.[ ČeskéHry.cz ].
Float hodnoty v textuře dx11

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LukeMak



Založen: 08. 02. 2013
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 11:07:54    Předmět: Float hodnoty v textuře dx11 Odpovědět s citátem

Ahoj,
potreboval bych zapsat data do textury ve formatu DXGI_FORMAT_R32G32B32A32_FLOAT. Myslel jsem, ze vzhledem k formatu bude fungovat _FLOAT opravdu jako float, takze do te textury budu moct zapsat libovolnou hodnotu typu float. Jde mi tam zapsat (a nasledne cist) pouze interval <0,1>. Je nejaka moznost abych do te textury mohl zapsat a v shaderu potom precist primo float (bez prepocitavani pomoci nejake konstanty)?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 11:14:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Samozrejme, ide to bez najmensich problemov.

Mohol by si sem nalepit kod, akym sposobom to tam zapisujes a citas, pretoze som s tym nemal nikdy najmensi problem Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 11:40:57    Předmět: Odpovědět s citátem

najskor bude prblem v nastaveni sampleru ktory ti tie hodnoty normalizuje.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LukeMak



Založen: 08. 02. 2013
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 12:03:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, tak celou dobu mi to fungovalo a problem s timhle vubec nesouvisel a byl uplne nekde jinde, takze uz je to fajn, dik Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 10. duben 2013, 12:22:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Sampler to určitě nenormalizuje, takovou funkci sampler ani nemá...
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna