Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. září 2013, 00:44:53 Předmět: Nightmare3D |
|
|
Ahoj, s kamarádem vyvíjíme freeware 3D "kouzličku" (střílečka s kouzly) zvanou Nightmare3D.
Jste uvězněni v noční můře a nemůžete se probudit. Ve hře je několik typů nepřátel, dvě zbraně na blízko, několik kouzel - mrazící šíp, omračovací blesk, klasický fireball...
Nějaké screeny:
Editor:
Hru vyvíjíme v C# v klasických WinForms (vykreslování probíhá na PictureBox), takže hra běží i "bez" grafické karty .
Na zvuk je využívána knihovna FMOD.
Brzy snad dodáme demo, hra už je víceméně hratelná. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 20. září 2013, 02:09:01 Předmět: |
|
|
Můžete dát trochu více infa z technické stránky?
Jinak vypadá to pěkně, nenazýval bych to však plným 3D (je to jako nazvat screen-space reflekce, ray tracingem). Jelikož postavy i itemy jsou (vypadají jako) sprity. Stěny jsou však ray casted. Umožňujete různě patrové a vysoké stěny? Co terén, bude zde exteriér? _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. září 2013, 02:42:46 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
Můžete dát trochu více infa z technické stránky?
Jinak vypadá to pěkně, nenazýval bych to však plným 3D (je to jako nazvat screen-space reflekce, ray tracingem). Jelikož postavy i itemy jsou (vypadají jako) sprity. Stěny jsou však ray casted. Umožňujete různě patrové a vysoké stěny? Co terén, bude zde exteriér? |
Je to stejně 3D jako Wolfenstein3D - tedy raycasted zdi + sprity. Patrové stěny to neumožňuje, vysoké také ne, i když by to neměl být problémna vysoké zdi upravit.
Exteriér to teoreticky umí, stačilo by zdi udělat zelené a vrchy trochu vykousat, případně přidat skybox, možná časem přibude, nejdřív chceme dodělat jednoduchou základní verzi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 20. září 2013, 02:46:21 Předmět: |
|
|
Oukej, držím palce. Doufám, že se základní verzí rendereru nedopadnete podobně jako já - kdy několik let strávíte jen nad tím. Nicméně přeci jen Wolf-like ray caster je o dost jednodušší rozhýbat na dnešních mašinách. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. září 2013, 03:14:36 Předmět: |
|
|
Na domácím stroji mi to běží v 512*384 v release 400+fps, když to trochu zoptimalizujeme nebo napíšeme vícevláknově, tak by to mohlo být docela rychlé i se stropem a podlahou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. září 2013, 10:14:17 Předmět: |
|
|
pekne, a co ta azbuka v tych oknach? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 20. září 2013, 10:45:20 Předmět: |
|
|
Pozustatek po puvodnim nazvu - Volfijrok - mela to byt ruska variace na nazev Wolfenstein, mel jsem tam nejak divne perspektivu a kdyz se prislo blizko ke zdi, tak se divne roztahla a vypadalo to trochu, jako by hrac byl opily - vodka...
A myslim, ze to bylo spatne, pze to pojem "vlčí skála" asi nejdřív přeložilo do aj a pak až do ru a trochu to zkomolilo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. září 2013, 12:02:23 Předmět: |
|
|
cita sa to volčij rok a vypada to byt dobre prelozene ale myslim ze keby tam bolo wolfenstein v azbuke tak by to tiez nebolo zle (a mozno by mi to doslo co to je ) _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|