Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DarkNut
Založen: 12. 01. 2013 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 20. září 2013, 19:23:29 Předmět: Vývoj tahové strategie |
|
|
Tímto bych chtěl představit svůj projekt hry. * Satirická hra
Jedná se o tahovou strategii odehrávající se ve smyšleném středověku. Hru vytvářím především ve svém volném čase a zatím se snažím zaměřit na stránku příběhu...
13.8.2014
Takže celý vývoj jsem začal od znova jelikož to leželo ladem dlouhou dobu tak jsem se sám ani ve svých věcech nevyznal. Spousta složek pod složek nedokončených modelů textur. Navíc celou hru jsem dělal v Unity což znamená komplet překopat ji.
Začínám zase oprašovat znalosti 3D grafiky(které nemám) a prozatím hledám po kvalitním herním enginu bud zdarma, nebo za přijatelnou cenu.
Prozatím mám hotový příběh:
kód: |
Psal se rok 1248 nebo píše se opravdu nevím. Je to již dávno co se tento příběh stal a možná právě tento příběh se píše v tuto chvíli. V době po úpadku civilizace kdy z hrstky lidí co přežili vstal nový věk středověku. Existovalo království jménem Ercadiu . Vládl si tu kdo chce království nemělo krále a nikdy jej nepotřebovalo, přesto se povídalo, že královský rod dosud nezanikl. V tomto světe chaosu však plného míru neexistovalo násilí či špatného dění. Pouze lidé netušili co mají dělat. Být kovářem a ze dne na dne se stát ctihodným sirem tu bylo na dením pořádku.
Možná to zní jako bláznovství člověka, či něčeho jiného ? Ne pouze se nám tím otevírá svět plný možností...
|
A začínám pomalu stavět low-poly modely, které bych chtěl snad se mi to i povede dovést v enginu hry do lepší grafického kabátku než výjdou z grafického programu.
Jde o zkoušku grafického stylu ( Prozatím to nejsou moje textury)
Naposledy upravil DarkNut dne 13. srpen 2014, 18:41:18, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. září 2013, 19:35:17 Předmět: |
|
|
na engine sa vykasli, nainstaluj unity, snaz sa zrobit co najrychlejsie prototyp a ten potom po vsetkych strankach vylepsuj.
ver ze aj bez enginu pri tom zabijes 100x viac casu nez si tomu chcel venovat aj s enginom.
az budes mat prototyp tak to sem kludne hod (webbrowser verziu), tu je dost ludi co ti pomozu s napadmi aj hratelnostou
drzim palce _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 20. září 2013, 21:27:24 Předmět: |
|
|
Vlastní engine nemá určitě cenu. Dělám jednoduchou hru a 3/4 času mi žere ladění a dodělávání enginu. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 21. září 2013, 08:25:55 Předmět: |
|
|
Zkus popřemýšlet o hexech.
Sice to má "skoro každý", ale mně to vždycky (už od dob Civilizace - která je neměla) přišlo pro strategii takové logičtější. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DarkNut
Založen: 12. 01. 2013 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 21. září 2013, 14:50:10 Předmět: |
|
|
Popravdě přemýšlím o stylu chůze = stylu hry. Hra bude RTS, ale přesto musí mít prvky adventury. Takže vůbec netuším jak to udělám. Zatím se učím v prostředí unity a uvidíme jak se to dá pořešit. Vezmu veškeré nápady co budete mít. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 21. září 2013, 15:28:17 Předmět: |
|
|
Tahovku jsi mohl hodně stylizovat do podoby figurek bez animací ale RTS bude složitější na grafiku a AI.
Příběh můžeš podávat ve formě rozhovorů s portrétem postavy jako to bylo ve stařičkých RPG to by mělo být dostatečně jednoduchý.
Hlavně se nesnaž to zbytečně moc komplikovat udělej to co nejjednodušší. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 21. září 2013, 16:43:28 Předmět: |
|
|
Nezapomínal bych brát v potaz i způsob pohybu jednotek/postav. Šipky případně WSAD poskytují 4 směry, numerická klávesnice 8 směrů. Kliknutí/dotyk jednoduchost, dotyk/tažení zase může unavovat ruce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DarkNut
Založen: 12. 01. 2013 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 21. září 2013, 17:26:38 Předmět: |
|
|
Prozatím jsem přemýšlel nad hexagonovou sítí kde najdeme města, osady, pevnosti, menší zámky a hrady. Kde náš hrdina bude podle možností nabírat za peníze vojáky, sedláky atk.. nebo se je pokusí naverbovat formou své schopnosti přesvědčovat lidi, že on je pravý král. V bojích poté by následovalo podle jednotlivého hexagonu bojové prostředí, kde by měl možnost své vojisko rozmístit (viděl by kde stojí nepřátelé) a díky tomu taktizovat beru i v potaz, že hra se hraje na tahy kde v jednom tahu budete moc posunout pouze určitý počet vojáků i když díky tomu hra získá nudný, ale však nutný prvek. * Pokud znáte rytíři a kupci zde byla mise kde jste měl menší počet vojáku, ale díky rozkazům jste vyhráli hlavou*. Takže dneska pokusím se začít sepisovat vše tohle dohromady a začít kreslit nákresy posléze se pustím tedy do modelování . Mátě někdo lepší představu jak by jednotlivé postavy mohli vypadat ? Šachové figurky jsou fajn, ale animace budou horší. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miranu
Založen: 12. 05. 2011 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 10. leden 2014, 13:30:54 Předmět: Re: Vývoj tahové strategie |
|
|
Ahoj,
shanim projekt, ucim se javu, jinak mam mnoho zkusenosti z profesionalniho vyvoje softu - ne her.
Kdysi jsem delal 2d grafiku neprofesionalne a do 3d jsem trosku take zabredl.
Jsem profesi SW Tester/QA tester.
Pokud mas volno, dej vedet
Tesim se
Milan _________________ Unity, Truevision, visual basic6, mnoho tagovacích, trochu grafiky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JackVetvicka
Založen: 07. 01. 2014 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 10. leden 2014, 17:09:08 Předmět: |
|
|
pohodlne ovladanie treba rozhodne brat do uvahy ale... hexa je z pohladu moznosti a realistickeho priblizenia k normalnemu pohybu najblizsie...
myslim ze hrac si zvykne namiesto wsad pouzivat weadzx |
|
Návrat nahoru |
|
|
DarkNut
Založen: 12. 01. 2013 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 13. srpen 2014, 18:49:42 Předmět: |
|
|
Vývoj hry začal od znova vlastně celkově jsme se snažil o originalitu takže celý systém hry bude snad úplně odlišný oproti ostatním hrám. Aktualizoval jsem horní příspěvek takže snad nebudete zmatení.
Celý systém hry bude postaven na tom, že bude království rozdělené na města, vesnice a části. Příběh vás protáhne každým městem kde budete muset "plnit úkoly" někdy půjde o řízení města zadáte co kdo má za den udělat a takhle dokud nesplníte. Jindy budete hrát za dřevorubce v kraji, přesto však po celou dobu hry budete spojeni se svojí postavou, která se snaží obnovit svůj královský rod. Možná se to zdá složité, přesto však půjde o jednoduché principy a hlavně chci, aby člověk v jedné hře hrál víc her.
Princip 1: Město
Budete řídit město ( Kovář, pekař, zahradník, žebrák...) každému zadáte úkoly bud na hodinu a někdy budete muset dát na celý den (Tahový systém) a budete muset dosáhnout třeba toho, že díky žebrákovi zkrachuje pekař, který však další den bude kovářem se stane pekařem, který je zkrachovalý takže vlastně žebrákem a žebrák si otevře pekařství a od předchozího kováře dostanete kus příběhu o vašem rodu.
Nezní to moc složitě ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mount
Založen: 11. 10. 2014 Příspěvky: 32
|
Zaslal: 12. říjen 2014, 12:22:53 Předmět: |
|
|
DarkNut napsal: |
Vývoj hry začal od znova vlastně celkově jsme se snažil o originalitu takže celý systém hry bude snad úplně odlišný oproti ostatním hrám. Aktualizoval jsem horní příspěvek takže snad nebudete zmatení.
Celý systém hry bude postaven na tom, že bude království rozdělené na města, vesnice a části. Příběh vás protáhne každým městem kde budete muset "plnit úkoly" někdy půjde o řízení města zadáte co kdo má za den udělat a takhle dokud nesplníte. Jindy budete hrát za dřevorubce v kraji, přesto však po celou dobu hry budete spojeni se svojí postavou, která se snaží obnovit svůj královský rod. Možná se to zdá složité, přesto však půjde o jednoduché principy a hlavně chci, aby člověk v jedné hře hrál víc her.
Princip 1: Město
Budete řídit město ( Kovář, pekař, zahradník, žebrák...) každému zadáte úkoly bud na hodinu a někdy budete muset dát na celý den (Tahový systém) a budete muset dosáhnout třeba toho, že díky žebrákovi zkrachuje pekař, který však další den bude kovářem se stane pekařem, který je zkrachovalý takže vlastně žebrákem a žebrák si otevře pekařství a od předchozího kováře dostanete kus příběhu o vašem rodu.
Nezní to moc složitě ? |
Ba přímo děsivě Ale znít to tak jen může, záleží jak si to zpracuješ, určo to není marná myšlenka.
Tak trochu mi dějovka připomíná Mount and blade. Rozhodně se nevymezuj o proti ostatním hrám. Ono je to celkem i risk ohledně originality, některé hry jsou natolik originální, že jsou nehratelné _________________ Pixelart je jeden z mála grafických ztvárnění, který nikdy nezestárne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|