Sirnis
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 17
|
Zaslal: 15. červen 2014, 17:42:05 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
A kde jsou zbylé informace? |
Tak zbylých moc nebude:-).
Ale náš cíl je přidávat obsah postupně, ze začátku žádná kampaň, pouze tři jednotky na mapě, které spolu budou tvořit klasický styl: "kámen, nůžky, papír". Čili první má výhodu na druhou, ale třetí ji zas nakope zadek. Přirovnal bych naše vývojové plány k Minecraftu, prostě postupně... |
|
Sirnis
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 17
|
Zaslal: 16. červen 2014, 06:22:32 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
Ladis možná myslel větší popis než jen "tahová strageie". To je hodně obecné.
Bude mít hra příběh?
Jaké budou suroviny, za co, kde se budou vytvářet jednotky?
Co bude cílem hry?
apod. |
Příběh je také v plánu. Ten by byl v duchu zničení Země v důsledku nečekané situace, a tak lidstvo by postavilo obří lodě a vydalo se hledat nový domov. Avšak doba by neměla být situovaná někam do Star Treku, ale mělo by se jednat o blízkou budoucnost, čili technologie laserových zbraní nebo štítů by byla spíše ještě v plenkách. Tudíž velký prostor pro technologii. Pokud někdo hrál hru Kings Bounty anebo první díl Imperium Galactica, tak bude vědět, jaký stylem. Pro ty, co to neznají, tak kampaň není plánovaná po misích, nýbrž jak si to na začátku uděláte, takové to budete mít po celou hru. Čili jedna hra od začátku do konce.
Ale než by byly nějaké příběhové mise, tak opravdu by to bylo až později, až po vychytání našich plánů s bojovým systémem, protože k čemu pěkný příběh, když by nikoho nebavilo to hrát...
Co se surovin týče, tak jak by hráč cestoval napříč vesmírem, tak pomyslná těžba surovin by byla z asteroidů. Jelikož jde o tahovou strategii, tak dobitím/vítězstvím v bitvě by získal z onoho sektoru zdroje, případně je v plánu také obsazování lodí, čili kdo bude dobrý, může získat zdroje i tímto způsobem. Plus samozřejmě je logické, že pokud chce někdo zkoumat technologii toho druhého, tak víc může zkoumat z nepoškozeného zařízení, než z trosek.
Jinak by surovinou byl především Uran a Železo. Ve fázi příběhu nebo zpracování kampaně a pak technologického stromu se samozřejmě může přidávat i něco jiného, dle potřeby. Ale to je hodně daleko a nechci, aby tu někdo mi na tohle psal, že si toho navymýšlíme... náš cíl je opravdu jít po bodech, které jsme si stanovili, a jsou uskutečnitelné.
Cíl hry jsem zmínil už výše, prostě najít náhradu za Zemi. Ještě k příběhu dodám, že hráč nebude přímo ovládat lidstvo, jako spíše kolonizátory Marsu, co by též rádi unikly ze Sluneční soustavy, co zanikne kvůli jisté události v nejbližších letech, a tak se zmocní jedné z obřích lodí. Nedodělané, takže hráč by ze začátku se musel potýkat i s jakousi dostavbou. Pokud někdo viděl Star Gate Universe, tak si může představit, že by "příběhové/úkolové" mise mohly se týkat právě získání nějakých komponent, aby lidé na lodi mohli žít.
Takže cíl je především přežít. Jednotky se pak budou vytvářet právě na té obrovské lodi, co bude zcela soběstačná, prostě takové létající město. Mohl bych klidně nadhazovat, že by hráč měl i větší správu, například surovinou by byl i počet lidí, jelikož je hezké mít tucty bojových křižníků, ale když je nebude mít, kdo ovládat, budou vám k ničemu, ale i z tohoto důvodu budu opět opakovat, že chceme jít bodově. Jak se říká, na papíře to může vypadat hezky, ale v reálu z toho může být patlanina, plus k čemu vytvářet něco pár let, když pak na závěr, kdo to uvidí, akorát všichni nad tím ohrnou nos. A každý uzná, že opravit něco, co je rozpracované, je snazší, než něco, co už máte hotové.
Tak snad jsem nějaké otázky uspokojil? |
|