.[ ČeskéHry.cz ].
Nightmare3D

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 00:44:53    Předmět: Nightmare3D Odpovědět s citátem

Ahoj, s kamarádem vyvíjíme freeware 3D "kouzličku" (střílečka s kouzly) zvanou Nightmare3D.

Jste uvězněni v noční můře a nemůžete se probudit. Ve hře je několik typů nepřátel, dvě zbraně na blízko, několik kouzel - mrazící šíp, omračovací blesk, klasický fireball...

Nějaké screeny:




Editor:


Hru vyvíjíme v C# v klasických WinForms (vykreslování probíhá na PictureBox), takže hra běží i "bez" grafické karty Smile.

Na zvuk je využívána knihovna FMOD.

Brzy snad dodáme demo, hra už je víceméně hratelná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 02:09:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Můžete dát trochu více infa z technické stránky?

Jinak vypadá to pěkně, nenazýval bych to však plným 3D (je to jako nazvat screen-space reflekce, ray tracingem). Jelikož postavy i itemy jsou (vypadají jako) sprity. Stěny jsou však ray casted. Umožňujete různě patrové a vysoké stěny? Co terén, bude zde exteriér?
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 02:42:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte napsal:
Můžete dát trochu více infa z technické stránky?

Jinak vypadá to pěkně, nenazýval bych to však plným 3D (je to jako nazvat screen-space reflekce, ray tracingem). Jelikož postavy i itemy jsou (vypadají jako) sprity. Stěny jsou však ray casted. Umožňujete různě patrové a vysoké stěny? Co terén, bude zde exteriér?


Je to stejně 3D jako Wolfenstein3D - tedy raycasted zdi + sprity. Patrové stěny to neumožňuje, vysoké také ne, i když by to neměl být problémna vysoké zdi upravit.

Exteriér to teoreticky umí, stačilo by zdi udělat zelené a vrchy trochu vykousat, případně přidat skybox, možná časem přibude, nejdřív chceme dodělat jednoduchou základní verzi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 02:46:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Oukej, držím palce. Doufám, že se základní verzí rendereru nedopadnete podobně jako já - kdy několik let strávíte jen nad tím. Nicméně přeci jen Wolf-like ray caster je o dost jednodušší rozhýbat na dnešních mašinách.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 03:14:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Na domácím stroji mi to běží v 512*384 v release 400+fps, když to trochu zoptimalizujeme nebo napíšeme vícevláknově, tak by to mohlo být docela rychlé i se stropem a podlahou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 10:14:17    Předmět: Odpovědět s citátem

pekne, a co ta azbuka v tych oknach?
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 10:45:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Pozustatek po puvodnim nazvu - Volfijrok - mela to byt ruska variace na nazev Wolfenstein, mel jsem tam nejak divne perspektivu a kdyz se prislo blizko ke zdi, tak se divne roztahla a vypadalo to trochu, jako by hrac byl opily - vodka... Smile

A myslim, ze to bylo spatne, pze to pojem "vlčí skála" asi nejdřív přeložilo do aj a pak až do ru a trochu to zkomolilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 20. září 2013, 12:02:23    Předmět: Odpovědět s citátem

cita sa to volčij rok a vypada to byt dobre prelozene ale myslim ze keby tam bolo wolfenstein v azbuke tak by to tiez nebolo zle Smile (a mozno by mi to doslo co to je Smile )
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 1. říjen 2013, 20:03:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Alfa verze, projektil zatím používá jen jedna zbraň, ozvučení je jen testovací, kolize s potvorami ještě nejsou... Smile

http://www.satik.eu/temp/Nightmare3D.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna