 2012, 19:37:01 Předmět: Světla ve scéně |
|
|
Po dlouhé době jsem se dostal zase k nějakému renderingu Dotaz, co dále následuje, berte čistě teoreticky... pokud je to totální kravina, tak sorry
Takže dotaz.
Napadlo mě, vyrenderovat si všechna světla do jedné textury (RGB16F.. nebo něco jiného). S tím, že každý "pixel" bude odpovídat vektoru světla. V případě "Directional" bude celá tetxura pokrytá celá. V dalším kroku tam vrenderuju bodová světla. Veznu hodnotu, co je tam od směrového a udělám průměr s tím, co tam je... takhle i pro příad, že se bodová světla budou překrývat.
Význam, aneb proč to dělat: Na více místech potřebuju pracovat se světly. Klasický deferred rendering je ok... jenomže pak mám různé pos-procesy (voda, déšť atd) a tam je potřebuju ovlivnit světly. A pořád počítat a posílat světla mi nějak nebaví Tak jsem právě myslel, že bych prostě vždycky kouknul na vektor do textury a podle toho počítal dál.
Je to toální blbost, že jo _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 10. prosinec 2012, 08:29:30 Předmět: |
|
|
mas na mysly pouzit defered rendering a pridat si dalsiu texturu kde bude osvetlenie? no myslim ze by to mohlo fungovat. treba to vyskusat. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna