.[ ČeskéHry.cz ].
Self reflections?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 21:06:44    Předmět: Self reflections? Odpovědět s citátem

Hľadám sample na environment mapping ale s self reflection - aby predmet odrážal aj sám seba Smile nielen okolie, ale nejako nič neviem nájsť. Nevideli ste to niekde náhodou? Malo by sa to dať, lebo som to videl u konkurečnej hry Smile ale možno to je iba nejaký ich chytrý interný fake...
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 21:26:55    Předmět: Odpovědět s citátem

este sa mas co ucit padavane http://http.developer.nvidia.com/GPUGems3/gpugems3_ch17.html
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 22:16:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky! Smile veru.. ved sa aj ucim Wink
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2013, 01:06:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Layered distance maps ti moc nepomůžou, pro dynamické reflexe jsou dost heavy a obecně dekompozice objektu do jednotlivých konvexních částí je pain-in-the-ass.

Můžeš to fakenout skrz screen space reflexe. Ujde to a v pohybu a na rough materiálech to vypadá dobře.

Pro hladké materiály (i když vlastně obecně) pokud chceš robustní řešení - ray tracing (jde to realtime, a na solidní GPU pro komplexní scény není problém).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2013, 12:44:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky, pozrem na to vyzera to na jednoduchsie a rychlejsie riesienie.. tak ako vravis ten layered distance je pre mna az moc komplikovany, nepotrebujem hladke, staci mi aby sa tam v podstate nieco hybalo a malo podobnu farbu Smile
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2013, 15:46:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Nestačilo by vyrendrovat dynamicky cubemapu (nebo něco podobnýho)?

Předpokládám, že ti jde o odrazy křídel na trupu. Jako např. výškovka zde. To by mohlo jít celkem snadno nafejkovat.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2013, 08:51:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Podla toho clanku a originalnych v nom referencovanych sme layered dynamic envmaps implementovali pred par rokmi a pre detailne ostre odrazy a offline renderer to bolo vyborne riesenie Smile Nemusis nic delit na nijake konvexne casti, len si dobre precitaj, o co ide a vytrejsuj si to na papieri. Toto riesenie az na nejake artefakty poskytuje dokonca moznost tracovat viacnasobne odrazy!

Kazdopadne, naozaj to mozes pouzit aj v hre, hlavne ak sa ti jedna len o odraz lietadla na samom sebe. Lietadlo je lokalne celkom dost konvexne a vyprodukuje malo vrstiev, maximalne 2-4, tipujem, takze to mozes pouzit. Depth peeling lietadla do 6 stran (pripadne len 2 - pouzi dual-paraboloid ako my) s jednoduchsim shaderom nemoze byt predsa az taka vrazda, hlavne ak budes envmapu updatovat napriklad pri polovicnej frekvencii. No a okrem lietadla do tej vrstvenej envmapy nebudes renderovat nic a pouzijes obyc dynamicku envmapu na vsetko, co je dalej od lietadla (kludne aj dalsie lietadla a rozhodne teren). Neviem, ci pisem takto rano zrozumitelne Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna