.[ ČeskéHry.cz ].
C++11/14 VS2013

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 05:57:52    Předmět: C++11/14 VS2013 Odpovědět s citátem

konecne variadic templates Smile

http://blogs.msdn.com/b/vcblog/archive/2013/06/28/c-11-14-stl-features-fixes-and-breaking-changes-in-vs-2013.aspx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 07:22:41    Předmět: Odpovědět s citátem

jej tak konecne si mozete prelozit ten moj example s signalmi a slotmi. Very Happy
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 14:22:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi blbý dotaz (jako že hodně)... ale k čemu to je vlastně prakticky užitečné ? Nějaký simple, dummy příklad...
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 608

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 14:35:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Prostě propojíš řekněme dva objekty (nebo víc), aniž by o sobě musely navzájem vědět. Hodně se to používá v GUI programování (pojmy signál-slot pochází myslím z Qt - opravte mě někdo, jestli se mýlím).
Řekněme, že takhle můžeš třeba jednoduše sladit dvě komponenty.
Můj oblíbený příklad je třeba slider a spin button, které mají být synchronizované, s pomocí signálů je stačí jenom na sebe navzájem napojit (2 řádky) a nemusím se o to dál starat. Možných využití je mnohem mnohem víc.
Samozřejmě to jde i jinak, ale to už bude trochu pracnější a zdaleka tak elegantní. Jasně - obejdeš se bez toho, ale může ti to hodně usnadnit práci.
Totéž můžu říct o C++ : obejdu se bez toho, ale prostě jsou věci,
které sice v C udělám, ale trošku se přitom nadřu.
Mimochodem na signály/sloty nepotřebuješ C++11, ale v C++11 je řešení mnohem jednodušší a elegantnější.
EDIT: pokud ses ptal na variadic templates, tak moji odpověď ignoruj Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 15:17:32    Předmět: Odpovědět s citátem

variadic templates dovoluju tvorit templaty s premennym poctom argumentov.

alternativou signalov a slotov v C su callbacky. tam ale clovek nema typovu bezpecnost.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2013, 16:50:53    Předmět: Odpovědět s citátem

mar: jj... ptal jsem se na variadic templates Very Happy Ale alespoň jsem se dozvěděl něco o signálech Wink Thx
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna