.[ ČeskéHry.cz ].
Zaběhnutý mezinárodní tým hledá nadšence!

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 12. leden 2013, 03:03:39    Předmět: Zaběhnutý mezinárodní tým hledá nadšence! Odpovědět s citátem



Jsme mezinárodní tým, který se soustředí na celosvětovou komunitu a snaží se do vývoje zapojit vývojáře z celého světa, abychom společně vytvořili unikátní projekt a pobavili společnost. Naším již půl roku aktivně vyvíjeným projektem je Lunaria.

Lunaria je sci-fi tower defense s inovativním systémem ekonomie, který nabídne unikátní gameplay postavenou na efektivním budování obrany pomocí věží. V roli mimozemského Stavitele se ocitnete ve fascinujícím inspirativním světe budoucnosti, kde bráníte svůj domov před zlými a nečistými úmysly lidské rasy.

Váš obranný systém však stejně jako přírodu brání, je na ní i závislý a svou sílu čerpá právě z ní. Pomocí zvláštní energie udržujete rovnováhu světa a snážíte se co nejefektivněji budovat silnou a nezlomnou obranu za omezeného počtu zdrojů. Na každém detailu tak záleží a pouze pečlivě promyšlená obrana dokáže ubránit váš domov.


Koho hledáme
Uvítáme v týmu nadšence na výpomoc v následujících oblastech (v případě zájmu kontakt naleznete níže na konci příspěvku).

Programátor C#/XNA
Programátor je kritickou součástí týmu. A tedy také jediná, kde na zkušennostech opravdu záleží. Rádi bychom v týmu pouze programátory, kteří víceméně ví, co dělají, nebo se alespoň nebojí zeptat! Jedná se o poněkud větší projekt a každá chyba v kódu, špatně navržená architektura nebo oběktový model markantně zpomaluje vývoj.

Pracujeme v XNA a XACTu. Jádro enginu už je vcelku dobře navržené a stabilní a nyní se pracuje na doprogramování featur a databázových struktur. Rádi vám ale pomůžeme se v kódu co nejdříve zorientovat. Pokud rádi programujete hry a chcete se něco naučit, vřele vás u nás uvítáme:)

Grafik 2D, 3D
Vizuální stránka hry utváří první dojem a proto se jej snažíme pilovat k dokonalosti. Že se něco nepovede napoprvé u nás není žádný zločin. Je to právě ale silný a pravidelný feedback, který umožní dílo povznést na mnohem vyšší úroveň. Skutečné umění nikdy nevznikne pokud bychom fungovali jen jako stroj na líbí/nelíbí. Pokud snášíte kritiku a dokážete překousnout že se něco nepodaří napoprvé a máte chuť se rozvíjet, rádi vás uvítáme.

Pro 2D grafika se obsah práce týká převážně 2D spritů (stromy, keře, skály), GUI a UI, animovaných efektů (střely, projektily, výbuchy) a animované vrstvy (motýlci, ptáci, glowing effect apod.). Také ale concept artist, ilustrace ingame encyklopedie, web design či cokoliv dalšího vás napadne.

Pro 3D grafika se obsah práce týká modelování, budov, struktur a dalších oběktů na mapě. Těměř všechny modely se animují, takže by grafikovi neměla být práce s animacemi cizí alespoň na základní úrovni.

Level designér
Zakládáme si na pečlivě vybalancované flow a proto leveldesign našeho projektu představuje velikou výzvu. Proces level designu zahrnuje vše od počátečního vytvoření mapy (vymodelování ve voxel enginu či nakreselní - prozatím experimentujeme), nakreslení výškové mapy, umístění objektů a spawnpointů, nadefinování a vybalancování vln nepřátel, aranžmá hudby a efektů či naskriptování levelu v C# pomocí interních metod. Pokud se cítíte na cokoli z toho, i kdyby jen část, rádi vaši pomoc uvítáme.

Web coder
Také hledáme někoho kdo nám nakódí web Smile)

Co už máme
Naprogramováno máme již jádro enginu a zhruba 50% featur. Jádro zahrnuje také promyšlený systém katalogů, který umožní snadno a rychle veškerý herní obsah a assety definovat pomocí generických XML a DDT souborů. Z featur za vyzdvyhnutí stojí například 3D line of sight, heightmapa, A*, dynamická umělá inteligence postavená na prioritní frontě cílů či rednering pipeline.

Z grafiky máme momentálně převážně concepty a vymodelovanou sadu věží. Z velké části je však hra složená z placeholderů, které se snažíme postupně nahrazovat. Na ozvučení a zhudebnění se teprve začíná pracovat, nicméně součástí týmu jsou dva velmi dobří skladatelé a zvukaři, kteří rádi aktivně přispívají.

Design dokument je hotov asi z 50%. Momentálně prochází design posledními iteracemi a začínáme navrhovat herní oběkty jako věže, nepřátele, mapy, scénář a podobně.

Jak pracujeme
K dispozici máme vlastní server s verzovacím repozitářem SVN a webovou doménu, na níž jsou nasazeny týmové nástroje jako Mantis (nástroj na trasování úkolů a tasků), MediaWiki (design document), PHPBB forum sloužící týmu jako centrála k diskuzi či OpenAtrium pro plánování a týmovou nástěnku. Dbáme na silnou komunikaci a spolupráci a každý názor je důležitý.

Vzhledem k charakteru vývoje se také snažíme pracovat způsobem dělám kdy chci a co mě baví. Neexistují termíny ani žádné požadavky. V systému se pouze vyskytuje pravidelně aktualizovaná sada úkolů, kterou je momentálně třeba udělat a vy sami si můžete vybrat, čeho se chopíte. Jakmile se toho ale chopíte, je důležité svou práci udělat a udělat ji co nejdříve. Přílišné zdržování ve výsledku zdržuje celý tým. Nezáleží na tom, jestli splníte jeden úkol za měsíc nebo projektu věnujete dvacet hodin týdně. Jediné, na co dbáme, je zodpovědnost přijmutého úkolu. Jakmile se jednou zavážete, že úkol uděláte, je vaší zodpovědností tak učinit bez zbytečného odkládání. Aktivní a schopní členové přitom nezůstanou bez povšimnutí a mohou dostat na starost celou oblast systému, stát se art directorem, game designérem nebo například pracovat s profesionálními herci z USA a Anglie na dabingu.

Kvůli mezinárodnímu charakteru týmu také probíhá veškerá veřejná komunikace v angličtině a proto dobrá znalost angličtiny je velkou výhodou. Nicméně to není povinnost pro účast v našem týmu.

S core týmem v Praze se také snažíme pořádat pravidelná setkání jednou týdně, kde synchronizujeme naši práci, řešíme design, vizuální stránku hry, naši spolupráci či cokoliv relevantního. A občas zajdeme i na pivo Smile) Vítán je každý člen týmu!

Kdo je již součástí týmu
V týmu je momentálně 16 lidí, kteří se společně podílejí na vývoji hry, včetně několika profesionálních herců, kteří se rozhodli nadabovat pro nás celou hru. Také jsme právě spustili celosvětovou náborovou kampaň, jejíž cílem je přivést do týmu co nejvíce lidí z celého světa, aby se tak z projektu stala hra otevřená široké veřejnosti, kde může každý přispět tolik, kolik jen chce. I kdyby si to chtěl jen vyzkoušet Smile

Game designér a teamleader
  • Michal Roch
Programátoři
  • Martin Labuť
  • Petr Klíma
Grafici
  • Lukáš Kakos - 3D grafika
  • Šimon Gočál - 2D grafika
  • Olga Najdonovová - 2D grafika
Audio
  • Marek Mrkvička - Hudba a zvuk
  • Viktor Just - zvuk
Herci
  • Linda Lake
  • Amber Beard
  • Louie Manno
  • Victoria Scott
  • Jonathan Cooke
  • Robin Egerton
  • Lucas Schuneman
  • Mark Stephenson
Nejúžasnější na tom však je, že to všichni děláme z prostého nadšení bez nároku na odměnu, a to dokonce i ostřílení veterání z řad profesionálních herců. Projekt je vyvíjen jako freeware a v žádném případě nikdy neplánujeme jeho zkomerčnění. S hrou jsme již vyhráli druhé místo v soutěži na ČVUT hodnocenou profesionálními vývojáři a plánujeme po jejím dokončení obrážet i další soutěže.

Jak kontaktovat

Pokud jsme vás zaujali, nebo se jen chcete o projektu dozvědět víc, neváhejte mě kontaktovat na emailu roch.michal@gmail.com. Velmi rád zodpovím jakékoli dotazy.

Díky všem!

Na závěr jako malou třešničku screenshot z jednoho testovacího levelu:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna